Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Het begint hier te plensen. Bah
Hahah, hier nu ook Rikst, de plensbui. En niet zo'n beetje ook 8-) Maar het is maar een kleine, flinke bui.

Viool, brrr, slangen Fijn dat je je foon weer hebt, heb je gelukkig je foto's weer. En vandaag weer terugreis, morgen ook weer aan het werk? Kinderen hebben nog een week vakantie toch?

Goed Amalia, even rennen! Zou ik ook weer even moeten doen, misschien later vandaag nog even. En die -5 is een beetje vertekend hoor. Was net voor we op vakantie gingen ongesteld, dus dan schijn je altijd wat zwaarder te zijn. En op vakantie hebben we weinig gesnoept, wel af en toe een wijntje (we drinken nooit veel) en wat kaas, maar niet extreem. Ook niet vaak uit eten geweest, dus dat scheelt ook allemaal. En veel water gedronken, dus dat probeer ik nu maar door te zetten.

Verder al weer even kwijt...

Hier ook redelijke rust. Middelste is wat moe, heeft de tranen hoog. Voelt ook wat warm, zal wel niet helemaal fit zijn. Oudste is gezellig, voor de verandering. En jongste ligt (nog) lekker te slapen. Die is op het moment ook een beetje wisselend qua slaapjes.

Qua lijnen gaat het soms een beetje wisselend, gisteren niet heel gezond gegeten, was met de oudste twee bij Ikea. Maar goed, 's avonds wat rustiger aan gedaan, en vanavond anders toch ook maar een stukje rennen, dat maar weer oppakken. Na volgende week beginnen ook de trainingen weer, heb ik in ieder geval weer wat meer beweging.

Nu nog even een beetje opruimen hier in huis, man is lekker wat kleine klusjes aan het doen die al een poosje liggen, dus ik moet ook maar even wat nuttigs doen. Hopelijk willen de kinderen vanmiddag ook nog lekker spelen, kan ik nog even door met m'n jurk. Van de week de patronen uitgetekend, maar de rest moet nog. Hopelijk gaat het allemaal lukken.
Nu een heerlijk zonnetje! Zit lekker met de kinderen in de speeltuin, en behalve dat oudste net bijna zichzelf lanceert door op zn crocs van de glijbaan te willen glijden, gaat het erg relaxed.

Oh, en middelste durft nu zelf te gaan fietsen!

Nu even met jongste op de wipkip
haha rikst die middelste van jou is grappig! Kon die man er ook om lachen of had hij het niet gehoord?

Leuk weer wat van je te horen viool via amalia (wat een lange sms!!!) gelukkig heb je je telefoon weer terug.

amalia sprookjespark is leuk. Lekker klein, goedkoop (in vergelijking met de randstad prijzen) wij gaan er volgende wk zondag heen om de vakantie af te sluiten.

Ik heb nog niet gevaren met de nieuwe boot stom he is er nog niet van gekomen en het weer werkt helaas ook niet mee.

tieger wat fijn dat oudste weer naar school wil! hier willen ze allebei niet (dochter psz) oudste begint die maandag ook gelijk met zijn eerste zwemles ik ben benieuwd van 17.15-18.00 die zal lekker slapen die eerste avond na school en zwemmen

wij zijn gisteren even naar de dierentuin geweest (abbonement) was leuk, J wil nu ook steeds uit zijn wandelwagen maar hij kan nog niet lopen, hij wil nu steeds precies hetzelfde doen als de oudsten twee, hetzelfde eten, met hetzelfde spelen (echt al het babyspeelgoed little people blokken etc het kan allemaal in de verkoop) wel schattig maar soms ook heel vermoeiend.

Hij heeft vanacht gelogeerd bij schoonouders hij had wel 30 muggenbulten in zijn gezicht en op zijn oren echt zo zielig!

Morgen weer werken en de laatste wk vakantie van de kinderen ik merk wel dat oudste nu soms wat energie over heeft (s'nachts spoken en vroeg wakker) en ik ben zelf ook wel toe aan wat ritme. Maar vond het ook wel erg gezellig, veel gebakken met ze, veel gezwommen, naar de kinderboerderij, natuurspeelplaats, naar de stad voor een ijsje allemaal zo gezellig! En nu alleen J nog s'middags een slaapje doet heb je ook wel meer vrijheid tenminste zo voelt dat
Scootmobiel geweldig!!!
Monstertruck haha lol !

Sardegna de llaatste voeding, ook een mijlpaal hoor zo'n vol jaar bv afsluiten, super mam hoor, al die doorwaakte nachten van jou en lmeisje. Nu weer Sardegna tijd !

Hihi als ik als een walvis in het water ronddreef dacht ik weleens aan jouw banen trekken, oh van water wordt ik zoooo lui. Ik ben net balou van jungle book, lekker drijven

Gek genoeg won ik wel desprintjes zwemmen en dviool en man zijn best snel.

Rw ik heb even gemist wat voor boot ! Heb je een foto ? Hebben jullie een ligplaats? En vaar jij met of zonder vaarbewijs ?

Amalia bedankt voor sms plaatsen, ja ik kan met de iphone heel makkelijk sms-en dus volgens mij is dat goed voor de provider zo'n aaifoon

Ik moest toen ik em kwijt was met mans nokia ( ofzoiets) smsen en ik wist niet meer hoe die oude meuk. Geef mij maar een touchscreen!

Man gaat stoppen met roken! Morgen zn laatste pakje. Hij rookt veel dus zal moeilijk zijn.

Bengel wat fijn dat je nu medicijnen hebt voor de spruw

En tieger afvallen, goed zeg, ik zal maar niet zeggen wat ik de afgelopen drie weken op heb!!

Te erg

Amalia moest lachen om de pappagaai- truc

Dat zou ootje ook nooit doen!

Mn jongens hebben vooral met haar gespeeld, super, echt ! En de dikkie dik app was de redding, die vind ze geweldig

We hebben super tijd gehad en man heeft ons net veilig thuisgebracht, de bus is ook top, fit uitstappen !!
Oh uma gefeliciteerd!

Nu bed in, nog hyper van de reis
He, Viool is er weer! Goede reis gehad dus?

Hier vanmorgen eens vroeg voor de verandering. Oudste mocht zelf fietsen van mij, dat oefenen we eigenlijk veel te weinig. Dus vanmorgen was hij heel trots toen hij zelf mocht fietsen. Maar het scheelt ook nog eens qua tijd.

Heb nu gewoon een trein eerder.

Tijd voor de krant
Prima reis, alleen lille 2 uur vertraging door drie banen die 1 werden ( waarom ze dat in de zomer moeten doen ???)

Was 1000 km. Twaalf uur en 30 minuten
Welkom terug viool!

Proest, scootmobiel. Kreeg je een rood hoofd rikst of viel het mee?

Tieger goed van oudste, zelf op de fiets naar bso

Amalia, welk huis nou?? Ben nieuwsgierig

Lmeisje was weer overstuur vanmorgen toen ik haar uit bed haalde en ze niet mocht drinken. En ik ben (nog steeds) hartstikke gestuwd (au). Ik vind het moeilijk om door te zetten nu Maar ik heb goeie hoop dat het over een paar dagen allemaal vergeten is.
Waar ik dan wel weer blij van word: nog 5 dagen en dan vakantie!!!
Dat is vlot viool! Wij moeten ook ongeveer 1000. Maar misschien doen we terug ook wel een nachtje hotel als dat bevalt.

Dikke dik app ga ik misschien ook wel even op iPad installeren, goeie tip
Sardegna geen tips maar mss Amalia een paar goede woorden hoe ze die " ontwenning" heeft gedaan.

Dikkie dik app is lief, mooi en super handig omdat ze er echt door gefascineert zijn!

Nu op weg met trein en ootje naar strand, afgesproken met vrienden uit zwitserland, elkaars kroost bewonderen en bijkletsen.

Het waair hard !!

Ootje draagt nu stoere spijkerbroekjes, past nu echt leuk bij zo'n dreumesje.

Bengel geef jij nou ook nog bv ?
Oh wat is het toch een raar weer! IK word er niet helemaal blij van. Of ik bedoel ik word er helemaal niet blij van. Mijn oudste en haar vriendinnetje kunnen het ook helemaal niet vinden. Ze lopen de hele middag al in en uit en beginnen zich een beetje te vervelen.

Nu zitten ze te wachten tot baby wakker is, want ik had ze beloofd dat ze mochten helpen met het geven van het fruithapje. Die krijgt zoon sinds zaterdag, en dat vind hij erg lekker heb ik het idee.

En Viool ik geef idd ook nog gewoon bv hoor. Ben voorlopig ook nog niet van plan om te stoppen.

Amalia wij zijn vorig jaar ook naar Sprookjeswonderland geweest en ik vond het daar heel leuk. Net wat RS zegt, niet te groot, overzichtelijk en hele fijne prijzen. Misschien gaan wij later in het seizoen nog een keer. Moeten dan op zaterdag, en ik ben bang dat het nu te druk is.

Rikst wat kunnen ze je toch af en toe heerlijk voor gek zetten hè. Gelukkig word er van kinderen heel veel geaccepteerd. IK moet altijd zo lachen om zulke opmerkingen.

Tieger goed hoor -5 kg, ook al is dat vertekenend volgens jou. Het staat er toch maar, en dat geeft toch vaak moed. IK hoop dat je het redelijk makkelijk zal vergaan (ik bedoel moeilijke momenten zullen er vast zijn) en dat je goed af zult vallen.

Viool fijn dat je weer terug bent.
Ik zit net in even in het schema te gluren en ik zie dat alle babies met 6 maanden tussen de 6 en 7 kg zitten, met een uitschieter naar de 8 kg. Nou daar komt die van mij straks nog bij die met 4 maanden al 9 kg woog. OEPS..... Zo zwart op wit valt het wel heel erg op.
ha ha ha Bengel, dat is toch een lekker mollig mannetje.

Jemig aatje heeft wat nieuws. Ik heb een stom pianoherrieding en de jongens zijn er neit dus had het even voor haar van de kast geplukt waar het al een jaar (echt!) ligt. Gaat ze een liedje aan doen, op de salontafel klimmen en dansen. Mijn hemel, ik zie haar op de bar staan in de kroeg.

Viool welkom thuis!

Sardegna tja moeilijk dat afbouwen. ik weet het niet meer. Volgens mij was ik een luie afbouwer. Kan het me niet meer herrinneren. Bij oudste gaf ik wel eens 1 mn de borst en dan snel de fles erin geloof ik. Dat is stom.

RW sprookjeswonderland is leuk ja! En niet duur idd. We zijn er ook echt lang geweest, heel leuk.

Ja, het was Van H weg nr 11 Sardegna. Ziet er mooi uit. Veel ruimte. Maar ik ken het budget niet natuurlijk. Hier moet nog wel eea aan gebeuren.

Jongens zijn op de camping met opa en oma. Ik vind het maar druk met 1 kind . Ik moet haar non stop vermaken. En oudste kan haar ook nog wel eens uit de gang plukken, nu moet ik alles zelf doen ha ha.
--
Leuktoch Bengel !!

Sorry hoor ik ben wat vol qua bijlezen dus beetje kluts kwijt maar dacht te lezen dat je snachts er veel uit ging etc dus vandaar de bv vraag.

Ik heb een leuke bv foto in de auto, dat deed ik onderweg dan( stilstaand ) maar zo, toch beetje prive. O frummelde dan aan de deur etc zo grappig

Strand was veel wind maar wel gezellig, nu terug per trein.

Gek hoe een half af huis toch thuis kan zijn.

Ik zie de rommel maar vind het wel een huis met potentie alhoewel het wel confronterend is datde school weer begint en t nog niet af is.

Maar ja je komt ook paar duizend lichter thuis na vakantie, wij wel. Dan ook wel twee van de drie weken buitenhuis/ tent gegeten. Zalig. Was echt vakantie zo. 

Ik ga vanavond wat foto's van de vioolen uploaden.

Sprookjesland klinkt leuk !

Tieger jouw quiche is nu mijn favoriet

Mmmm.

Hee Amalia ze kan samen met ootje dansen !

Die danst zelfs op t geluid van de wasmachine
LOL die Aatje! Nu al de gangmaakster

Pfff, t is druk in de trein. Duidelijk dat de meeste vakanties weer voorbij zijn, weinig plek.
Lukt niet, nog steeds niet met uploaden, pfff

Even mn app updaten
Ik zal Aatje dansend op de tafel en op Hyves bij de krabbels zetten.
Ola!

Viool je klinkt heerlijk uitgerust! Welcome back!

Amaal, yep, kan niet anders, wordt een kroegtijger Ja da's dan wel weer ff wennen, 1 kind vermaken. Vooral Aatjes leeftijd vond ik qua dat vermaken lastig.

Bengel, ach dat trekt allemaal zo weer bij. Umini was trouwens ook tegen de 7 kilo bij 5 maanden, dus die komt daar straks ook ruimschoots overheen.

Sardegna de vakantie schiet eindelijk een beetje op!! Moeilijk momentje dus vanmorgen, goed zeg dat je het toch heb kunnen volhouden.

RS nieuwe boot?? Leuk, wat voor 1 is het? Wat zielig van die muggenbulten!

Tieger, -5 klinkt super!! Hoeveel wil je eraf hebben?

Rikst werken gaat wel redelijk, maar ben altijd heel blij dat ik naar huis kan, haha. Ben nog steeds zoekende naar wat ik nou eigenlijk precies wil, maar eerst maar ff zo.

Oooooh ik lig dubbel om jouw middelste, humor! Heerlijk!!!

Umini slaapt de laatste dagen weer aardig, ondanks veel gehoest. We proberen haar te laten wennen op haar eigen kamer omdat we eind van de week op vakantie gaan. Dat wil dus helemaal niet!! Om het half uur wakker. Gevoelig typje.

En jeeeeeeeeeeeeej, ik heb vakantie!! Moest eigenlijk morgen nog werken, maar heb morgen begrafenis van collega en dus vrij.

En Uman heeft een nieuwe job! Werkte eerst in Bengel-city en nu straks een stuk dichterbij.

Oh, Umini alarm... groot alarm zelfs Anders toch maar weer verplaatsen straks.
Arme Umini, die voelt dat ze alleen is Kan je haar niet overdag op haar eigen kamer doen en ;s nachts bij jullie? Zo deed ik het bij Aatje, dan went ze langzaam aan haar eigen kamertje.

Bah heb het gehad met dit weer. Kan het een klein beetje zonzeker worden? Het heoft niet meteen 25 graden, maar 21 en een zonnetje en ik vind het heerlijk hoor.
Hm kat blijkt in legodoos gepoept te hebben

Zou hij dat nu blijven doen ? Of zou het vakantiestress zijn geweest ??

Nou het weer, ongeloofelijk in wat voor buien ik al terecht ben gekomen.

Wat zullen jullie uitkijken naar de zon.

Ootje speelt zo leuk met haar popje, wagentje en gasfornuisje.. Zo schattig! Ze brabbelt er van alles bij en zit dan op haar billen lekker te spelen. Leuke fase hoor, lekker relaxed. Straks als ze loopt zal het drukker zijn

Deze week veel theedrink bezoekjes, gezellig, maar vind het wel zielig voor man dat hij meteen weer vroeg op moet en overwerken. Hm :(
Nu kijkt ootje mee i p v naar de tv. Broers kijken van alles, zack&cody tot a-team, dus ongewild kijkt ze mee. Maar er komt natuurlijk nooit iets voor peuters op. Nou dacht ik dat dat voor haar toch grappig is straks. Wat zijn jullie favorieten?

Nijn ? Dvd of tv ? Mviool heeft tot vijfde alleen bob de b dvd's gezien.

Ik heb alleen geen dvd dus wordt op usb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven