Oehhh de harde kern #19

15-01-2008 15:11 1999 berichten
.
.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat leuk!
TrouwenS Ga je TBS ook zien met onzer Theo M.? Wij hebben bioscoopkaartjes gehad (voor mans verjaardag) en die willen we gaarne spenderen aan deze film!
Ohh en ik heb vandaag niet gesolliciteerd dus ik heb vandaag niet geprobeerd. Een schande. Ik heb het ook aaaaallemaal aan mezelf te wijten haha.
.
Hey Punkertje, ik vind eigenlijk dat je op zo'n dag eruit moet zien hoe jij zou willen. En bovendien vind ik het serieus juist wel wat hebben, jurk met die Dr's. Als dat 'Punkertje' is, dan vind ik dat je het moet doen. Punker vindt dat vast ook, want zo kent hij je al tijden en zo wil hij ook met je trouwen.

Mot goan. M'n tuut moet naar de keuring (Ai oei nee toch).

Later.
quote:punkertje25X schreef op 29 januari 2008 @ 22:55:

Maar je hebt wel mooi 2 gesprekken int vooruit!

Ik wist helemaal niet dat TBS van TheoM was? Mmm, ik wacht even af wat jullie ervan vonden Hij speelt de TBS-ser :-) Weet even niet wie de film gerigisseerd heeft. Hij was in DWDD, hij is ook grappig als hij spontaan is! Lolligerd. Vanaf donderdag draait ie.
quote:Donderdieseldj schreef op 30 januari 2008 @ 08:12:

Hey Punkertje, ik vind eigenlijk dat je op zo'n dag eruit moet zien hoe jij zou willen. En bovendien vind ik het serieus juist wel wat hebben, jurk met die Dr's. Als dat 'Punkertje' is, dan vind ik dat je het moet doen. Punker vindt dat vast ook, want zo kent hij je al tijden en zo wil hij ook met je trouwen.

Mot goan. M'n tuut moet naar de keuring (Ai oei nee toch).

Later.Hoe ist afgelopen met dametje D? En succes bij de keuring! En idd, Dr. Martens, ik vind het ook een superidee en ik heb Punkertje irl gezien en: ut past, ut past!
.
.
Jaaaaaaa groot! Eerste tandje, jioeeoe! *geeft dikke knabbelwortel aan Chica*

Ben benieuwd naar wat je gaat kiezen! En dan kan het nóg wel 5 keer veranderen haha. Ga je naar een bruidsboetiek om jurken te passen?
Zzzzzzjjjaponzzzz natuurlijk, ipv "jurken"
.
.
quote:punkertje25X schreef op 30 januari 2008 @ 12:04:

Ik heb al mooie jurken gezien op internet. Zo gauw de datum definitief vast staat gaan we kijken. Moet je trouwens ver vantevoren een afspraak maken?

Ik ga trouwens wel alleen met mam.. Heb niet zo'n zin schoonma mee te nemen (ik hoop dat dat niet al te veel drama geeft )

Ja, pasafspraak, moet je idd wel even maken. En hebbie wéér iets om naar toe te leven.

En mwoa, denk niet dat dat heisa wordt hoor als je dr niet vraagt. Is best wel een moeder-en-dochterding.

Nu, ik ga weer aan het werk, de bengel is bij oma!
Had niet goed gelezen: ver van tevoren ... ehh, ze raden aan een half jaar van tevoren.
.
Ja (kon het niet laten om efjes weer te spieken ha) Omdat je jurk mss besteld moet worden e.d.
Mijn jurk hoefde niet besteld. TrouwenS: Verstellen van jurk en corselet deden ze bij mij een paar dagen van tevoren, ook op afspraak (dinsdag trouwen, vrijdag ervoor verstellen. Eén dag vantevoren (maandag dus) afhalen en voor de laatste keer passen)
.
Ochtend, lekker koffie drinken en kletsen met de bruidsmevrouw. Dan zeg je je smaak, en dan pakt zij een paar jurken van het rek en mag je passen. Zij helpt je er even in. En je moeder zegt dan: oooowwwww mooooi! En neemt foto's
Jihoe, auto apk goedgekeurd. Yessss. 50 eurootjes, dus valt alles mee!

Leuk al die bruidspraat!

Nu even zonnebanken.

We wilden een WII kopen (want apk goed uitgevallen)... Mooi niet hoor. Godallemachtig, overal, echt overal, moet je 6 - 8 weken wachten. Je moet overal op een wachtlijst. Grrmmbll. En as ik dan iets wil he, dan moet het meteen, niet pas over 8 weken.

beetje hak op de tak. Nou ja.

Doei
Ook niet bij bol.com ofzo?? Lijkt me erg leuk, vooral dat sportgebeuren (denkt eraan dat het toch ook sporten is en goedkoper dan de sportschool uiteindelijk )

En de auto apk gekeurd voor weinig geld is altijd mooi meegenomen. Vorig jaar kregen wij de schrik van ons leven toen hij niet goed gekeurd werd en er voor bijna 1000 euro ingepompt moest worden....

Punkertje je moet vooral met trouwen doen waar je zelf zin in hebt. Als je schoonmama niet mee neemt, nou dan niet. Neem je die mee als je schoenen gaat kopen... (of zou ze in shock zijn als je dr.Martens koopt haha).

Gefeliciteerd met jullie eerste tandje. Leuk weer, hè! Al die mijlpalen weer bij langs.
.
Bol.com heeft een evenzo lange wachttijd. Bizar toch?!

Als je toch meneer Nintendo bent, dan wil je toch omzet draaien enzo? En dan produceer je er toch wat meer? Winkels (speelgoedwinkels) krijgen slechts 1x in de maand uitgeleverd en dan maar 3-4 stuks. Die zijn natuurlijk meteen weg, als je een wachtlijst met 50 man hebt.

Echt bizar.

Ik had hetzelfde idee als jij NIWGN. Het is namelijk nog best aanpoten, dat WII Sports. Vent's zus heeft er wel 1 en je krijgt gewoon spierpijn als je een avondje hebt gehupst.

Wat is Punkie toch een lief broertje voor Chica zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven