Problemen met Whatsapp
dinsdag 2 augustus 2011 om 17:18
op zich vind ik whatsapp sowieso irritant. Vaak staat er onder iemand zijn of haar naam hoe laat ze het laatst gezien zijn. Daar klopt dus niets van.
Vorige week zaten vriend en ik in de bios en keek even op mijn whatsapp. Vriend was om 23.15 laatst gezien terwijl we al vanaf 17.00 uur op pad waren en telefoon thuis lag.
Vorige week zaten vriend en ik in de bios en keek even op mijn whatsapp. Vriend was om 23.15 laatst gezien terwijl we al vanaf 17.00 uur op pad waren en telefoon thuis lag.
dinsdag 2 augustus 2011 om 17:27
dinsdag 2 augustus 2011 om 17:29
@katrien
Als je iemand online ziet staan of laatst online op...dan betekent dat niet dat de persoon zijn telefoon heeft gebruikt. Op veel toestellen ga je automatisch op 'online' als er een berichtje binnenkomt. Hoe lang je dan online blijft staan verschilt van keer tot keer. Je vriend zal dan misschien om 23.10 een bericht hebben gekregen ofzo.
Als je iemand online ziet staan of laatst online op...dan betekent dat niet dat de persoon zijn telefoon heeft gebruikt. Op veel toestellen ga je automatisch op 'online' als er een berichtje binnenkomt. Hoe lang je dan online blijft staan verschilt van keer tot keer. Je vriend zal dan misschien om 23.10 een bericht hebben gekregen ofzo.
dinsdag 2 augustus 2011 om 17:39
quote:katrien1974 schreef op 02 augustus 2011 @ 17:16:
[...]
wie volg je dan bij twitter? handig namelijk
Whatsapp zelf
Deze dus: http://twitter.com/#!/wa_status
[...]
wie volg je dan bij twitter? handig namelijk
Whatsapp zelf
Deze dus: http://twitter.com/#!/wa_status
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 2 augustus 2011 om 17:42
quote:katrien1974 schreef op 02 augustus 2011 @ 17:18:
op zich vind ik whatsapp sowieso irritant. Vaak staat er onder iemand zijn of haar naam hoe laat ze het laatst gezien zijn. Daar klopt dus niets van.
Serieus?
Ik kijk daar echt nooit naar....hoe laat wie om hoe laat online is geweest
Het geeft zoiets....controlerends..
Serieus?
Het geeft zoiets....controlerends..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 2 augustus 2011 om 18:27
quote:Summerdance schreef op 02 augustus 2011 @ 17:42:
[...]
Serieus?
Het geeft zoiets....controlerends..nou het was meer dat ik een keer iets wilde weten en had gevraagd via whatssapp en na 3 uur nog geen reactie had. en als er dan staat dat ie een half uur daarvoor voor het laatst gezien is vroeg ik me af hoe dat zat.
[...]
Serieus?
Het geeft zoiets....controlerends..nou het was meer dat ik een keer iets wilde weten en had gevraagd via whatssapp en na 3 uur nog geen reactie had. en als er dan staat dat ie een half uur daarvoor voor het laatst gezien is vroeg ik me af hoe dat zat.
maandag 8 augustus 2011 om 13:32