societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
maandag 8 augustus 2011 om 21:04
maandag 8 augustus 2011 om 21:08
quote:mrsstanleywalker schreef op 08 augustus 2011 @ 20:59:
Ik hoop zo dat het hele ranzige verhaal verzonnen is, ik heb er serieus slecht van geslapen. Die dingen moet ik niet lezen voor het slapen gaan.
Digibeet, wat heb jij interessante roots. Ik ben van Vlaamse afkomst, wel een Nederlandse vader, maar die heeft ook weer Vlaamse voorouders.ik moet ff zoeken want mijn naam is belgisch Vlaams maar misschien bestond België toen nog niet
Ik hoop zo dat het hele ranzige verhaal verzonnen is, ik heb er serieus slecht van geslapen. Die dingen moet ik niet lezen voor het slapen gaan.
Digibeet, wat heb jij interessante roots. Ik ben van Vlaamse afkomst, wel een Nederlandse vader, maar die heeft ook weer Vlaamse voorouders.ik moet ff zoeken want mijn naam is belgisch Vlaams maar misschien bestond België toen nog niet
maandag 8 augustus 2011 om 21:09
quote:mrsstanleywalker schreef op 08 augustus 2011 @ 21:05:
Ja janejane, dit soort dingen houden me wakker. Ik heb ook expres niet gereageerd op het topic, wat een kolerewijf!
Ik heb ook erg getwijfeld of ik mijn verhaal zou doen, maar heb het toch gedaan, evenals BGB.
Stel dat het toch waar is, wat ik niet hoop, dan wilde ik TO laten inzien hoe verwarrend dit kan zijn voor een meisje van 16.
Ja janejane, dit soort dingen houden me wakker. Ik heb ook expres niet gereageerd op het topic, wat een kolerewijf!
Ik heb ook erg getwijfeld of ik mijn verhaal zou doen, maar heb het toch gedaan, evenals BGB.
Stel dat het toch waar is, wat ik niet hoop, dan wilde ik TO laten inzien hoe verwarrend dit kan zijn voor een meisje van 16.
maandag 8 augustus 2011 om 21:18
nee ze is niet meer terug gekomen. Voor een moeder is het natuurlijk heel erg om te horen dat ze niet goed voor haar dochters hoort, maar het is wel nodig dat iemand dat haar zegt. Misschien zelfs beter op een forum dan IRL. Hopelijk onderneemt ze iets, vind het echt een heel rare situatie en ze klonk zo labiel als Brutus die probeert te koorddansen
maandag 8 augustus 2011 om 21:24
quote:idalee schreef op 08 augustus 2011 @ 21:20:
Heerlijk DoubleJane, en heb je al plannen? t Gaat hier de hele week regenen, dus pas op
Ben begin juli 2 weken naar Texel geweest. Onze oude auto wilde niet meer naar Frankrijk.Ik heb het nog vriendelijk gevraagd, maar het zweet brak 'm uit bij het idee...
Over 2 weken start ik op een nieuwe school, heb er nu al zin in.
Heerlijk DoubleJane, en heb je al plannen? t Gaat hier de hele week regenen, dus pas op
Ben begin juli 2 weken naar Texel geweest. Onze oude auto wilde niet meer naar Frankrijk.Ik heb het nog vriendelijk gevraagd, maar het zweet brak 'm uit bij het idee...
Over 2 weken start ik op een nieuwe school, heb er nu al zin in.