Terug van weggeweest! Deel 5

01-03-2011 19:14 270 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen het toch niet missen!

Een nieuw en fris topic!

We zijn er weer!
Update: rondje rennen was zwaar vandaag.

Maar het gevoel daarna wel heel lekker.

Even computertijd om uit te rusten.

Voordat ik ga stofzuigen, niet met robotstofzuiger overigens. Las net een topic over robotstofzuigers en keek wat filmpjes. Haha, erg leuk. Mijn hond zou zeker niet blijven liggen als er zo'n ding rondreed. Hij heeft al een haat/liefde verhouding met de gewone stofzuiger.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hier ook even uit rusten. Ben al goed bezig geweest in huis, al zeg ik het zelf

Gisteren met poezebeesten naar de dierenarts geweest voor inentingen. Eentje blijkt een behandeling voor tandsteen nodig te hebben. Dat moet onder narcose gebeuren, maar ze heeft een hartruis, dus is narcose te gevaarlijk. Volgende week moet ik met haar een hartecho laten maken.

Nu maar hopen dat het niet heel ernstig is en dat ze met bv medicatie iets kunnen doen.
LunaMeisje heeft zich nog niet gemeld helaas!

Grappig Hanke, je visioen! Hihi. Ergens was het wel zo, alleen zet(te) het niet door helaas.

Kleine update net op hyves geschreven.

Be prepared! Hormonsters!
Met angst en beven snel ik nu naar hyves..
Poezebeest met hartruis, kan dat ook al? Hartecho? Allemaal dingen waar ik nog nooit van heb gehoord. Hoe ontdek je dat, hartruis, hoe merkte je dat? Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt.
Bij bezoekje voor inentingen kijken ze poezebeesten ook altijd even na, gebit en dus ook hartje luisteren.

Jaren geleden was die ruis al wel geconstateerd en me tussen neus en lippen door verteld, maar volgens dierenarts toen niet noodzakelijk daar verder iets mee te doen. Ze had nergens last van.

Maar voor een narcose dus wel gevaarlijk, grotere kans dat ze daar dan niet uitkomt en nu ze ouder wordt levert het sowieso meer risico op.
Hier ook een poezebeest met hartruis. Al vastgesteld toen ie een heul klein poezebeestje was. En na jaren bleek dat het vooral van stress was. Bij de dierenarts issie zo verstijfd van stress dat zijn hart er te snel (en slordig) van gaat.

Onze oplossing was niet meer naar de dierenarts. Scheelt bakken met geld moet ik zeggen.

Hoop dat de echo goed nieuws brengt wbt de narcose Saar!

Hier ondertussen werkstress. Vakantie is weer bijna over, en ik heb zooo geen zin. Aan de ene kant wel, want even iets anders en dagbesteding enzo, aan de andere kant nu dus als stress met de voorbereidingen. Blegh.

EN ik wil die energie besteden aan praktischere projecten in huis.

Kosmos werkte beetje tegen afgelopen dagen, waardoor alle bedachte ideeen ineens niet door konden gaan/niet mogelijk bleken etc.

Beetje sacho dus.

Moet wsl ongesteld worden.
Dan moet ik hier toch ook eens goed naar de hond zijn hart gaan luisteren, met al die stress hierzo
Is hier nog iemand toevallig?
Ik ben er..
En toen was ik er niet meer, want ze kwam online..

sorry!

Ik hoop dat je niet te lang hebt zitten wachten.

Goedemorgen allemaal!
Goedemorgen EV. Hoe gaat ie?
Ha Hanke, gemist, ik was alweer weg. Ja, sinds ik ren, ben ik zoooo snel geworden.

Vanmorgen rondje gerend met Evy, het was zwaar, maar ik heb het volgehouden en daarna voelt het zo lekker en ook rustiger van binnen, heerlijk. Daarna buiten wasje opgehangen en boek gelezen in de tuin, met de hond gelopen net en met iemand buiten staan te kletsen. En vanmiddag zie ik wel weer verder.

Hoe is het met jou vandaag?

En zou mini-Luuntje er al zijn? Vast wel nu toch, denk ik?
Joehoe! Waar is iedereen?
Van de high in de low. Lang leve de achtbaan... Hanke doet haar best maar makkelijk is anders.

Je hebt mail lieve EV.
En je hebt mail terug, Hanke. Haha, eigenlijk wel gek om dat hier aan te kondigen.

Het is hier maar saai weer, beetje zon begint nu geloof ik te komen. Net lekker buiten gelopen met de hond en andere hondeneigenaars gezien, honden hebben samen gespeeld. Twee grote Leonbergers. Wow. Maar echte lieverds, ik heb ze al vaker gezien.

Ik ga maar 's even flink huishouden hier, denk ik. Of een eindje fietsen. Of een foto maken van mijn quilt om te kunnen bloggen later. Maar mijn computer gaat NU iig uit.
Dag moppies!

Pff. Ik wilde eigenlijk nog lopen met Evy, maar ik ben echt heul gaar. Eerste werkdag (vergaderen) er weer opzitten, en ouders op bezoek gehad.

Op een of andere manier voel ik me toch een heel lui nest.

Hopen dat je snel weer de hoogte ingaat Hanke!
Zaza, jij lui? Dat snap ik nou echt helemaal niet.

Weet iemand hoe het met Luna is?
Daar ben ik ook zo benieuwd naar, naar onze Luna!

Ik zit uit te puffen van een rondje hardlopen, ongeveer 9 km. Traag tempo, dat wel. En gelukkig is het weer eens droog.

Hanke, sterkte met de achtbaan
Lynne, bijgekomen van het lange lopen? Ik kwam een berichtje op de hyves tegen, misschien even kijken daar?

En ik? Ik heb dagen inert thuis gezeten. Hollen en stilstaan dus. Vandaag zat er weer wat beweging in, da´s fijn. Geen afspraken hebben staan werkt duidelijk niet voor mij. Voor komende week zit de agenda aardig vol, dus dat gaat vast wat prettiger zijn.

In de tussentijd ben ik wel mooi aan het ´afkicken´ geweest. Dat inerte ging dus wel gepaard met het e.e.a..

Maar, ik beloof het EV, morgen ga ik naar de sauna. Eindelijk. Geef jou en anderen daarin gewoon gelijk. Heb zelfs al besloten welke.
Kijkt vanonder haar bril Zaza nog even streng aan: gij zijt niet lui! Dat wete gij dondersgoed. Alles met beleid en dat doe je met vlijt. Daarnaast voed je nog een spruit op. Lijkt mij werk zat.

Dat je je na een dag vergaderen helemaal gaar voelt, lijkt me trouwens doodnormaal.

Hyves gelezen!
Ja, hier ook!
Goedemorgen, hoe is het met iedereen? Het regent hier al zolang ik wakker ben, daar gaat mijn rondje hardlopen, maar ik hoop toch wel nog later te gaan.

En even grrr: waarom werkt internet niet overal even goed als hier?
Hier hoost het ook al de hele dag. Gelukkig heb ik gisteren m'n rondje kunnen lopen in de zon.

Onze tuin is zó nat, en dat terwijl het gras nodig gemaaid moet worden.

Slecht voor m'n humeur, dit weer. Dat wordt bankhangen met een boek. Maar dat boek had ik liever in de zon gelezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven