Terug van weggeweest! Deel 5

01-03-2011 19:14 270 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen het toch niet missen!

Een nieuw en fris topic!

We zijn er weer!
Nou, vanmiddag is het hier opgeklaard. Ik ben net terug van mijn rondje met Evy, les 25. En zelfs nog een stukje extra gelopen. Heb jij dat ook Lynne, dat het tweede deel van je rondje lekkerder gaat dan in het begin? Echt in de zon lopen vind ik trouwens niet fijn, ik heb liever dat het een beetje fris is, lichte miezer vind ik ook niet erg.

En het is zó lekker daarna: douche en schone kleren, zitten, forummen. Echt een gevoel van 'dat heb ik verdiend'. Sjonge, wat calvinistisch eigenlijk.

Het gras moet hier trouwens ook nodig gemaaid worden. Het ziet er net zo borstelig uit als Sam. We hebben namelijk geen egaal-gladde keurige grasmat 'zoals het hoort'. Nu begint het trouwens ook weer donkerder te worden buiten, dus het zal dadelijk wel gaan regenen denk ik zo...
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Haha hier ook zo'n grasveld die niet lijkt op wat het hoort te zijn. Zeker niet egaal, ook niet egaal groen, vreemde sprieten erdoor en borstelig is misschien wel het juiste woord

Als ik begin te lopen denk ik de eerste tien minuten: is dit leuk? Waarom doe ik dit? En dan weet ik dat ik daar doorheen moet en dat het vervolgens lekker gaat. Maar dat eerste stuk blijft ploeteren. En als ik weet dat ik er bijna ben gaat het ook weer moeilijker. Het is ook waar ik me op instel: loop ik 5 km vind ik het laatste stuk zwaar, loop ik 10 km denk ik bij 5: hè, ik ben al op de helft! Het zit bij mij dus ook wel tussen de oren.

In de zon vind ik vaak ook te warm, wel vind ik lopen in de avondzon lekker. Dan is het niet meer zo warm en kleurt alles zo mooi.
Oh, gelukkig herkenning. Aan 10 km durf ik nog niet eens te denken. Ik vind het al heel wat dat ik de lessen van Evy nog steeds volhoud, want ik ben eigenlijk helemaal geen sporter.

Hoef ook geen (halve) marathon of zo te lopen; mijn doel toen ik begon was eigenlijk alleen om te gaan ervaren of het echt zo werkt dat je hoofd leeg raakt. Of ik me er beter door zou gaan voelen. En dat werkt wel zo, heb ik ontdekt. Heerlijk om door de natuur te lopen, wind in je haren en Evy die zegt dat ze fier op me is.

Ik ben benieuwd wat ik ga doen als ik de 27 lessen gedaan heb. Heb op mijn mp3-speler wel al hardloopmuziek gezet, dus ik wil wel doorgaan. Maar jij loopt met een groep, of niet? Omdat je het hebt over training? Hier heb je ook een loopgroep, maar daar heb ik juist helemaal geen zin in. Dit wil ik lekker in mijn eentje doen.
quote:apppel schreef op 01 maart 2011 @ 19:15:

Kom er maar in! Prima!
Ken ik jou?
Huh? Vaag.
Ja he. He, hoe is het? Vertel, al wat minder frustie van de haperende techniek?

Vandaag begint hier het gewone leven. Vanochtend gesport, straks de ukkies en vanavond heen en weer naar een stappenbijeenkomst.

Omdat de spinles vol zat een zumbales gedaan. Hoewel ik echt de koe van de klas ben: ken de pasjes niet, alles begint met rechts en voor een linkshandige blijft dat lastig..., ondanks dat met een big smile rondgehobbeld. Grappig dat ik zoveel meer conditie heb dan toen ik met sporten begon. Na een les ben ik niet uitgeput, maar lekker wakker! Ja nat van zweet maar daar zit ik niet mee. Wat krachttraining gedaan (naast een bekend politicus) en nog wat strekoefeningen...

Gisteren in de sauna geweest en een hammambehandeling ondergaan. Dat is bijzonder zeg. Vooral dat rozige gevoel naderhand.

De rit heen en terug was ook zo mooi. Ben blij dat ik zo van mijn nieuwe fiets kan genieten.

EV, ik heb even zitten googlen, maar er is een vervolg hoor, op start to run met Evy, dan ga je naar de 10 km. Dertig lessen. En er zijn intervaltrainingen, lijkt me ook leuk voor je.

http://hardlopen.start-to-run-mp3.com
Oh, je moet het waarschijnlijk als E book kopen, ze doen moeilijk over downloaden.
Ha ja, dat weet ik van het vervolg van Evy, maar ik weet niet of ik dat wil. Denk niet dat ik dat kan.

Hammambehandeling lijkt me trouwens wel heerlijk zeg. Lekker vertroeteld worden, zou ik dat kunnen verdragen?

Het klinkt als een goede dag, mooi!

Die haperende techniek.. nou, ik kreeg nu voor het eerst de gedachte dat die misschien wel ietsje minder hapert dan het lijkt, maar dat het soms, met een vraag die lastig is, wel eens goed uitkomt, als je snapt wat ik bedoel.

Werk ze straks!

En de anderen: waar zijn jullie?

Liefs.
En nu gaat de computer dus echtechtécht uit.

Al dat gehang op internet... ik moet wat gaan dóen.
EV, ik liep ook altijd alleen tot iemand me op deze loopgroep wees. Ik heb er leuke contacten aan overgehouden én loopmaatjes om duurlopen te gaan doen. Erg gezellig. We motiveren en stimuleren elkaar ook, bij een loopdip zeer welkom

En het is leuk om samen naar iets toe te trainen. Maar ik kan me goed voorstellen dat het alleen lopen jou goed bevalt! Voordeel daarvan is dat je je eigen tijd helemaal kunt bepalen.

naar iedereen!
Zwaai terug.

Gisteren op weg naar de sauna fietste ik door het bos en daar zag ik een hoop lopers hun ding doen. Misschien tzt toch ook eens proberen.
Hee mensen, we zakken weg!

Het onweert hier, na erg mooie zonnige dag. Echt zo donker is het. Gelukkig was mijn was (buiten op rekje) droog en op tijd binnen. Zo, tot zover de huishoudelijke mededelingen.

Oh ja! Met hond een heel eind gelopen en hij heeft gezwommen. Vindt ie zo leuk! En hij droogt heel mooi krullerig op. Zo grappig.

Hoe is het met iedereen?

Drukke week en erg moe. Morgen nog werken en dan wel een leuk weekend in het vooruitzicht.

Weinig te vertellen verder...
Als je niks weet, kun je altijd nog kletsen over het weer, zoals ik. Het heeft hier net gegoten en gebliksemd, echt veel. Nu begint het lichter te worden.

Wat voor leuks ga je doen? Mag ik meegenieten?

Ik zit te balen. Zou maandag met mijn twee goede vriendinnen leuk naar Den Bosch gaan, daar high tea-en en een rondvaart maken, maar dat alles was afgesproken toen manlief nog geen nieuw werk had en ik dus de auto thuis had. Nu heb ik een vervoersprobleem en bus/trein is hier in die uithoek geen optie. Grrrr...
Hallo Appel, zwaai terug. Hoe is het met je?
Gaat best wel een klein beetje echt oké.

Een beetje een onzekere gaat wel oké

Jij bent goed bezig met vriendin Evy!

Respect hoor! Ik kon les 1 na 5 keer nog niet uitlopen.

Gezellig dat je terug bent op het forum! of had ik dat al gezegd?
Weet ik niet, maar je mag het gerust vaak zeggen.

Ik wil vanmorgen alleen even heeeeel, heeeeeel hard schreeuwen. AAAAAAAARRRRGGGHH!!

Van machteloosheid, van alles, van teveel, van ik heb er genoeg van.
voor EV

Hier durf ik het wel....
Van mij ook een dikke voor EV...
Kom even braaf melden dat ik nog leef.

(maar had al een aantal mensen elders gezien, dus ik neem aan dat daar niet over getwijfeld werd. )

Gaat hier allemaal aardig, maar drukdrukdruk met leven van alle dag en niets, dus het schiet erbij in hier.

Snorrie.

Wel bijgelezen over jullie, zelf verder niets te melden.

Blijf schrijven.
Hai Zaza

ik had je ook al gesignaleerd.

Enne.. leuk vooruitzicht?
Hoi EV, en ZaZa en Lynn en Apppel.... fijn jullie te zien hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven