Tips Friesland

08-08-2011 12:50 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zitten er best veel mensen uit Friesland hier op het forum.

Komend weekend willen vriend en ik twee nachtjes een hotelletje boeken in Friesland. (Stief)zoon is met zijn moeder op vakantie en wij nemen het er even van

Friesland is leuk in de zomer hoor ik altijd dus roept u maar! Wat zijn de leuke aanraders qua stad/dorp/hotelletje en bezienswaardigheden. We willen vrijdag in de namiddag heen en zondag weer terug.

PS: Als het hotel ook een sauna heeft zou geweldig zijn maar geen must. Budget: Hoeft niet super low budget maar mag ook niet de hoofdprijs kosten.

Ben benieuwd!
Vakantie Friesland
Dit weekend in Lemmer is er een festival genaamd Glemmer. Met allemaal live muziek en er is nog skutsjesilen.

Leeuwarden is ook een leuke stad. Veel leuke winkels (de leukste winkelstraat van 2011 is in Leeuwarden), leuke musea, fijne terrasjes (als het mooi weer is iig ). En verder idd Harlingen, Gaasterland. Workum is ook leuk stadje met een mooi museum (Jopie Huisman) en een klein, maar gezellig centrum.
Glemmer is pas 1,2,3 september

www.glemmer.nl
Uiteindelijk is het tóch Friesland geworden

Hebben geslapen in het stadhouderlijkhof in Leeuwarden, gegeten bij Sems (lekker!!), heerlijk naar de sauna geweest in Makkum en zondag lekker door Leeuwarden geslenterd, de Oldehove opgeklommen (vond ik best een prestatie van mezelf ) en smiddags via Harlingen (even bootjes kijken en lekker eten bij Eigentijds) weer terug naar huis.

Top weekend! Friesland heeft me positief verrast!

I have added cool emoticons to this message.

To see them go to http://x.exps.me?dc5bcf734278383e16edd6efa4f5f1bb
Ha, en dan ben je nog niet eens geweest op de plekken die wij zelf als mooiste ervaren :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven