heb het effe gehad

10-08-2011 01:08 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
zoooo even wat frustie frustie van me af typen.... een van mijn beste vriendinnen viert haar verjaardag as zaterdag. mijn vriend heeft gemeld aan mij dat hij niet meegaat omdat hij geen zin heeft: hij gaat liever met vrienden naar de kroeg. goh en dit is niet de eerste keer dat ie alleen maar aan zijn eigen denkt

ik ben ZO boos en verdrietig. vind dit zo'n egoitisch gedrag van hem, hij kwetst mij en mijn vriendin hier ontzettend mee. hij kent haar ook al jaren, de rest van mijn groep vrienden die er komen ook, hij vindt ze allemaal gezellig. maar dit is al de zoveelste keer dat zijn zuip-avond belangrijker is dan een afspraak die al weken in onze agenda staat.

wat moet ik nou tegen die vriendin zeggen? als iemand op mijn verjaardag af zou zeggen omdat ze liever ergens anders naar de kroeg gaan zou ik ook gekwetst zijn. dus moet ik het wel eerlijk aan mijn vriendin vertellen waarom mijn vriend niet meekomt?

ik wil niet liegen, ze kan er toch achter komen en da's nog veel lulliger. en ik hoef zijn "rommel"niet op te lossen. hij zegt dat hij haar zelf wel wil bellen zodat ik het niet uit hoef te leggen. maar het gaat me gewoon om het principe, zoiets doe je niet
quote:koekie1980 schreef op 10 augustus 2011 @ 01:23:

als het een verjaardag van een van zijn vrienden zou zijn dan zou ie wel meegaan.Zijn die verjaardagen misschien gezelliger?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:meds schreef op 10 augustus 2011 @ 01:17:

sinds wanneer moeten mannen mee naar vrouwenfeestjes?

Deze dus. Mijn man mag mee, maar hoeft zeer zeker niet.
quote:banaanaap schreef op 10 augustus 2011 @ 01:32:

@koekie

Dan ligt het aan iets anders dan dit specifieke geval. Laat hem met zijn vrienden op stap gaan. Kaart los van deze situatie aan dat je meer samen wilt zijn dan nu het geval is.

Richt je op wat werkelijk gaande is en niet op de laatste teleurstelling.ja dit was de druppel inderdaad
Om mezelf typen te bespraren: eens met Meds.
de druppel voor wat? Welbeschouwd is er niks aan de hand
Wat was de druppel koekie? Hadden jullie afgesproken dat je samen naar die verjaardag ging, of wilde jij graag samen gaan en ging je er maar van uit dat hij dat ook wilde, en dat je het daarom in de agenda zette?
Tenzij hij zich met die vrienden een stuk in de kraag zuipt en in de voortuin van je vriendin gaan staan pissen
Overigens snap ik niet wat jouw aanwezigheid op feestjes van zijn vrienden te maken heeft met de aanwezigheid op feestjes van jouw vriendinnen.

Alhoewel.. Je kan een afspraak hebben gemaakt dat de verjaardagsbezoek-verhouding 2:3 is. In dat geval kun je hem wijzen op de afspraak en dat hij met het oog op het aantal te verwachten verjaardagen nu echt mee moet.

Aanvulling: de verhouding 2:3 is slechts een voorbeeld. Er kan natuurlijk ook per partner een verjaardagsquotum vastgesteld worden.
quote:meds schreef op 10 augustus 2011 @ 01:30:

[...]

Tja dat is ook een normale tijd om naar huis te gaan. Of mag hij niet op tijd naar bed van jou?nou zijn vrienden verjaardag eindigen altijd standaard rond 4-5 soms zelfs 7 uur. met een krat bier en een halve fles jaegermeister in z'n mik. mijn-vrienden-verjaardag ook tot 4 uur maar met minder drank. wij gaan zowiezo bijna nooit samen naar huis omdat ik meestal om 3 uur ook wel genoeg gefeest heb en mijn vriend gewoon niet naar huis kan gaan.
quote:meds schreef op 10 augustus 2011 @ 01:41:

Tenzij hij zich met die vrienden een stuk in de kraag zuipt en in de voortuin van je vriendin gaan staan pissenzoiets ja, je zit er niet ver naast.
och jee, dus dat vrouwengetetter duurt ook nog tot diep in de nacht.

Het is heel simpel, jij gaat naar de vrouwenfeestjes, hij naar de mannen, en 1 keer in de 2 weken doen jullie iets samen
quote:koekie1980 schreef op 10 augustus 2011 @ 01:43:

[...]

zoiets ja, je zit er niet ver naast.onschuldige baldadigheid, zolang hij de buurvrouw niet neemt, valt het reuze mee
quote:koekie1980 schreef op 10 augustus 2011 @ 01:42:

[...]

nou zijn vrienden verjaardag eindigen altijd standaard rond 4-5 soms zelfs 7 uur. met een krat bier en een halve fles jaegermeister in z'n mik. mijn-vrienden-verjaardag ook tot 4 uur maar met minder drank. wij gaan zowiezo bijna nooit samen naar huis omdat ik meestal om 3 uur ook wel genoeg gefeest heb en mijn vriend gewoon niet naar huis kan gaan.Dus hij vindt die vrienden op zich wel gezellig, maar hij vindt ze niet leuk genoeg om een verjaardag mee te vieren?
quote:Enn schreef op 10 augustus 2011 @ 01:28:

Hoe komt het dat hij jouw reactie al verwachtte? Hoe vaak heb je al een discussie gevoerd met hem over zijn avondje vrienden?genoeg /teveel
dus... je gaat het uitmaken? Dan ben je er tenminste van af
Zolang hij niet in haar bed of brievenbus(op de verjaardagskaarten) pist, zie ik geen probleem
Ik zeg doen, nieuw vriendje, nieuwe feestjes
of tegen je moeder aanswaffelt met zijn zatte kop
of op de hond kotst
Of de hond swaffelt met de zatte kop van je moeder.
Idd. Je kunt niet van elkaar verlangen dat je samen naar elke verjaardag gaat en dat dan elke keer nog even leuk vind ook. Het klinkt een beetje of je de tijden tot jullie het vol houden met elkaar vergelijkt.. Tot 3 uur hou jij het vol en hij nuchter maar tot 11 uur.. En bij zijn vrienden dronken tot 5 uur.. Wat maakt het uit? Het zijn zijn vrienden, logisch dat ie het daar leuker vindt dan bij jouw vriendinnen, wat zijn vrienden niet zijn!
Of met een brandblusser van het feest een surprise snowparty maakt
quote:koekie1980 schreef op 10 augustus 2011 @ 01:45:

[...]

genoeg /teveelSja dan dus eens met meds.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
(natuurlijk nadat hij om het goed te maken een kumbaja-fikkie in de voortuin stookte)
Ik kan niet quoten op mijn telefoon, maar moest keihard lachen om " of de hond swaffelt met de zatte kop van je moeder". Kan niet slapen en was erg chagerijnig maar voel me nu weer beter haha, dank je BGB!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven