Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wilde even laten weten dt ik er ben
Alle reacties Link kopieren
Im in!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor het ging echt per ongeluk
Alle reacties Link kopieren
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
ja ja Anne.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hebben we nog favorieten?



Momenteel vind ik Nona het minst erg, en Trevor en Jillian mogen meteen afvallen.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
lastige opdracht
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hoi meisjes,



Is er nu al wat te zien op tv? nieuwe MC ofzo?



Ik zit hier opgescheept met de vreselijke vrienden van mijn moeder, ze halen het bloed onder mijn nagels vandaan altijd.

En hun irritante kind komt misschien de hele herfst vakantie bij ons logeren, alsof wij daar zin in hebben. Pfff.
Alle reacties Link kopieren
ik ben iig niet voor Trev, die moet er echt uit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wat is fusion eigenlijk precies?

Dat je en loempia maakt met Goudse kaas



Of mogen 2 aparte gerechten ook, een van het ene land, en een van het andere land maar dat de smaken dan wel lekker bij elkaar passen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Rookie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 10 augustus 2011 @ 20:38:

Hoi meisjes,



Is er nu al wat te zien op tv? nieuwe MC ofzo?



Ik zit hier opgescheept met de vreselijke vrienden van mijn moeder, ze halen het bloed onder mijn nagels vandaan altijd.

En hun irritante kind komt misschien de hele herfst vakantie bij ons logeren, alsof wij daar zin in hebben. Pfff.Rookie, wat klink je heerlijk positief over deze mensen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Fusion is meerdere keuken in één gerecht.



Trev heeft echt een slechte werkhouding. 'Ow, ik vind mijn vlaggetjes niet leuk, dus ik ga de hele tij huilie-huilie doen. '
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 10 augustus 2011 @ 20:41:

Fusion is meerdere keuken in één gerecht.



Trev heeft echt een slechte werkhouding. 'Ow, ik vind mijn vlaggetjes niet leuk, dus ik ga de hele tij huilie-huilie doen. '

Dus toch het loempia met Goudse kaas verhaal



En Trev...die moet gewoon opbokken!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Is de stem van Sabrina overgeslagen op die van Gillian?

Ze lijkt elke week irritanter te worden...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen favoriet.
Alle reacties Link kopieren
Fusion cuisine is general term for the combination of various forms of cookery, and the concept can take several forms. One approach is regional fusion that combines different cuisines of a region or sub-region into a single eating experience
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
'een puist op je kont'
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 10 augustus 2011 @ 20:45:

Fusion cuisine is general term for the combination of various forms of cookery, and the concept can take several forms. One approach is regional fusion that combines different cuisines of a region or sub-region into a single eating experience

Loempia met kaas dus



Roos is het nog goed gekomen met je taartje?

Ik volg haar nu op Twitter en echt...de lekkerste dingen komen voorbij
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
taartje is niet goed gekomen



oeh, ik heb een twitteraccount, ga haar ook maar eens volgen dan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 10 augustus 2011 @ 20:49:

taartje is niet goed gekomen



oeh, ik heb een twitteraccount, ga haar ook maar eens volgen dan Op FB zit ze ook
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
jij bent echt vulieft!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Sorry Sumi maar het zijn echt vreselijke mensen, ze zijn spuuglelijk om te zien, heel erg simpel, en ze praten veel te veel over domme onderwerpen.

Snap echt niet wat mijn moeder in die mensen ziet. Vind het echt niet leuk dat mijn moeder niet even overlegt over dat hun dochter bij ons komt logeren een week lang.

Daar hebben mijn broer en ik helemaal geen zin in, wij vinden het beide afschuwelijke mensen.



Maar goed wie gaat er hells kitchen winnen? Hoop dat Russel en Trev zo naar huis gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven