Minnaar deel 14
zondag 6 maart 2011 om 20:18
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
dinsdag 2 augustus 2011 om 09:27
aangezien ik ook mijn moments of tears met jullie heb gedeeld, geheel on- en offtopic, nu even een moment of happiness; ik zit in Mijn Nieuwe Tuin, nadat ik gisteren de relaxte overhuis naar Mijn Nieuwe Huis ooit heb gehad, en vannacht in Mijn Bed heb geslapen dat staat in Mijn Nieuwe Slaapkamer, om vanochtend al heerlijk in bad te hebben gelegen in Mijn Nieuwe Badkamer. Ik kwam de trap af vanochtend, en voelde me ineens zo gelukkig!
ook het delen waard, toch?
ook het delen waard, toch?

dinsdag 2 augustus 2011 om 14:19
woensdag 3 augustus 2011 om 09:54
woensdag 3 augustus 2011 om 12:54
Ja een soort meeting. Met gratis eten en drinken (voor alle 200.000 internetvrienden dan he) en harde muziek en duiken in het zwembad en verkeersopstoppingen en dragraces in de straat en vechten met de buren en in alle hoeken en gaten van het huis onbekenden die sex met elkaar hebben. En na afloop zingen we dan dit: http://www.youtube.com/watch?v=nVPu5v_S0Lk
Zoiets bedoel ik. Welke datum mag ik noteren?
Zoiets bedoel ik. Welke datum mag ik noteren?
woensdag 3 augustus 2011 om 19:06
donderdag 4 augustus 2011 om 00:16
hey crea!! Thnx! Zo voel ik me ook; goed. Met alle emoties die er komen en gaan, voel ik me algeheel goed, rustig. Het klopt zo. Goed sms-gesprek met exnr1 gehad, wat heel heel fijn was. En zulke fijne, lieve mensen om me heen!
En natuurlijk aan het bijkomen vh feestje eergister, beschreven door MDR he
Hoest met jou crea?
En natuurlijk aan het bijkomen vh feestje eergister, beschreven door MDR he
Hoest met jou crea?
donderdag 4 augustus 2011 om 08:00
breek ook weer even in
Bkstr, heerlijk, lekker in je nieuwe eigen huisje, klinkt alsof je het prima naar je zin hebt.
Stew, leuk opgevrolijkt door JVG, enjoy!!!
hier weinig te melden, MrM (nr2) is weer aan het sms-en geslagen, alleen nog heel oppervlakkig (hij was met zijn gezin op vakantie & heb gewoon afgewacht tot ik wat zou horen, had het zelf ook druk zat), maar goed, heb waarschijnlijk binnenkort zijn hulp ook nog wel nodig, dus hou het nu even oppervlakkig en niet over sex dan zien we daarna wel weer, die spanning blijft er toch hangen & zeker nu mijn nr1 de komende 3 weken amper thuis gaat zijn, maar voor nu dus eerst ook even genieten van quality time met mn nr1 tot zaterdag, daarna heb ik 3 weken om los te gaan
Bkstr, heerlijk, lekker in je nieuwe eigen huisje, klinkt alsof je het prima naar je zin hebt.
Stew, leuk opgevrolijkt door JVG, enjoy!!!
hier weinig te melden, MrM (nr2) is weer aan het sms-en geslagen, alleen nog heel oppervlakkig (hij was met zijn gezin op vakantie & heb gewoon afgewacht tot ik wat zou horen, had het zelf ook druk zat), maar goed, heb waarschijnlijk binnenkort zijn hulp ook nog wel nodig, dus hou het nu even oppervlakkig en niet over sex dan zien we daarna wel weer, die spanning blijft er toch hangen & zeker nu mijn nr1 de komende 3 weken amper thuis gaat zijn, maar voor nu dus eerst ook even genieten van quality time met mn nr1 tot zaterdag, daarna heb ik 3 weken om los te gaan
zaterdag 6 augustus 2011 om 11:50
ik hoop het ook voor je lisannez! Ook jij verdient het hoor!
Donderdag ben ik gaan stappen met een vriendin, exnr1 en een vriend. dat was erg leuk, maar stappen was ook wel echt 'ons ding' van exnr1 en mij. Dat maakt het wel weer lastig om afscheid te nemen 's avonds. Vriendin zei dat exnr1 veel over me praatte, en zo liefdevol . Ik weet dat ik meer afstand moet nemen (naar een andere stad verhuizen is al een flinke stap), maar het voelt zo dubbel! Eigenlijk wil ik hem niet loslaten, terwijl ik echt weet dat het beter is. We maken elkaar niet gelukkig op de langere termijn, maar god man wat mis ik hem! Hij komt straks de hond brengen, en we gaan even samen de stad in. Het is nu gewoon heel prettig. De verleiding is groot, gewoon om samen 'de gewone dingen te doen'. Ook al moet ik echt alleen verder. Vanaf volgende week ga ik weer werken, dus ik hoop dat dat wat afleiding en invulling brengt.
Een stortvloed aan emoties hier hoor; gisteravond met mijn zusje buiten gezeten (in de TUIN!!!) bij een vuurtje, heerlijk ontspannen. VAnochtend is ze weer gegaan, en nu voel ik me weer zo alleen; 'it hits me' ineens. Ik vind het niet erg, het is zoveel alleen. Het is van moment tot moment anders. Ik heb me hier al heel gelukkig gevoeld, dankbaar, maar ook angstig, verdrietig en alleen. Op naar de volle werkweek denk ik dan maar
Donderdag ben ik gaan stappen met een vriendin, exnr1 en een vriend. dat was erg leuk, maar stappen was ook wel echt 'ons ding' van exnr1 en mij. Dat maakt het wel weer lastig om afscheid te nemen 's avonds. Vriendin zei dat exnr1 veel over me praatte, en zo liefdevol . Ik weet dat ik meer afstand moet nemen (naar een andere stad verhuizen is al een flinke stap), maar het voelt zo dubbel! Eigenlijk wil ik hem niet loslaten, terwijl ik echt weet dat het beter is. We maken elkaar niet gelukkig op de langere termijn, maar god man wat mis ik hem! Hij komt straks de hond brengen, en we gaan even samen de stad in. Het is nu gewoon heel prettig. De verleiding is groot, gewoon om samen 'de gewone dingen te doen'. Ook al moet ik echt alleen verder. Vanaf volgende week ga ik weer werken, dus ik hoop dat dat wat afleiding en invulling brengt.
Een stortvloed aan emoties hier hoor; gisteravond met mijn zusje buiten gezeten (in de TUIN!!!) bij een vuurtje, heerlijk ontspannen. VAnochtend is ze weer gegaan, en nu voel ik me weer zo alleen; 'it hits me' ineens. Ik vind het niet erg, het is zoveel alleen. Het is van moment tot moment anders. Ik heb me hier al heel gelukkig gevoeld, dankbaar, maar ook angstig, verdrietig en alleen. Op naar de volle werkweek denk ik dan maar
maandag 8 augustus 2011 om 15:23
Wil toch weer even ontwikkelingen hier kwijt: een aantal weken niets meer van 'hem' gehoord, en ik heb dus ook geen contact meer opgenomen. Tot gistermiddag: hij was op msn, en ik sprak hem aan. Zei hij, dat hij niets meer gehoord had op zijn sms'jes, die hij nog gestuurd had. Ik zei, dat ik dit vreemd vond, want ik had zeker wel gereageerd...meteen was hij wel weer offline, had geen tijd, maar gaf aan, dat wij contact zouden houden.... Heb ik hem vanmorgen weer een sms'je gestuurd, om te kijken of hij dit wel zou ontvangen, maar dus weer geen reactie?! Ik vraag me dan ook af, of mijn nummer misschien geblokkeerd is in zijn foon, of dat hij me gewoon aan het lijntje houdt.... Blijft weer afwachten of ik hem een keer online tref...of dat ik hem toch ga proberen te bellen om te kijken hoe het zit. Haha, heb hier dus wel weer 'last' van...hij is weer even terug geweest in mijn leven...
maandag 8 augustus 2011 om 15:52
Donderstraal, dat zou ik het liefst willen, maar hij is gewoon meestal onbereikbaar (pakt de foon niet op...). Ik weet nu wel, dat hij mijn sms'je niet heeft ontvangen (heb ontvangstbevestiging ingeschakeld). Hoop hem snel op msn te treffen, anders stuur ik hem een mail met de vraag of hij nog contact wil...en dan is het toch weer afwachten of hij daarop reageert. Jee, hij was behoorlijk naar de achtergrond voor gisteren...