Roddels

09-08-2011 18:58 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door een roddel van een collega ben ik in een moeilijke situatie terecht gekomen.

Ik weet nu niet goed wat ik moet doen.

Meestal is het beter om erboven te gaan staan, maar ik ben zo boos en verdrietig hierom, dus wat vinden jullie?

Deze persoon erop aanspreken?
Wat waren de tips vorige week?
quote:655433443 schreef op 09 augustus 2011 @ 19:16:

Ik ben misschien niet helemaal duidelijk...

We waren verliefd op elkaar en waren zeg maar in de beginfase,

elkaar beter leren kennen en we gingen samen uit.

Hij wist toen ook zeker dat ik de juiste persoon voor hem was, maar door de roddels is hij aan het twijfelen gebracht en uiteindelijk vertrouwde hij mij blijkbaar niet meer.Lekker laten gaan zo een. Lijkt me iemand die direct vindt dat je ook maar niet meer met vriendinnen om kan gaan, want wie weet wie je tegenkomt als je met hen weg bent. Of die het niet kan hebben als je eens wat later thuis bent.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
pfff..wat een gedoetje zeg..

Weet je als de jongen die eerst wel geint. Was door roddels niet meer geint. Is....dan zegt dit toch genoeg over die jongen lijkt mij zo.
Is de moeilijke situatie op je werk of in je relatie met die jongen? Als het om die jongen gaat, idd laten gaan...

Als het om een lastige situatie op je werk zelf betreft dan zou ik zeker wel duidelijkheid verschaffen. Je wil niet dat er straks roddels gaan van jou met een directeur ofzo..
quote:655433443 schreef op 09 augustus 2011 @ 19:16:

Ik ben misschien niet helemaal duidelijk...

We waren verliefd op elkaar en waren zeg maar in de beginfase,

Hij wist toen ook zeker dat ik de juiste persoon voor hem was, maar door de roddels is hij aan het twijfelen gebracht en uiteindelijk vertrouwde hij mij blijkbaar niet meer.

Wat een dweil.

Ik zou blij zijn dat ik zo makkelijk van hem af kon komen.
quote:655433443 schreef op 09 augustus 2011 @ 19:16:We waren verliefd op elkaar en waren zeg maar in de beginfase,

Hij wist toen ook zeker dat ik de juiste persoon voor hem was, maar door de roddels is hij aan het twijfelen gebracht en uiteindelijk vertrouwde hij mij blijkbaar niet meer.Dan is het gewoon een losert, als ie daardoor al van z'n stuk is. Beter kwijt dan rijk!
Goh, TO is met de noorderzon vertrokken om van het loepje af te zijn? Volgens mij onthouden mensen het toch wel hoor, als je over twee weken onder een andere naam een topic opent over een roddelende collega en een date die daardoor niet meer wilde...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven