Entertainment alle pijlers

Over de streep

28-07-2011 20:18 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond het nieuwe programma Over de streep.

Ik ken het van de Oprah Winfrey show en vind het te Amerikaans.

Gaat iemand kijken?

Ik twijfel nog,ben bang voor plaatsvervangende schaamte
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ahh rouke ik krijg gewoon tranen door je post en ik zit in de bus dus moet het droog houden.

Wat heb je een erge situatie gehad zeg. Je bent een man toch?

Ik weet weinig te zeggen nu. Wel wil ik je een (digitale ) knuffel aanbieden en hoop ik dat je leven nu fijn is en je gelukkig bent. Het leven is naar als je alleen bent. Ik kan niet begrijpen waarom mensen dat andere aan kunnen doen. Neem dan geen kinderen denk ik dan.

Eigenlijk moet er een site of iets komen waar je naar toe kan gaan als je je alleen voelt en je je verhaal wilt delen met mensen die daar ook niemand voor kunnen vinden. Zo help je elkaar en dat geeft zon fijn gevoel.
quote:rouke2 schreef op 05 augustus 2011 @ 19:30:

sallie68: eerder vanmiddag dus.. Zal as week wel hetzelfde 'recept' gelden; in principe op vrijdag middag in hh dus.

Alleenal bij het introfilmpje (compilatie van emo-scenes) houd ik het niet droog dit keer.

Ik vrees dat dát wat zegt over mij als m... "man"-zijnde..

Ik denk dat het zegt, dat je (te) veel meegemaakt hebt, maar je geweten en hart nog steeds op de goeie plaats zit. Iets waarvoor je trots op jezelf kan zijn imo.

Voor wat het waard is, een warme stevige van mij.
Ik wou dat ze dit destijds bij mij op school hadden gedaan...

Dan was alles helemaal perfect geweest.
En we gaan weer kijken.

brrr komen altijd zoveel herinneringen naar boven..
The greatest adventure in life is to follow your heart.
edit: brr als ik nu terug kijk ben ik de laatste tijd soms zo "arrogant". Niet echt arrogant maar ik laat niet meer over me heen lopen. Geen idee wanneer je daar nou te ver mee gaat eigenlijk..

T voelt apart nu. Maar ik kan me de laatste tijd zo ergeren aan mensen die je omver beuken om er langs te kunnen in een winkel als je voor het schap staat te kijken.. En ik kan het dan vaak niet laten om er wat van te zeggen.. Alsof het even oplucht, dan over me heen laten lopen. Omdat ik dat vroeger altijd gedaan heb. Ik heb het idee zoveel meer gerespecteerd te worden. Word niet meer geaccepteerd en mensen praten eerder met me en alles.. Maar toch heb ik het idee dat het "arrogante deel" soms niet goed is.. Net als vandaag , ik (of de tas liep De tas /weekend koffer ding was bijna groter dan mij) liep een hoge trap af omdat de lift kapot was en hield me vast aan de leuning omdat het zwaar was en ik zwakke enkels heb.. Kwam er een meid/vrouw me tegemoed en eiste blijkbaar dat ik aan de kant ging want ging stil staan en me aankijken.. Vroeger zou ik aan de kant gaan maar nu denk ik soms "nee ik ga nu voor. Niet iemand anders". En zei ging toen aan de kant, toen ik ook bleef staan..

Ene kant denk ik 'misschien ga ik te ver" maar aan de andere kant, ik wil niet over me heen laten lopen en altijd maar aan de kant gaan voor mensen. En op letten of hun niet tegen me aan lopen..

Het doet me eigenlijk veel beter, maar aan de andere kant..

Dat terwijl ikvan binnen zo graag mensen wil helpen maar dat ik die mensen gewoon nooit vind... Ik voel me raar nu.
Ik kijk ook mee!
quote:zwitsal_nijntje schreef op 11 augustus 2011 @ 21:43:

edit: brr als ik nu terug kijk ben ik de laatste tijd soms zo "arrogant". Niet echt arrogant maar ik laat niet meer over me heen lopen. Geen idee wanneer je daar nou te ver mee gaat eigenlijk..Ik juist het tegenovergestelde. Ik merk dat ik me de laatste tijd vaker om laat lullen of over halen. Zó niets voor mij. Vreemd. Moet ik ook eens over nadenken.
Ik vind die kale man leuk
T voelt apart nu. Maar ik kan me de laatste tijd zo ergeren aan mensen die je omver beuken om er langs te kunnen in een winkel als je voor het schap staat te kijken.. En ik kan het dan vaak niet laten om er wat van te zeggen.. Alsof het even oplucht, dan over me heen laten lopen. Omdat ik dat vroeger altijd gedaan heb. Ik heb het idee zoveel meer gerespecteerd te worden. Word niet meer geaccepteerd en mensen praten eerder met me en alles.. Maar toch heb ik het idee dat het "arrogante deel" soms niet goed is.. Net als vandaag , ik (of de tas liep De tas /weekend koffer ding was bijna groter dan mij) liep een hoge trap af omdat de lift kapot was en hield me vast aan de leuning omdat het zwaar was en ik zwakke enkels heb.. Kwam er een meid/vrouw me tegemoed en eiste blijkbaar dat ik aan de kant ging want ging stil staan en me aankijken.. Vroeger zou ik aan de kant gaan maar nu denk ik soms "nee ik ga nu voor. Niet iemand anders". En zei ging toen aan de kant, toen ik ook bleef staan..

Ene kant denk ik 'misschien ga ik te ver" maar aan de andere kant, ik wil niet over me heen laten lopen en altijd maar aan de kant gaan voor mensen. En op letten of hun niet tegen me aan lopen..

Het doet me eigenlijk veel beter, maar aan de andere kant..

Dat terwijl ikvan binnen zo graag mensen wil helpen maar dat ik die mensen gewoon nooit vind... Ik voel me raar nu..
Ik ben ook een poos keihard geweest, wat jij deed, deed ik ook. En toen werd ik een beetje 'spiritueel' ( niet echt maar het dekt de lading wel_ en bedacht ik me dat ik aardiger voor mensen moest zijn, meer geduld hebben en me niet zo druk maken.

Maar ik denk dat ik het een beetje te ver doorvoer.
quote:nehal schreef op 11 augustus 2011 @ 21:45:

[...]

Ik juist het tegenovergestelde. Ik merk dat ik me de laatste tijd vaker om laat lullen of over halen. Zó niets voor mij. Vreemd. Moet ik ook eens over nadenken.

Heb je geen idee hoe dat komt?

geen idee of dit programma zo goed is om naar te kijken. Ga zo veel nadenken en weet dan niet eens meer hoe ik me nu moet gaan gedragen. Hoe ik vroeger was was gewoon niet leuk, als ik terug denk aan die klote tijden. Qua schooltijd/familie. Nu ik zekerder ben, voor me op kom, niet over me heen laat lopen voel ik me fijner en beter en word ik niet meer gepest.. Maar omdat ik me de laatste tijd zoveel kan ergeren aan dingen heb ik het idee dat het te ver gaat.. Ik weet niet
Mezelf quoten is ook niet nodig
quote:zwitsal_nijntje schreef op 11 augustus 2011 @ 21:51:

[...]

Ga zo veel nadenken en weet dan niet eens meer hoe ik me nu moet gaan gedragen. Hoe ik vroeger was was gewoon niet leuk, als ik terug denk aan die klote tijden. Qua schooltijd/familie. Nu ik zekerder ben, voor me op kom, niet over me heen laat lopen voel ik me fijner en beter en word ik niet meer gepest.. Maar omdat ik me de laatste tijd zoveel kan ergeren aan dingen heb ik het idee dat het te ver gaat.. Ik weet nietOooh dat zou ik zo geschreven kunnen hebben.
quote:nehal schreef op 11 augustus 2011 @ 21:51:

Ik ben ook een poos keihard geweest, wat jij deed, deed ik ook. En toen werd ik een beetje 'spiritueel' ( niet echt maar het dekt de lading wel_ en bedacht ik me dat ik aardiger voor mensen moest zijn, meer geduld hebben en me niet zo druk maken.

Maar ik denk dat ik het een beetje te ver doorvoer.

Hoe bedoel je spiritueel. Ja ik probeer ook aardiger te zijn voor mensen. Maar ik heb vaak het idee wanneer ik aardig ben bereik ik niets. Laatst ik moest hoognodig naar de wc al 2 uur op zoek maar in rotterdam was zomercarnaval en heel veel plekken stond er "geen wc vandaag". Eindelijk op centraal aangekomen was er een mega lange rij en ik kon niet meer aardig zijn. (want had al aardig óp zoveel plekken gevraagt voor wc's maar mocht niet). Dus boos geroepen "k zooi weer stik lang wachten en ik moet gvd heel nodig naar wc" en de meneer zij "rustig maar kom maar mee mag je even bij de mannen naar de wc". Eindelijk iets bereikt.. En dat idee heb ik niet als ik aardig ben.

Misschien dat ik daarom mensen ook graag wil helpen omdat ik dan een soort gevoel heb dat aardig zijn helpt/werkt/voldoening geeft..
quote:nehal schreef op 11 augustus 2011 @ 21:52:

[...]

Oooh dat zou ik zo geschreven kunnen hebben.aahhh
Met spiritueel bedoel ik denk ik dat ik meer na ben gaan denken over wat voor effect je op mensen hebt en dat sommige dingen een kleine moeite zijn, ook al zijn ze niet leuk. Maar ja, als je dat allemaal optelt...
Helemaal vergeten
quote:nehal schreef op 11 augustus 2011 @ 21:57:

Met spiritueel bedoel ik denk ik dat ik meer na ben gaan denken over wat voor effect je op mensen hebt en dat sommige dingen een kleine moeite zijn, ook al zijn ze niet leuk. Maar ja, als je dat allemaal optelt...Oké. Nee dat is waar. Maar ik heb vooral het idee dat mensen dan door hebben dat jij die moeite dan wel doet. Keer op keer. Dat heeft me echt opgemaakt. Continue aan de kant gaan doen wat andere zeggen, wil ik niet echt meer..
quote:zwitsal_nijntje schreef op 11 augustus 2011 @ 21:59:

[...]

Oké. Nee dat is waar. Maar ik heb vooral het idee dat mensen dan door hebben dat jij die moeite dan wel doet. Keer op keer. Dat heeft me echt opgemaakt. Continue aan de kant gaan doen wat andere zeggen, wil ik niet echt meer..Juist. Je vergeet jezelf dan een beetje.
Vraagje, welke school is dit?
quote:nehal schreef op 11 augustus 2011 @ 22:00:

[...]

Juist. Je vergeet jezelf dan een beetje.Nu wil ik niet gelijk overkomen als een arrogante snol hoor. Ik ben ook erg behulpzaam dus dat scheelt dat voelt ook zo goed. Mensen helpen met koffers, mensen die dingen willen weten, of ergens over twijfelen qua reistijd en het voor ze op zoeken.. Kleine beetjes waarbij ik mensen help en niet arrogant doe voelt ook fijn. Beetje een middenweg vinden zeg maar
Er zijn er niet veel die dat love teken naar de andere kant maken, trouwens
quote:zwitsal_nijntje schreef op 11 augustus 2011 @ 22:02:

[...]

Nu wil ik niet gelijk overkomen als een arrogante snol hoor.Viel reuze mee hoor
quote:zwitsal_nijntje schreef op 11 augustus 2011 @ 22:02:

[...]

Nu wil ik niet gelijk overkomen als een arrogante snol hoor. Ik ben ook erg behulpzaam dus dat scheelt dat voelt ook zo goed. Mensen helpen met koffers, mensen die dingen willen weten, of ergens over twijfelen qua reistijd en het voor ze op zoeken.. Kleine beetjes waarbij ik mensen help en niet arrogant doe voelt ook fijn. Beetje een middenweg vinden zeg maar Alle beetjes helpen, als iedereen dat nu is zou doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven