Entertainment alle pijlers

Over de streep

28-07-2011 20:18 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond het nieuwe programma Over de streep.

Ik ken het van de Oprah Winfrey show en vind het te Amerikaans.

Gaat iemand kijken?

Ik twijfel nog,ben bang voor plaatsvervangende schaamte
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik geloof wel dat zo'n programma voor een jongen als Galit een verandering kan betekenen. Hopelijk blijft er wat van zo'n dag hangen bij de mensen in zijn klas.
quote:Lunax schreef op 11 augustus 2011 @ 22:14:

Sommige van die kinderen gingen bijna elke keer de streep over

Je kunt je bijna toch niet voorstellen dat de ouders dan het beste met ze voor kunnen hebben...Nee inderdaad. Dat doet zon pijn, het idee dat er zoveel kinderen zijn die zulke dingen mee maken. En dat de ouders bewust aan kinderen zijn begonnen, maar hun kind zoveel verdriet aan kunnen doen. Ik kan het niet begrijpen. Heb dat zelf ook meegemaakt en ik snap niet hoe je zo kunt doen. Het is je kind, echt waarom kun je den ik dan
quote:sabrina73 schreef op 11 augustus 2011 @ 22:15:

zou het een vmbo zijn? meer kinderen met probleemachtergronden.Verder doe je niet aan vooroordelen?

zou het een vmbo zijn? meer kinderen met probleemachtergronden.Het is een montesorrischool, ik heb alleen geen idee wat het is. Zitten wel allerlei nationaliteiten bij elkaar.
@Zwitsal_Nijntje:
is geen vooroordeel daar zijn genoeg studies van bekend.

zou het een vmbo zijn? meer kinderen met probleemachtergronden.Sommige zijn 19 jaar? Het verschilt van leeftijd 17/19 jaar. Kan ook een mbo school zijn dus?
Hij durft zeg!
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Volgens mij is het een MBO, ze zijn haast allemaal 17 en 18
De meeste van die jongeren hebben wel een goed hart, het moet alleen even geraakt worden.
dankje lunax

Dit is iets wat ik later echt anders wil doen. Ik ben dol op kids en ik wil mijn kindje later alle liefde geven en geluk. En eerlijkheid.

Vooral om hoe ik behandeld ben. Die pijn wil ik niemand aan doen, dus wil ik het goede voorbeeld aan mijn kindje geven om er voor te zorgen dat het kind zich goed voelt. En niet hoe ik me altijd gevoelt/voel heb.

Ahhh nou zit ik hier te veel van mijn verhaal te vertellen. Hoop niet dat het erg is
quote:batwom schreef op 11 augustus 2011 @ 22:18:

De meeste van die jongeren hebben wel een goed hart, het moet alleen even geraakt worden.

Zou dat niet bij elke puber/jong volwassene zo zijn? Als je het maar weet te vinden inderdaad

I have added cool emoticons to this message.

To see them go to http://x.exps.me?dc5bcf734278383e16edd6efa4f5f1bb
quote:zwitsal_nijntje schreef op 11 augustus 2011 @ 22:19:

dankje lunax

Dit is iets wat ik later echt anders wil doen. Ik ben dol op kids en ik wil mijn kindje later alle liefde geven en geluk. En eerlijkheid.

Vooral om hoe ik behandeld ben. Die pijn wil ik niemand aan doen, dus wil ik het goede voorbeeld aan mijn kindje geven om er voor te zorgen dat het kind zich goed voelt. En niet hoe ik me altijd gevoelt/voel heb.

Ahhh nou zit ik hier te veel van mijn verhaal te vertellen. Hoop niet dat het erg is
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Tuurlijk is dat niet erg ZwitsalNijntje. Logisch dat je geraakt wordt door zo'n programma. Zou super zijn als je de cirkel weet te doorbreken en jouw kindje(s) wel kunt geven wat jij nooit gehad hebt.

Zwitsal

Ik heb zo'n makkelijk, liefdevol leven gehad en heb ik nog steeds. Wat een verdriet kunnen anderen hebben, verschrikkelijk.
quote:Lunax schreef op 11 augustus 2011 @ 22:22:

Tuurlijk is dat niet erg ZwitsalNijntje. Logisch dat je geraakt wordt door zo'n programma. Zou super zijn als je de cirkel weet te doorbreken en jouw kindje(s) wel kunt geven wat jij nooit gehad hebt.

Dat hoop ik ook zo. Ze zeggen vaak dat je gaat handelen zoals je zelf behandeld bent. Maar dat wil ik niet. Ik straal als ik kinderen zie, vooral als die ouders zo leuk met de kinderen om gaan. Kan soms zo boos worden als ik een situatie zie gebeuren en ik denk "waarom" als het kind niets verkeerd doet op dat moment. Oké ik weet niet wat er thuis gebeurt. Maar toch, het raakt je.

quote:batwom schreef op 11 augustus 2011 @ 22:15:

Wat een verdriet Ja net zoals elke week. En net zoals elke week moet ik enorm huilen en daarna hoofdpijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zwitsalnijntje
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zwitsal, ik denk dat jij nog heel wat mensen een goed gevoel gaat geven. Je hebt het volgens mij helemaal in je om je liefde te delen.
quote:charlottew88 schreef op 11 augustus 2011 @ 22:24:

[...]

Ja net zoals elke week. En net zoals elke week moet ik enorm huilen en daarna hoofdpijn. tegen de hoofdpijn
quote:steph schreef op 11 augustus 2011 @ 22:22:

Zwitsal

Ik heb zo'n makkelijk, liefdevol leven gehad en heb ik nog steeds. Wat een verdriet kunnen anderen hebben, verschrikkelijk.

Dat verdien je toch ook. Dat verdient iedereen. Helaas heeft niet iedereen dat, dus moeten we proberen andere zoveel mogelijk te respecteren en te helpen zodat ze door de kleine beetjes zich gelukkig voelen!

Zo raar als je op moet noemen wat je leuk vond aan je jeugd, hoe je liefde hebt ervaart.. Als je het gewoon niet weet. Is gewoon zon pijnlijke gedachte.
quote:steph schreef op 11 augustus 2011 @ 22:22:

Zwitsal

Ik heb zo'n makkelijk, liefdevol leven gehad en heb ik nog steeds. Wat een verdriet kunnen anderen hebben, verschrikkelijk.Inderdaad.
Ik denk dat het scheelt dat je je er heel bewust van bent dat jij het zo niet wilt. Dat jij het anders wilt doen. Je zal altijd momenten hebben waarbij je uit instinct reageert naar dat wat je kent van vroeger uit maar ik geloof echt dat je het anders kunt doen als je wilt. Realisatie is de eerste stap toch? Dat is ook wel een beetje de basis van dit programma volgens mij.
quote:steph schreef op 11 augustus 2011 @ 22:25:

[...]

tegen de hoofdpijnWat lief dank je wel.
@Charlottew88: Dankje.

@batworm: Dat heb ik ook alleen ben ik soms ook gewoon zo hard tegen mensen omdat ik niet altijd over me heen wil laten lopen. Maar i probeer het te compenseren..

Het voelt echt fijn om hier toch even je dingen kwijt te kunnen waar je mee zit! Echt bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven