Genomen!

12-08-2011 22:13 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb even een nieuw account aangemaakt, want ik schaam me een beetje voor het nu volgende, maar ik moet het van mn hart hebben.

Ik heb het onder seks gezet, maar het zit misschien eigenlijk meer tussen seks en relaties in.

OKEE:

Ik sta op donderdagavond in een kroeg in Nijmegen. Het is gezellig, lekker druk en ik sta met wat vriendinnen wat te praten.

Standaard eigenlijk.

Maar dan krijg ik door dat een jongen, ongeveer een jaar of 25, naar ons groepje zit te kijken. Niet subtiel ofzo, maar bijna gapen; uitkleden met je ogen zeg maar.

Zo'n patserig type: veels te bruin, brede schouders, oorbel door z'n wenkbrauw en een tribal op z'n schouder.

Kortom: totaal niet mijn type.

Mijn vriendinnen vallen ook niet op dergelijke figuren, dus we konden er wel om lachen. Nog een heel gesprek gehad over dat soort foute figuren.

Hij zelf leek de hint te snappen en de rest van de avond heb ik hem niet meer gezien.

Totdat ik weer thuis aangekomen was en m'n fiets weer op slot wil zetten. Ik zit wat met m'n slot te morrelen, staat hij ineens achter me!

Ik schrik een beetje, en het eerste wat hij zegt is dat hij me heeft gezien in het cafe en wat ik van hem vond (serieus!).

Nou, ik denk dat ik me nog een beetje van de schrik heb kunnen inhouden anders was ik hem aangevlogen, maar ik heb gezegd dat hij niet bepaald mijn type was en dat hij maar lekker wat steroïden moest gaan slikken en nog een fles zelfbruiner moest gaan kopen.

Zegt hij iets in de trant van; jullie studententrutjes denken dat jullie zoveel beter zijn en allemaal slap lullen maar als het er op aan komt willen jullie allemaal zo'n vent als ik!

En nu komt het ...

Normaal zou ik hebben gezegd dat hij op moest donderen ... maar ik weet niet, hij is me beginnen zoenen en we zijn op bed beland.

De seks was eigenlijk middelmatig, maar de manier waarop ... hij domineerde me compleet. Normaal zeg ik wat ik lekker vind en wat niet, ben ik wel eens assertief wat betreft standjes ... maar nu ... Ik vond het eigenlijk niks, maar ik heb op de een of andere manier niks gezegd ...

Bij het pijpen hield hij mn hoofd vast, hij ging ongelofelijk hard te keer met stoten, bij op z'n hondjes greep hij mn haar en sloeg op mn kont en hij 'kwam' in mn gezicht.

Daarna deed hij zn kleren aan en ging weer weg. Naam weet ik niet eens.

Dit was zo totaal niet mij!!!

Het type man, de manier van seks hebben, uberhaupt het seks hebben met zo iemand! Zo'n vies machotype dat je uit hoort te lachen ipv dit ...

Ik voel me niet vies of zo, ja misschien wel een beetje, maar het is meer dat ik mezelf achteraf wel voor mn kop kan slaan dat hij 'gewonnen' heeft. Zo voelt het ...

Hebben anderen ook wel eens zoiets meegemaakt of wat vinden jullie hier nou van?
foto
verba volant, scripta manent.
Je vond het blijkbaar niet zo erg en zag hem toch zitten..

Al twijfel ik aan de echtheid van dit topic door je manier van praten.

pfff bericht was ineens kwijt
#even aagepast, was niet zo aardig#

Ehm, ja, ik zie niet hoe dit tussen relatie's en sex in zou kunnen zitten? Je hebt je gewoon laten naaien, zo simpel is het eigenlijk...
Je hebt vast een goede slaappil genomen want je droomt nog steeds.
quote:meds schreef op 12 augustus 2011 @ 22:53:

wat een ongeloofwaardig verhaal. Typisch een mannenfantasietjeIk geloofde er ook al meteen niets van... Geen vrouwen verhaal, het verhaal op zich is enorm ongeloofwaardig.... Ik vind het verhaal meer op een verkrachting lijken dan een gelijkwaardig avontuurtje.
Wat een eikel, vorige week stond ie nog bij mij voor de deur. Zelfde verhaal. En ik maar denken dat ik speciaal ben. Doet ie het met iedere slet.
Wat een fantasie verhaal.

Hij heeft je dus gevolgd naar huis en daar had je zgn. al niets van gemerkt ?

En vervolgens word je blijkbaar toch geil genoeg om hem bij je binnen te laten (zowel in je huis als uhhh....) en laat je hem dingen doen die je eigenlijk niet wil ?

Nergens lees ik iets over "bescherming" ?

Pijp jij een wildvreemde, laat je je neuken door een wildvreemde ?

Zonder bescherming ?

Klinkt allemaal erg denigrerend ook.

Met/van zo'n neukpartij word je idd niet blij.

Ik heb me ook een keer (lang geleden) laten verleiden tot een neukpartij waar ik achteraf geen goed gevoel bij had (uiteraard wél met condoom!) Ik heb toen met mezelf afgesproken dat ik dat nooit meer zou laten gebeuren. Je bent en blijft baas over je eigen lichaam.

p.s. dit soort dingen gebeuren toch niet echt in Nijmegen :-)
En ja het is vakantie, en het regent en we zijn er weer!!!!!!!!!

Om gek van te worden die trollen.
Straks weer een topic...."kan je zwanger worden als iemand in je gezicht klaar komt"
quote:milobiyu schreef op 12 augustus 2011 @ 23:57:

Straks weer een topic...."kan je zwanger worden als iemand in je gezicht klaar komt"Of deze: Hoe krijg je de klodders kwak uit je haar?
Of..."sinds iemand mn gezicht klaar kwam ben ik van mn puistjes af.nhoe ksn dat?"

wat een ongeloofwaardig verhaal. Typisch een mannenfantasietje

We mogen meneer aan zijn gerief reageren.

Hoi!
Ik ben vorige week nog bij de neus genomen. Sta je ook gek te kijken hoor.

wat een ongeloofwaardig verhaal. Typisch een mannenfantasietjeis dat zo? Toch geen fantasie die ik ooit heb gehad dan.
Tsssss. ik heb dat élke week.

Is dat raar dan, dat je met een man die je aanspreekt het bed in duikt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De topictitel geeft voor mij de doorslag. Als dit echt was, dan had er wat anders boven gestaan. Dit is de titel van een seksverhaal, verzonnen door een man.
.
en toen kwamen de wolf en de 7 geitjes langs :-)
en toen een olifant met een heeeele grote snuit,

die blies het verhaaltje......

uit.
quote:aninha schreef op 13 augustus 2011 @ 00:35:

en toen een olifant met een heeeele grote snuit,

die blies het verhaaltje......

uit.

And that says it all

En nu..............................lekker
Alleen al het feit dat fem87 niet 1k keer reageert op de reacties op haar (of is het zijn?) eigen topic doet het ergste vermoeden. Claudio: volgende week is de schoolvakantie weer ten einde. Dan weer netjes achter de studieboeken en met de herfstvakantie zullen we je dan weer terugzien. En in de tussentijd; geen leverstoten he?! Dat geweld in Engeland is al meer dan genoeg...!
quote:julia7 schreef op 12 augustus 2011 @ 22:27:

Dit is toch niet echt he?Tuurlijk niet. Begint met een T en eindigt op roll
Was dit een droom ... Of droom je hiervan
quote:calvijn1 schreef op 12 augustus 2011 @ 22:42:

Het is mij ook wel eens overkomen

Incl. totaal mijn type niet en het soort seks was ook niet mijn stijl, dus het kan.....

Ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt (drank maakt meer kapot etc...).

Maar als ik daar de volgende dag een topic over zou openen zou er zeker iets anders boven staan. Iets als: schaam me dood, wat heb ik in godsnaam gedaan, snap er niks van oid. (onthou dit beste troll, voor de volgende keer)
.
Ik vraag me dan af: heeft ze die fiets nog op slot gezet of staat dat ding gewoon "steel me, steel me" te schreeuwen voor het huis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven