help, graag even goed advies
zaterdag 13 augustus 2011 om 01:40
een kennis van mij is aan het scheiden, onze zoontjes zijn vriendjes.
daar ben ik, om verschillende redenen niet blij mee.
nu ben ik al een paar keer lastig gevallen door haar man, niet seksueel, maar ik heb er geen zin in, heb het ook tegen haar gezegd.
laatst schijnt hij flink over de schreef te zijn gegaan, hij is iewat vreemd, en nu krijg ik net een smsje van hem. geen idee hoe hij aan mijn nr komt.
om t kort te gaan, hij zit dus in de stad, in een kroeg. wat dus weer zal betekenen dat ie op de terugweg bij me aan de deur staat.
al 2 keer gebeurd.
ik heb nu echt de neiging 112 ofzo te bellen, ik wil dit gedoe niet, maar t schijnt niet door te dringen.
daar ben ik, om verschillende redenen niet blij mee.
nu ben ik al een paar keer lastig gevallen door haar man, niet seksueel, maar ik heb er geen zin in, heb het ook tegen haar gezegd.
laatst schijnt hij flink over de schreef te zijn gegaan, hij is iewat vreemd, en nu krijg ik net een smsje van hem. geen idee hoe hij aan mijn nr komt.
om t kort te gaan, hij zit dus in de stad, in een kroeg. wat dus weer zal betekenen dat ie op de terugweg bij me aan de deur staat.
al 2 keer gebeurd.
ik heb nu echt de neiging 112 ofzo te bellen, ik wil dit gedoe niet, maar t schijnt niet door te dringen.
wij slapen nooit.
zaterdag 13 augustus 2011 om 01:57
zaterdag 13 augustus 2011 om 01:57
quote:valentinamaria schreef op 13 augustus 2011 @ 01:55:
hopelijk meent ie het.
ook wel spijtig dat hij met niemand kan praten, maar ik wil hier op geen enkele manier bij betrokken raken.Dan denk ik dat je nu wel doorgedrongen bent .
hopelijk meent ie het.
ook wel spijtig dat hij met niemand kan praten, maar ik wil hier op geen enkele manier bij betrokken raken.Dan denk ik dat je nu wel doorgedrongen bent .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 13 augustus 2011 om 01:58
Als je iemand negeert hoef je niemand actief af te wijzen. Daar kan hij dus niet over vallen. VM heeft telefoon niet gehoord, gezien, batterij was leeg, ze was te druk.... Het hoeft hem verder niet in zijn 'waardigheid' aan te tasten. Nadruk op 'hoeft' want ik vermoed dat dit een dronken gozer is die wil neuken, verhaal kwijt wil, zeiken, zeuren, moeilijk doen. Wat Moos zegt. Als hij wil praten kan dat ook op een ander moment.
zaterdag 13 augustus 2011 om 01:58
zaterdag 13 augustus 2011 om 02:00
quote:meds schreef op 13 augustus 2011 @ 01:58:
en als het moet dan trekken BGB en ondergetekende die vent hoogstpersoonlijk van je stoep af, je voortuin en het struikgewas door en dippen hem met zijn ballen in de brandnetels en jagen hem daarna zonder kleding het rembrandtplein overPek en veren erbij?
en als het moet dan trekken BGB en ondergetekende die vent hoogstpersoonlijk van je stoep af, je voortuin en het struikgewas door en dippen hem met zijn ballen in de brandnetels en jagen hem daarna zonder kleding het rembrandtplein overPek en veren erbij?
zaterdag 13 augustus 2011 om 02:03