help, graag even goed advies

13-08-2011 01:40 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
een kennis van mij is aan het scheiden, onze zoontjes zijn vriendjes.

daar ben ik, om verschillende redenen niet blij mee.

nu ben ik al een paar keer lastig gevallen door haar man, niet seksueel, maar ik heb er geen zin in, heb het ook tegen haar gezegd.

laatst schijnt hij flink over de schreef te zijn gegaan, hij is iewat vreemd, en nu krijg ik net een smsje van hem. geen idee hoe hij aan mijn nr komt.

om t kort te gaan, hij zit dus in de stad, in een kroeg. wat dus weer zal betekenen dat ie op de terugweg bij me aan de deur staat.

al 2 keer gebeurd.

ik heb nu echt de neiging 112 ofzo te bellen, ik wil dit gedoe niet, maar t schijnt niet door te dringen.
wij slapen nooit.
quote:mocy schreef op 13 augustus 2011 @ 02:21:

Ik ga aan de kaas met mosterd. En augurken.Gefeliciteerd!!! Wanneer ben je uitgerekend?
*refereert aan dubbele betekenis van 'pannenkoek', wat die vent lijkt te zijn*
Met terugwerkende kracht: een boel jaren geleden.
quote:Aubrey schreef op 13 augustus 2011 @ 02:22:

*refereert aan dubbele betekenis van 'pannenkoek', wat die vent lijkt te zijn*Toren C?
Potjandorie, een olifantendracht
Is er nog wat over?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dat gelul interesseert me niet, maar ik heb geen zin er tussenin te staan.

zijn vrouw grijpt echt alles aan om hem te benadelen, onze zoontjes zij al 2 jaar vriendjes.

daarnaast is hier al reuring genoeg geweest.
wij slapen nooit.
stukje moederkoek van Mocy?
waarom wilde jij die vrouw dan inlichten?
Genoeg over, met stroop, poedersuiker, jam, ananas en kersen.
quote:meds schreef op 13 augustus 2011 @ 02:24:

stukje moederkoek van Mocy?Voor iedereen die goed tegen ver over de datum producten kan.
na zijn sorry is hij weer een poffertje.

hij smste trouwens dat hij zijn vrouw en kids miste , maar dat het wel weer goed kwam. lijkt me stug, de advocaten zijn al druk in gevecht.

hij leeft niet in de realiteit.
wij slapen nooit.
Hoe kan je er nou tussen komen te staan als je je verre houdt van beiden?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben het zat, ga de bedstee in, welterusten heren
ik zie zijn vrouw op school, en wanneer onze kids met elkaar spelen.

daarnaast kwam ze weleens een avondje bij me.
wij slapen nooit.
Trusten Meds.

VM, wat wil je dan dat jouw rol hierin is?
quote:valentinamaria schreef op 13 augustus 2011 @ 02:24:

dat gelul interesseert me niet, maar ik heb geen zin er tussenin te staan.

zijn vrouw grijpt echt alles aan om hem te benadelen, onze zoontjes zij al 2 jaar vriendjes.

daarnaast is hier al reuring genoeg geweest.Je hebt het zelf in de hand, dus relax. Geen aandacht meer aan besteden, dus niet meer over praten. Alleen praten over dingen die er toe doen.
slaap lekker meds, bedankt voor de tip.
wij slapen nooit.
Pannenkoek met ananas en moederkoek. Lekker glaasje moeder melk erbij . Ben even op de kinder afdeling.

Slaap ze VM.
ik zit niet te wachten op een rol, heb haar altijd gewoon over hun problemen laten praten. heb hem in al die tijd hooguit 10 keer gezien.

op verjaardagen of wanneer hij hun zoontje kwam halen.
wij slapen nooit.
Cheers, Enn.

VM, heb je er voor vanavond vertrouwen in dat hij jou met rust laat?
quote:Enn schreef op 13 augustus 2011 @ 02:31:

Pannenkoek met ananas en moederkoek. Lekker glaasje moeder melk erbij . Ben even op de kinder afdeling aanMijn stukjes oude kaas met mosterd en augurk smaken heerlijk. Eigenlijk TE
ja, ik ga zo lekker slapen.

de ellende van weduwe zijn, is dat mannen met een slechte relatie je gaan lastig vallen. hiervoor nooit last van gehad, heb ook een paar zeer goeie mannelijke vrienden.

puur platonisch.
wij slapen nooit.
Ja dat is ook heel naar een vervelend vm. Blijf alert, ook met die mannelijke ''vrienden''. Het is lullig om te zeggen, maar mannen denken nu eenmaal anders.
quote:valentinamaria schreef op 13 augustus 2011 @ 02:36:

ja, ik ga zo lekker slapen.

de ellende van weduwe zijn, is dat mannen met een slechte relatie je gaan lastig vallen. hiervoor nooit last van gehad, heb ook een paar zeer goeie mannelijke vrienden.

puur platonisch.Klinkt misschien niet zo leuk... maar ze weten wel bij wie ze dat "lastigvallen" kunnen doen. Flikken ze echt niet bij iedere vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven