help, graag even goed advies

13-08-2011 01:40 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
een kennis van mij is aan het scheiden, onze zoontjes zijn vriendjes.

daar ben ik, om verschillende redenen niet blij mee.

nu ben ik al een paar keer lastig gevallen door haar man, niet seksueel, maar ik heb er geen zin in, heb het ook tegen haar gezegd.

laatst schijnt hij flink over de schreef te zijn gegaan, hij is iewat vreemd, en nu krijg ik net een smsje van hem. geen idee hoe hij aan mijn nr komt.

om t kort te gaan, hij zit dus in de stad, in een kroeg. wat dus weer zal betekenen dat ie op de terugweg bij me aan de deur staat.

al 2 keer gebeurd.

ik heb nu echt de neiging 112 ofzo te bellen, ik wil dit gedoe niet, maar t schijnt niet door te dringen.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 13 augustus 2011 @ 02:05:

zijn vrouw probeer ik ook zoveel mogelijk te ontwijken, is een enorme vechtscheiding aan de gang.

ik heb zelfs nog gedacht dat zij dat smsje stuurde, misschien vreemdgaan als redenatie erbij aanvoeren.

Dat zou wel heel triest zijn.

Hopelijk is het nu duidelijk en laat wie dan ook je met rust.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
onvoorspelbaar gedrag is de hoofdreden. maar liever niet bij mij aan de deur.

een jaar geleden heb ik al met een lastige vent moeten afrekenen, ik krijg de stress en t gezeur.
wij slapen nooit.
Ok Meds, you go...(weet niet hoe je verder te noemen 'girl', 'woman', 'mate', vul zelf maar in)
VM, als het je zo hoog zit doe dan een melding bij 0900, dan gaan ze het in de gaten houden in jouw straat.
quote:Aubrey schreef op 13 augustus 2011 @ 02:08:

vul zelf maar in)Dragqueen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
en nu?

hij heeft sorry gezegd, moet ik het nog tegen zijn vrouw vertellen?
wij slapen nooit.
BGB
quote:valentinamaria schreef op 13 augustus 2011 @ 02:08:

onvoorspelbaar gedrag is de hoofdreden. maar liever niet bij mij aan de deur.

een jaar geleden heb ik al met een lastige vent moeten afrekenen, ik krijg de stress en t gezeur.Daarom direct kortsluiten dat je er niet van gediend bent. Bot misschien, maar in dat soort gevallen zijn of worden het van die ''zuigers'' waar je alleen maar last van hebt of krijgt.
quote:Aubrey schreef op 13 augustus 2011 @ 02:08:

Ok Meds, you go...(weet niet hoe je verder te noemen 'girl', 'woman', 'mate', vul zelf maar in)it?
quote:valentinamaria schreef op 13 augustus 2011 @ 02:11:

en nu?

hij heeft sorry gezegd, moet ik het nog tegen zijn vrouw vertellen?Nee waarom, die ben je toch ook liever kwijt dan rijk.

en nu?

hij heeft sorry gezegd, moet ik het nog tegen zijn vrouw vertellen?Nee, waarom? Ze zijn aan het scheiden en jij bent toch geen partij in deze?

en nu?

hij heeft sorry gezegd, moet ik het nog tegen zijn vrouw vertellen?neuh, zij is niet verantwoordelijk voor zijn acties
Niks tegen z'n vrouw zeggen. Niet de aandacht op jezelf vestigen. Voor hetzelfde geld zijn ze volgende week weer ff bij elkaar. Dan ben jij de gebeten hond. Niks doen, echt gewoon helemaal niks.
wat zijn we weer eensgezind
quote:meds schreef op 13 augustus 2011 @ 02:13:

wat zijn we weer eensgezindVolle maan zeker.
quote:meds schreef op 13 augustus 2011 @ 02:13:

wat zijn we weer eensgezindVerstandig zijn we
Waar is

oke, k had er trouwens ook weinig zin in.

maar de vorige keren lastig niks te zeggen, ik heb niks te verbergen. en haar vriendin woont hier 2 huizen verderop, dus had ik geen zin dat ze het van haar zou horen.
wij slapen nooit.
Geen idee. Kun jij die rol niet even op je nemen?
*deelt even pannenkoeken uit*
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje vaag klinken. Je zegt er niets mee te maken te willen hebben, maar ik krijg een beetje de indruk dat dat is om wat anderen ervan zulllen/kunnen denken?
quote:Aubrey schreef op 13 augustus 2011 @ 02:18:

*deelt even pannenkoeken uit*Houd lekker bij je; kinder-eten.
quote:valentinamaria schreef op 13 augustus 2011 @ 02:16:

oke, k had er trouwens ook weinig zin in.

maar de vorige keren lastig niks te zeggen, ik heb niks te verbergen. en haar vriendin woont hier 2 huizen verderop, dus had ik geen zin dat ze het van haar zou horen.Maar hij is toch niet langs geweest nu? Het zou nu toch alleen maar gaan om een sms contact? Niets zeggen dus. Overigens wat een gelul en geklets in jouw omgeving ik zou me idd er niet teveel mee bemoeien. Laat ze het uitzoeken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ga aan de kaas met mosterd. En augurken.
stroop graag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven