De verschillend standjes.

13-08-2011 08:20 133 berichten
Het thema sex op het Viva forumheeft dat twijfelachtige standje met de vrouw op handen en voeten en de man die er van achteren in gaat.

Is dat door de opkomst van de homo's dat dit standje gepromoot wordt???

Is missionarisstandje saai??
Alle reacties Link kopieren
Ook weer wakker?
Home is where your wifi connects automatically.
Handen en voeten? Pff zo lenig ben ik niet hoor.

Enne opkomst van de homo's???
Gaat het niet?

pfff..... en dat om half negen 's ochtends...
quote:naatie schreef op 13 augustus 2011 @ 08:36:

Enne opkomst van de homo's??? Ja toch, niet gezien? Vorige week in Amsterdam is er een enorme vloot aangekomen!
quote:SeptemberGirl schreef op 13 augustus 2011 @ 08:46:

[...]

Ja toch, niet gezien, vorige week in Amsterdam is er een enorme vloot aangekomen!
ja.

het is allemaal de schuld van de homo's!
Serieus, ik vraag me oprecht af waarom TO stééds weer onzinnige topics opent? Wat is er in vredesnaam met jou aan de hand? Is het niet eens tijd een goede psycholoog te zoeken?
Dit is zo geshuffeld, jij kan gewoon niet echt zijn.
quote:cynthiao schreef op 13 augustus 2011 @ 08:20:

Het thema sex op het Viva forumheeft dat twijfelachtige standje met de vrouw op handen en voeten en de man die er van achteren in gaat.

Is dat door de opkomst van de homo's dat dit standje gepromoot wordt???

Is missionarisstandje saai??

De opkomst van de homo's?? Djiez, ga je mond spoelen. Ik hoop dat je zelf ook ziet hoe dat klinkt. Wat heeft dat in hemelsnaam hiermee te maken? (sowieso "opkomst"? al sinds het oude Rome en in de Griekse tijd werd er openlijk uitgekomen voor liefde voor hetzelfde geslacht. Onder welke steen heb jij gezeten...)

Mocht je je horizon eens willen verbreden: in de 4e eeuw voor Chr. (!!) is de Kama Sutra geschreven, waarin onder andere dit standje werd beschreven. Misschien kun je eens verder kijken dan je neus lang is dan het missionarisstandje...
Zeker gebrek aan sex he dat je vraagt of het missionarisstandje saai is, of ben je soms nog maagd. hihihihi
Missionaris is zo ontzettend NIET lekker, heb ik nog nooit wat aan gevonden ook.

Tenzij met mijn benen in zijn nek, maar dan heet het geen missionaris meer maar aambeeld. Dus.
Twijfelachtige standje?

Gepromoot?

Damn jij bent echt wereldvreemd niet?
Ontwerp jij anders een nieuw logo voor deze pijlert?

Ben benieuwd wat je er van gaat maken...vast iets met hartjes, vuurwerk en vlindertjes?
quote:cynthiao schreef op 13 augustus 2011 @ 08:20:dat dit standje gepromoot wordt??En dat doen ze al heel lang, dit standje, ik zou wel eens wat anders willen. Ik zit dan ook al jaren te wachten tot we eens nieuwe instructies krijgen.
je mag hier toch ook pas meeschrijven als je dat standje doet/gedaan hebt toch!?

Dus daaaahaaaag Cynthiao
ja Snormel, wordt wel wat saai he..iedere keer hetzelfde standje
quote:Snormel schreef op 13 augustus 2011 @ 10:21:

[...]

En dat doen ze al heel lang, dit standje, ik zou wel eens wat anders willen. Ik zit dan ook al jaren te wachten tot we eens nieuwe instructies krijgen.

Ik ook! Word er gek van! Zit je zondags aan de koffie in je badjas, staat er weer zo'n man met een blaadje in zijn hand voor de deur..

Jaaa, nu weet ik het wel!! Ga weg met je gepromoot!!
Ik snap niet dat mensen hier op blijven reageren. Ignore het Noorse wezen.
Ah know`t, tha shunt
'Interessante' vragen gaan er in TO's hoofd om :/ Waar je je al niet druk over kunt maken..get a life.
Ik denk dat dat ook weer met de zogenaamde korrelatietussen de euro en kleding/schoenmaten te maken heeft.
Dit is een poging tot humor van je, Cynthiao, toch, toch??
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
OP is van 8.20 uur, dan denk ik,

"cynthiao heb je hier de hele nacht over liggen denken"?
Ik ben nou toch echt voor het eerst (na 5 jaar forummen) eens gaan kijken wat voor een plaatjes er nu eigenlijk bij de pijlers staan.

IK vind Overig trouwens een stom plaatje!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven