goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Iebs toch

Ja, dit zijn weer van die dagen, die dan weer je zo herinneren aan al het leed. Niet dat het nu 'erger' is, elke dag is erg, maar ja, nouja, ik hoop dat je me snapt.

Ja, nu ik erover denk, hoe wisten chat en mika eigenlijk mijn adres?

Ibi, je bent een lieverd, je hoeft geen kaartje te sturen hoor, het is ibi time
Dus mail maar jouw adres
Ibi wel leuk dat je neefje er was. Verjaardagen zijn moeilijk hè? Dubbel

Ik heb zin om te bowlen of iets waar je vrolijk van wordt met dit weer. Vriend ligt nog steeds op bed. Ik heb inmiddels afwas en was gedaan en boodschappenlijstje gemaakt. Wat zal ik nu gaan doen...

Yellow, ze hebben vast goed opgelet bij ons bezoek.
Hoe zouden ze dat nou weten Yellow.. *denktdiepnasmiley*
Pfff... Vriend is eindelijk op. Blijkt 'zijn' kamer een varkensstal te zijn. Ben maar ff frisse neus gaan halen om af te koelen...
Sanne is dat "zijn" kamer? Dan laat je hem "zijn" kamer lekker zelf opruimen. Gewoon van tralalala en fluitend de deur achter je dichtrekken.

Yellow ik weet alles, wist je dat nu nog niet?

Chooc voor jou en beterschap met je PMS

EN voor ieder die het nodig heeft een dikke
Ibi, fijn dat je er weer bent. Heb veel aan je gedacht en me afgevraagd waarom je hier niet was

Chooc, ik heb nog even gezocht maar kan het nergens vinden. Een nicht van me is verpleegkundige bij Care for women en die vertelde me eens dat er medicijnen voor pms/pmds zijn. Misschien kun je een afspraak maken of contact opnemen via de site. Ik had die buien prompt elke maand. Echt vreselijk, onuitstaanbaar gedrag, janken, ruziemaken, de vreselijkste verwensingen naar man. Ik denk dat ik het niet verder uit hoef te leggen! Ben er ooit eens voor naar de huisarts geweest, maar niet verder geholpen. Het enige commentaar was: Gezellig voor je omgeving. Ik was er klaar me, omdat het toch altijd vanzelf overging. Maar nu er veel meer over bekend is zou ik zeker naar de HA gaan. Het beinvloedt je leven te veel.

Mikaatje, ik heb je gemaild over e-books

Sanne, laat hem een zwijnenstal van zijn kamer maken. Hij moet er bivakkeren toch?

Hoe is het met onze rummiqueen?

Ik ben vandaag bij Mediamarkt geweest. Ik ben toch niet gek?

Vind het altijd zo leuk om daar alles te bekijken en natuurlijk overal aan te zitten. Geen knopje is veilig voor mij. Zag een heel groot keyboard aangesloten op een imac. Kon je zo piano leren spelen. Geweldig! Kreeg het niet van man, want ik maak nooit iets af
Die piano is idd supercool

Heb dat wel eens gedaan (met die lessen enzo) het is heel grappig.

Ik lig al de hele dag in nest, ben echt supermoe
Ik heb hier een echte piano staan. moet weer eens nieuwe muziek kopen.

Op zich wel waar van de zwijnenstal, maar vind het zonde en ooit moet dat de babykamer worden. Wordt chaggie van binnen zitten met dit weer. Wil leuke dingen doen en sociaal zijn...
Yellow, ik denk dat je moet gaan beginnen met sparen mop

http://www.volkskrant.nl/ ... ek-fans-in-Jordanie.dhtml
OH MIJN GOD

Daar gaat het volgende 'goede dag slechte dag' uitje heen dames!!!!!

Dan sneak ik er daar tussenuit om naar Petra (google maar) te gaan

Ik stem voor!
Oh wat leuk, visite!

Wij forummen op aaifoons lieve kaolodoggy dus bespaar je de moeite; plaatjes zien we niet
Ik kan niet vinden wie Petra is ?!

Wie is Petra?!
Wat Yellow, niet wie.

Ik zal ff googlen voor je!
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Petra_(historische_stad)
volgens mij is dit Petra:

Haha ik sms je net Iebs!
Ik ga serie kijken, tot later!
ow haha mosterd. Thanks voor de waarschuwing chooc nu was ik voorbereid!

Neefje is opgehaald, voelde me direct gigantisch eenzaam en alleen en heb enorme jankbui gehad. Zit nu nog bij te komen. Heb er koppijn aan overgehouden.

Ik zal gewoon nooit kindjes krijgen met mijn patrick.
Ga je liever naar Petra, dan naar een Star Trek pretpark?

Ik moet onze vriendschap toch maar weer eens evalueren...
Ik ga wel mee!
Jullie gaan allemaal mee, of jullie het leuk vinden of niet!!

Ik ben hoofd Uitje naar het startrekpark
Yellow als jij betaald ga ik mee anders spaar ik wel door voor de Stargate theme park

Sanne heb je de zwijnenstal van je vriend al opgeruimd??? Of laat je het toch aan vriend zelf over
Heb het lekker laten liggen Mika. maar wel aangegeven dat ik het fijn zou vinden als hij het wat schoner zou houden. Afwachten naar.

Vind dit nu al een duf weekend. Moet morgen nog schoonmaken en ben reis aan t uitzoeken, maar t is veel bankhangen. En vanavond is er ook niks op!

Ibi

Yellow, jij mag gerust hoofd zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven