boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
Heeft ie wel je excuses (voor het gezeur) geaccepteerd Smurf?
ik zeur niet
Smurf, waarom reageer je niet op de echt vragen die je gesteld worden?
quote:draaiorgel schreef op 14 augustus 2011 @ 15:14:

Smurf, waarom reageer je niet op de echt vragen die je gesteld worden?Omdat ze dat in al haar topics nog nooit gedaan heeft. Alleen op oppervlakkige vragen
Ja, dat valt me ook op ja.

Dus nog 1 keer en dan is het klaar voor mij hier op dit topic.

"Hij functioneert anders? Geleerd eerst aan zichzelf te denken? Waarom moet jij dan toch alles op lossen? En waarom leen jij je daarvoor?

Maar goed, als jij in dat anders functioneren verhaal trapt, zijn er maar 2 opties:

1) dat accepteren, en zo door gaan, maar dan heeft het ook geen zin om boos te worden, gekwetst te zijn en topics te openen. Dan accepteer je dat hij zo is, en dat het zo blijft.

2) bedenken dat je zo niet wil leven, deze relatie niet goed voor je is, en het uitmaken. Dat hij anders functioneert (.......) betekent niet dat jij dat moet accepteten en in deze relatie moet blijven."
moeilijke keuze en wil er best eens over na denken hoor. maar relatie met een depressief persoon is lastig dat weet ik en ben ik nu achter. hij heeft dystemie stoornis
Wie heeft die diagnose gesteld?

Heeft hij medicijnen? Doet hij er zelf iets aan? Probeert hij beter te worden?
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 15:09:

ik zeur nietIk vind je wel zeuren. Vindt je vriend jou niet zeuren?
hij heeft medicatie ja en heeft hulpverlening. hij krijgt zijn dingen niet gedaan (huisje op orde) en dan doet hij dat
Je wilt er best eens over nadenken? Wanneer?
Als je dit rotgedrag toeschrijft aan zijn manisch depressiviteit, en dan dus aan de depressieve kant ervan..... Zijn er dan ook periodes dat hij manisch is en je op handen draagt, als de koningin behandelt, de hele chocolaterie voor je leegkoopt, een dure jas voor je steelt, de bruidssuite voor je boekt,etc?

Dat zou eigenlijk wel in de lijn der verwachting liggen. Als het allemaal door zijn ziekte komt.
Waarom open je dan zoveel topics over hem? En waarom steeds zo gekwetst? Je wist dit dus.

Open een topic om te praten met lotgenoten, en klaar.

Geen topics meer over wat hij nu weer geflikt heeft.
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 15:25:

moeilijke keuze en wil er best eens over na denken hoor. maar relatie met een depressief persoon is lastig dat weet ik en ben ik nu achter. hij heeft dystemie stoornis

Smurf je hebt geen relatie.!

Jij mag alleen op komen draven als hij seks wil en als hij geld nodig is verder niet.

Als hij geen geld nodig is en geen seks wil is hij depressief en mag je ook niet bellen en smsen en als zijn zogenaamde ex er is ook niet en in het weekend ook niet.
quote:Moonlight82 schreef op 14 augustus 2011 @ 15:30:

Zijn er dan ook periodes dat hij manisch is en je op handen draagt, als de koningin behandelt, de hele chocolaterie voor je leegkoopt, ?.Dat weet je toch nog wel met Smurf d'r verjaardag? Heeft ie een week erna een reep chocola gekocht!!
quote:VotesforLeo schreef op 14 augustus 2011 @ 15:33:

[...]

Dat weet je toch nog wel met Smurf d'r verjaardag? Heeft ie een week erna een reep chocola gekocht!!Ja maar op haar verjaardag had ze toch een beurt kado gekregen?
quote:ronniemitchel schreef op 14 augustus 2011 @ 15:35:

[...]

Ja maar op haar verjaardag had ze toch een beurt kado gekregen?Dat zou ze krijgen inderdaad, maar toen was hij depressief
Goed punt wordt hier gemaakt: hoe zijn de dagen dat hij niet depressief is?

En: serieus: een reep chocola?
quote:draaiorgel schreef op 14 augustus 2011 @ 15:37:

En: serieus: een reep chocola?Geeft smurf hem toch blauwe pilletjes kado, kan hij het omhoog krijgen als hij haar ziet, bij zijn vriendin zal ie het niet nodig hebben die vind ie vanzelf lekker.
quote:draaiorgel schreef op 14 augustus 2011 @ 15:37:

En: serieus: een reep chocola?ja maar wel een bijzondere er stond een spreuk op maar weet niet meer welke.
quote:draaiorgel schreef op 14 augustus 2011 @ 15:28:

Wie heeft die diagnose gesteld?

Guttegut, niets ten nadele van jou Draaiorgel maar deze vraag ben ik ondertussen spuugzat.

Net alsof Smurf dit zelf kan verzinnen of die semi-vriend van haar.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 14 augustus 2011 @ 15:43:

[...]

ja maar wel een bijzondere er stond een spreuk op maar weet niet meer welke.
Smurf, is hij altijd depressief geweest? Dus hij was het al toen jullie 'een relatie' kregen?
quote:draaiorgel schreef op 14 augustus 2011 @ 15:44:

Smurf, is hij altijd depressief geweest? Dus hij was het al toen jullie 'een relatie' kregen?Joh ga eens onder het loepje van Smurf kijken, dit is topic nummero 100 over haar "vriendje"
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 15:25:

moeilijke keuze en wil er best eens over na denken hoor. maar relatie met een depressief persoon is lastig dat weet ik en ben ik nu achter. hij heeft dystemie stoornishttp://nl.wikipedia.org/wiki/Dysthyme_stoornis

Bedoel je dysthyme ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:VotesforLeo schreef op 14 augustus 2011 @ 15:33:

[...]

Dat weet je toch nog wel met Smurf d'r verjaardag? Heeft ie een week erna een reep chocola gekocht!!Van het geld dat hij van smurf had geleend..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven