boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
sex is het bindmiddel waarschijnlijk.
wij slapen nooit.
Smurf, dit lijstje hadden wij inmiddels al bedacht hoor. De slechte kanten dan. Knap dat je hem vertrouwd en hem de eigenschappen lief en aardig toedicht. Nog geen enkele keer iets over gelezen in jouw verhalen.

Maar dan...ergens op de vorige pagina's schrijf je dat hij zijn huisje niet aankan. En hier zeg je dat hij druk is met zijn huisje en poetsen enzo. Dat snap ik niet. Hoe zit dat nou? Zorgt ie wel of niet goed voor zijn huis?
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:56:

nu de goeie kanten:

hij is goed in bed Da's positief. Maar er zijn héél veel mannen goed in bed, hoor. Heb je wel vergelijkingsmateriaal als ik vragen mag?

hij is lief en aardig Ik vond die actie van hem toen je moeder naar het ziekenhuis moest niet lief. En ook niet aardig.

kan goed met hem praten Niet over jullie " relatie " , en niet over je moeder, en niet als het hem niet uit komt.

ik vertrouw hem Eh........en dat gedoe met dat andere meisje dan?

zo heb eens een lijstje gemaakt
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik begin ook na 6.0000 adviezen te denken zoals baby_ernie moet ik toegeven.

Smurf, je hebt kort gereageerd op mijn uitnodiging voor de meeeting. Dat was niet haalbaar. Daarna zijn er nog tips gegeven over de (fin) haalbaarheid en dat het juist misschien wel leuk is andere mensen te leren kennen.

Ik heb je ook nog gevraagd of je vriendinnen hebt en of je die ex-collega nog ziet.

Je niet-vriend is een lul met een lul.

Je niet-vriend is een zak die af en toe zijn ene zak moet legen en zijn andere moet vullen.

Het legen gaat in de vorm van een vluggertje met jou want een uitgebreide beurt zit er niet in want afspreken mag niet want je ouders willen niet dat je hem ziet.

Ik vind je ouders verstandige mensen, ook al is het een wat vreemde beslissing voor een dochter op volwassen leeftijd.

Het zak vullen gaat door jouw geld waardoor jij nu o.a. geen beltegoed hebt. Da's dan nog een gelukje bij een (stuk) ongeluk. Ook vroeg ik je al eerder of je ooit al een cent van al het 'geleende' geld hebt teruggezien?

En nogmaals, waarom al dat gezever als je met geen enkel advies iets doet, tenzij je idd een erg slimme troll bent.

Ik kan namelijk geen enkele reden verzinnen die het aannemelijk maakt dat mensen zoals jij na 1,5 jaar klagen niets doen met de goedbedoelde adviezen die je krijgt.

Stop dan met klagen en geniet van een smsje en beurt per maand en blijf vooral dromen dat je een relatie/vriend hebt.

Kan alleen maar hopen dat je OF op een dag wakker zult worden OF dat de verhuizing van/met je ouders niet lang meer zal duren.
Er komt een dag Smurf, dat je ontdekt dat hij echt niet deugt. Ik hoop voor jou dat je dat niet hoeft te ontdekken d.m.v. een (al dan niet dodelijke) SOA, een politieagent aan je deur omdat hij in zaken zit die niet deugen of een briesende vrouw op je stoep dat je bij d'r vent vandaan moet blijven. Alledrie de opties zijn bijzonder goed mogelijk. Hij deugt niet.
Misschien is die kerel al die tijd al bezig om van Smurf af te komen... en laat ze hem ook gewoon lullen, net als ons hier. Arme kerel
Wauw, alweer pagina's vol bij een topic van smurf... Why? Het vorige topic frustreerde me al, kon er niet bij hoe iemand zo enorm blind kan zijn en elk advies gewoon compleet negeert. Ik doe er maar niet meer aan mee, het heeft toch 0,0 effect...
quote:batwom schreef op 14 augustus 2011 @ 18:10:

Misschien is die kerel al die tijd al bezig om van Smurf af te komen... en laat ze hem ook gewoon lullen, net als ons hier. Arme kerel Straatverbod doet wonderen in dit soort gevallen
quote:batwom schreef op 14 augustus 2011 @ 18:10:

Misschien is die kerel al die tijd al bezig om van Smurf af te komen... en laat ze hem ook gewoon lullen, net als ons hier. Arme kerel En precies dit zou me nou helemaal niet verbazen
het kan ook nog zo zijn dat smurf zelf niet eerlijk is, maar hem steeds zo laat reageren.

dat hij van ellende maar weer sex met haar heeft, zodat hij er een tijdje vanaf is.
wij slapen nooit.
hey batwom, zelfde gedachte.

ik vond het nogal hard dit zo neer te typen, blij dat er meerderen zo denken.
wij slapen nooit.
quote:baby_ernie80 schreef op 14 augustus 2011 @ 18:05:

Er komt een dag Smurf, dat je ontdekt dat hij echt niet deugt. Ik hoop voor jou dat je dat niet hoeft te ontdekken d.m.v. een (al dan niet dodelijke) SOA, een politieagent aan je deur omdat hij in zaken zit die niet deugen of een briesende vrouw op je stoep dat je bij d'r vent vandaan moet blijven. Alledrie de opties zijn bijzonder goed mogelijk. Hij deugt niet.Dat hoop ik echt voor haar. Maar ik denk niet dat ze ooit zal in zien wat voor een lulhannes hij is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Smurf, stuur die oelewapper maar even mijn kant op. Ik zal hem wel even mores leren

(Daarna wel beloven van zulk soort jongetjes af te blijven he?)
Smurf, lees al tijden mee en zie jouw topics ook voorbij komen:

Je verdient een schop onder je kont! Je blijft vast zitten in je eigen wereld waar je een relatie hebt. Maar iedereen hier ziet dat het niet zo is. Dus hierbij even een reactie van een man:

- Als ik zeg dat houden van een groot woord is pas jij niet in die ruimte en hou ik dus niet van je! Het zit hem in de kleine dingen!

- Als iemand, (vrienden, fam., vrienden, vage kennissen, de cavia van de buren) mij in paniek belt dat er iets met hun moeder is dan vlieg ik er naartoe. Als het een clown is die belt dan hang ik op en zal het me een worst wezen want ik heb een clownfobie. Dan is er dus totale desinteresse!

- Als ik mijn ouders niks zeg over een relatie/scharrel van 1 1/2 jaar dan stelt ze ook echt niks voor.

Dus ga wakker worden, was het slaap uit je ogen en kijk verder. Zoals de dames hier ook hebben gezegd er zijn meer mannen waar best wel wat van te maken is in bed
Even uittesten........

Sorry, Amanie; kon het niet laten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:valentinamaria schreef op 14 augustus 2011 @ 18:01:

sex is het bindmiddel waarschijnlijk.Doe nogmaals een gebedje dat ze het veilig doen. Mini smurfjes moet je nu niet willen in deze situatie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
BGB AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Smurfje has left the building....
smurfje,

Weet je wat nu zo jammer is.

Doordat je met oogkleppen op naar die zogenaamde vriend kijkt,

zie je die andere echt leuke jongen niet staan.

Je loopt zo je kansen mis.

Sterkte met je moeder en voor jezelf.

Ik wil je alle wijsheid toewensen in al z'n betekenissen.
Again. And it will happen again.

Ik vind Smurf zelf wel zielig BE. Ik denk dat ze echt denkt dat ze die vent kan veranderen en dat ze geen oog heeft voor mensen die het wel goed met haar voorhebben, zoals haar ouders en mensen hier.

We zien allemaal dat ze haar neus heel erg hard gaat stoten.

Ze kan niet zeggen dat ze geen waarschuwing heeft gehad.
quote:Demissionair schreef op 14 augustus 2011 @ 18:51:

Again. And it will happen again.

Ik vind Smurf zelf wel zielig BE. Ik denk dat ze echt denkt dat ze die vent kan veranderen en dat ze geen oog heeft voor mensen die het wel goed met haar voorhebben, zoals haar ouders en mensen hier.

We zien allemaal dat ze haar neus heel erg hard gaat stoten.

Ze kan niet zeggen dat ze geen waarschuwing heeft gehad.Ja, ik vind het ook sneu. Ergens diep van binnen knaagt er iets dat dit misschien wel niet echt is, maar toch blijf ik reageren. Gewoon, voor het geval het TOCH waar is. Heb m'n twijfels of het allemaal wel binnenkomt. Getuige het aantal topics met steeds weer dezelfde inhoud en exact dezelfde problemen en vragen, vrees ik van niet. Maar het is het proberen waard.....
Volgens mij komt het best binnen hoor. Ze heeft ook heel goed in de gaten als ze gekwetst wordt door hem. Misschien komt niet alles even goed binnen maar ik krijg meer de indruk dat ze het in haar hoofd heeft vastgezet en het er niet meer uitgaat.
ik ga gewoon heel goed nadenken wat ik precies wil en een beetje afstand nemen. kijken wat hij dan doet en ik zie hem morgen weer op het werk
And again....... Sorry hoor Smurf, ik ben blij dat je hier je ei kwijt kan, maar dit wordt wel belachelijk.

VFL volgens mij heeft ze het nog niet door. De vent krijgt weer een kans. Kost weer ruwe seks en geld.

Smurf, het hoeft niet. Je kiest hiervoor. Als een gillende sirene met jouw moeder erin niet wakker maakt dan weet ik het ook niet meer.

Succes verder.
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 19:06:

ik ga gewoon heel goed nadenken wat ik precies wil en een beetje afstand nemen. kijken wat hij dan doet en ik zie hem morgen weer op het werkDus vandaag neem je een beetje afstand? En morgen op het werk? Werp jij je dan weer voor zijn voeten? Of houd jij je aan jouw eigen voornemen en probeer je hem te ontlopen en afstand te nemen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven