goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sterke ibi.... en chooc.

Sanne jij ok vandaag?
Jammer dat jullie zo'n irritante dag hebben ibi en choco. Wel morgen wakker willen worden ibi! De zon komt eraan!

Is jouw rothumeur beter yellow?

Ik heb me op het schoonmaken gestort vandaag. Fijn gevoel als alles weer glimt. :-) nu chillen op de bank.
Ik voel me kut. Wat mis il toch die zekerheid dat iemand van je houdt zoals je bent, en het snijdt soms zo hoe ex me behandeld heeft. Ik zou vanavond met vrienden wat leuks doen, maar zit nu in bus maar huis. Moet alleen maar janken
voor Chooc, Yellow en Ibi
Yellow je verdient iemand die onvoorwaardelijk van je houdt. Diegene komt vast. Jammer dat je niet je avond met vrienden kunt hebben zo.
voor iedereen. jullie zijn lief
De maandag is altijd een mindere dag...
Ikke niet hoor
Hey faalhaas! Gezellig!
quote:_yellowlove_ schreef op 14 augustus 2011 @ 22:10:

voor iedereen. jullie zijn liefJaaaaaaaaaaaaaaaa knuffelen
quote:chocolover schreef op 14 augustus 2011 @ 22:25:

Hey faalhaas! Gezellig!Hee viva vriendin kus
Ik vind jou ook lief chooc.

Hoi faalhaas
quote:chocolover schreef op 14 augustus 2011 @ 22:29:

quote:_yellowlove_ schreef op 14 augustus 2011 @ 22:28:

Ik vind jou ook lief chooc.

Hoi faalhaasHoi
Heb ik iets gemist?

Hoi faalhaas, welkom!
Waar is ons Mika? Mikaaaa ik ben zó blij met je weet wel!
We hebben een nieuw vivavriendje chat
Hoi chatty

Je bericht op facebook was denk ik op mijn telefoon ofzo gekomen, zag het net pas, heb nu gereageerd, maar ja, nu ben jij hier, niet daar.. enzo...

Bedankt
Mika ik ben ook zooo blij ermee!

Jij ook he chat! Wat fijn he!

He ik heb soms last van geheugenverlies he.. Waar hebben we het over?
Gelukkig ben je er nu Yellow. Je klonk zo verdrietig, ik zat er een beetje mee. Ik snap nog geen hol van heel dat FB.

Oh leuk een nieuw vriendje, Chooc. Heb je die link nou nog gelezen gisteren? Care for women kan je verder helpen. Tegenwoordig houden ze zich ook bezig met pms.
quote:chocolover schreef op 14 augustus 2011 @ 22:35:

Mika ik ben ook zooo blij ermee!

Jij ook he chat! Wat fijn he!

He ik heb soms last van geheugenverlies he.. Waar hebben we het over? Dat zeg ik niet, dan weet jij het ook chooc.
Wat hebben jullie van Mika gehad?!

Een opblaasbare man soms?

Chat, ik voel me gewoon alleen, ik voel me gewoon zo alleen ondanks dat er mensen om me heen zijn, ik nu bv met jullie praat, gewoon van binnen zo alleen.
Jup link bekeken! Ga binnenkort naar huisarts denk ik want ik ben zo freaking annoying de laatste tijd
Hoi lady's

Vriendin is net weg dus snel de pc aangezet. Hij heeft de hele dag uitgestaan dus die arme pc had echt afkickverschijnselen.

Chat leuk spul is het he, mooi dat je er zo blij mee bent, ik ben er ook heel blij mee. Chooc mooi meid dat jij er ook zo blij mee bent

Yellow meisje dikke voor jou

Ibi ik wilde dat ik iets van je verdriet weg kon nemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven