goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er heeeeel blij mee mika! Super bedankt voor de tip! Geweldig!

He had ik jou al verteld dat ik de laatste tijd last van geheugenverlies heb?
quote:chocolover schreef op 14 augustus 2011 @ 22:34:

We hebben een nieuw vivavriendje chat Ja
Ik snap wat je bedoelt en voelt yellow. Ik wou dat ik je kon helpen. Het enige wat ik kan doen is een potje Rummie met je spelen, maar dat neemt een gevoelens van eenzaamheid niet weg.
Faalhaas liefje, fijn dat je er nog bent!
Nou chooc en haas, de liefde spat van het scherm af.

Mijn naam is haas!
Faalhaas, ben jij een ontaarde moeder toevallig?

(meen iets te herkennen, haal dit zo weer weg)
Leuke dag gehad tante mika? Arme pc...
Nee nee chat,jij bent mami, en mika is tante, dus dan mika jouw zus of je schoonzus. Toch?
Heb ik dan 2 hazenliefjes?

Lucky me!
quote:chocolover schreef op 14 augustus 2011 @ 22:46:

Faalhaas liefje, fijn dat je er nog bent! Als dit geen ware viva liefde is.
quote:_yellowlove_ schreef op 14 augustus 2011 @ 22:46:

Faalhaas, ben jij een ontaarde moeder toevallig?

(meen iets te herkennen, haal dit zo weer weg)Ja 100%
quote:_yellowlove_ schreef op 14 augustus 2011 @ 22:47:

Nee nee chat,jij bent mami, en mika is tante, dus dan mika jouw zus of je schoonzus. Toch?Ja want jullie kids zijn allemaal 27ers en ik ben de psychopatische nakomeling
Hoi faalhaas!

Wat heeft iedereen vandaag gedaan?
Faalhaas moppie, ben je geen gekke plaatjesplakkertT?
Faalhaas moppie, ben je geen gekke plaatjesplakkertT?
quote:_yellowlove_ schreef op 14 augustus 2011 @ 22:52:

Hoi faalhaas!

Wat heeft iedereen vandaag gedaan?Geslapen, in de zon gezeten, man uitgescholden, ruzie gemaakt met man, man laten opruimen en schoonmaken, eten gemaakt en opgegeten, film gekeken en nu moet man drinken en druifjes voor me cateren. Geweldig isn't it
Chooc jammer dat je niet weet waar Chat en ik het over hebben he en nu ben je natuurlijk heel nieuwsgierig

Yellow wij zijn one big happy family toch?

Faalhaas welkom, ken je verder niet. Of je moet een andere nick hebben

Chooc der komp jankn achteran he, pas op
quote:faalhaas schreef op 14 augustus 2011 @ 22:51:

[...]

Als dit geen ware viva liefde is. Nou eigenlijk ben ik heul erg jaloers op kikietje maar ik ben heul erg blij dat je hier met ons schrijft hoor
Kijk chooc weet hoe het moet, die laat haar man opruimen en schoonmaken. Goed zo chooc, duim omhoog

Ik heb vandaag geslapen Yellow je wilt niet weten tot hoelaat ik op bed heb gelegen. En toen was de dag bij mij al bijna weer voorbij Wat heb jij gedaan vandaag?
quote:mika65 schreef op 14 augustus 2011 @ 22:56:

Chooc der komp jankn achteran he, pas op Wazeggie?
En neuh Mika, ben ni nieuwsgierig hoor. gaat vast over stomme dingen die niet van toepassing zijn op jonge blommen

Ken ik faalhaas ook?
actievelingen. Ik ga al weer richting bed, want mijn wekker gaat om 7 uur morgen. Zal wel weer de enige zijn?
Volgens mij gaat het over e-readers . Heb ik een wasmachine gewonnen.

ik heb kutdag gehad, was wel weggegaan, drankje doen met iemand die me eigenlijk had laten vallen toen ik ziek werd. Was wel moeilijk, zij deed alsof er niets aan de hand was enzo.. Nou, het was wel gezellig op zich. Maar daarna liep ik ergens, moest denken aan ex, alles kut kut kut, ruzie met moeder nou ja, gewoon kut.
quote:SanneK schreef op 14 augustus 2011 @ 23:02:

actievelingen. Ik ga al weer richting bed, want mijn wekker gaat om 7 uur morgen. Zal wel weer de enige zijn?

Normaal gesproken gaat hier de wekker om 6.25 maar man is morgen vrij dus ja, morgen ben je de enige

Trusten!
Trusten Sanne, toevallig moet ik morgen ook werken hoor dus moet er ook vroeg uit

Yellow bedankt he dat je het hebt verraden, ik pak je terug Jammer meid dat het zo is gegaan en dat jij je zo kut voelt nu. Wilde dat ik iets voor je kon doen en je weet het he je kunt bij me komen deze week als je zin hebt.

Chooc wat ik net in dialect zei betekend dat er huilen achteraan komt als iemand zo druk is. Dat zeggen wij bij ons altijd als iemand zo hyper is. Vaak voel je je dan na die tijd heel down. (is mijn ervaring)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven