De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden:
deel 3 toegevoegd
Ik zou het normaal gesproken wel doen maar we hebben die kitten nog niet alleen gelaten in de nacht dus ik vind het weekend naar Iebs gaan al spannend. Helaas Ander keertje lijkt me leuk!
Anoniem_71617
zondag 14 augustus 2011 om 23:23
Yellow dinsdag kun jij toch niet? Ik weet natuurlijk niet hoe laat je er moet zijn. Laat me het maar ff weten. Chooc neem de kitten mee vind ik leuk en mijn katten ook
Ik moet in de ochtend naar shrink, dus later zou best kunnen denk ik. Ik ga het even nakijken ook hoe lang het duurt enzo. (en hoe vaak trein gaat) Vanaf dinsdag is t gratis weer voor mij met OV (tot 1 september, daarna is de pret voor altijd voorbij )
Durf ik niet zo goed aan Mika. Denk dat het beestje is getraumatiseerd van haar reisjes. En ik denk dat ze niet te genieten is dinsdag, morgen krijgen ze namelijk prikjes