pff mijn man...

15-08-2011 11:55 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment zitten we in een verhuizing.

Mijn man is samen met broer en vader al een maand bezig om het huis klaar te krijgen.

Nu weet ik dat verhuizen stressvol is maar na mijn mening slaat zijn gedrag op het moment wel alles.

Al een paar weken hebben we ruzie over geld.

Hij vind het nodig om 30 euro per dag te besteden aan boodschappen coor hun in het nnieuwe huis daarnaast is ook elke dag friettent erg normaaldat is ook weer 20 euro en er word 30 euro gepint waar ik nietvan weet waar het heen gaat.

Ik vraag hem al 2 weken om bonnetjes voor overzicht maar krijg niks.

Na gisteren weer zo'n bedrag en hem weer vragen krijg ik alleen als reactie wij moeten ook eten.

Ja tuurlijk...maar zo duur?

Vervolgens krijg ik net een boos telefoontje van zijn moedet
Goede MonaTwist. Hoe is het huurcontract geregeld? Lee24, ben jij hoofdhuurder?

Die zwager zal ik echt niet meenemen naar je nieuwe woning. Werkt hij wel?

Tuurlijk is de zorg zwaar voor een ernstig ziek kind. En dat hij dat niet altijd aankan kan ik nog begrijpen. Kennelijk accepteer jij dat ook, dus hoeft hij ook niet zijn best te doen om een weg te vinden om hier wel mee om te gaan.

Vrouw, ga eens aan jezelf denken. Dat verdien je!
quote:Lee24 schreef op 15 augustus 2011 @ 11:55:

Ik vraag hem al 2 weken om bonnetjes voor overzicht maar krijg niks.

Vervolgens krijg ik net een boos telefoontje van zijn moedetVolgens mij een grote kleuterschool bij jou thuis een man die bonnetjes mij inleveren en schoonmoeder die het voor zoon-lief opneemt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
TO, staat het nieuwe huis op jouw naam? Hem eruit gooien dan!

En rekening leegtrekken en contant thuis houden. Dan maar een ritje naar de bank om geld over te maken voor huur, gwl etc.
quote:champoepel schreef op 15 augustus 2011 @ 14:19:

Werkt zijn broer ook niet?

Dat zit er dik in aangezien hij al een maand lang tijd heeft om in het nieuwe huis van lee te 'klussen'

Of hij moet vakantie hebben dat kan natuurlijk ook nog..
Nee zijn broer zit in de ziektewet ( verbrijzelde voet van dak gevallwn op zn werk )

Maar wel met ziektegeld bijna zo hoog als mijn uitkering.

En nee op zich niet minny familie komt uit een vrij " rijke " buurt
Ze voeren nauwelijks iets uit en maken al je geld op? Wat denk je, tijd om je mond open te trekken en ze eens flink terug te fluiten?
quote:Lee24 schreef op 15 augustus 2011 @ 14:20:

Ze zouden woensdag aan de beneden vloer beginnen.

Gelukkig is dat materiaAl een maAnd geleden al gehaald.

Wat de rekeningen betreft zit er niks anders op dan deze maand flunk het rood in.

En wat doen ze vandaag en morgen dan aangezien de bovenverdieping al klaar is?

De benedenverdieping gaan ze ook nog een maand over doen?

Vrouw kom voor jezelf op want je wordt bedondert waar je bij staat.

Verder de bank bellen en de rekening laten blokkeren.
quote:Lee24 schreef op 15 augustus 2011 @ 14:23:

Nee zijn broer zit in de ziektewet ( verbrijzelde voet van dak gevallwn op zn werk )

En nee op zich niet minny familie komt uit een vrij " rijke " buurtWaar dan uit Zonnedeal?
Wat wil je eigenlijk met dit topic, Lee?
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Huurcontract staat op mijn naam het gaat namelijk om een aangepaste woning die ik van de wmo hwb gekregen
quote:Lee24 schreef op 15 augustus 2011 @ 14:20:

Ze zouden woensdag aan de beneden vloer beginnen.

Gelukkig is dat materiaAl een maAnd geleden al gehaald.

Wat de rekeningen betreft zit er niks anders op dan deze maand flunk het rood in.En volgende maand? En de maanden daarop? Of denk je nou echt dat dit een eenmalige gril is van je man en zijn familie en dat ze na de 'verbouwing' hun gedrag miraculeus wijzigen?
quote:Lee24 schreef op 15 augustus 2011 @ 14:23:

En nee op zich niet minny familie komt uit een vrij " rijke " buurtBizar...het klinkt toch echt behoorlijk aso. Vooral die moeder die zich met jouw geld bemoeit en het over "achter de rug lullen" heeft. Maar oke, ook aso's kunnen soms goed verdienen...

Hoe kan die broer dan wel in jullie huis werken trouwens?
Oh please geef mij 80 euro pd en ik zorg dat het in een weekend erin ligt.
quote:Lee24 schreef op 15 augustus 2011 @ 13:53:

Oh en wat boodschappen betreft dat doen we elke zaterdag samen.

Er is genoeg hier op voorraad wat hij zo mee zou kunnen nemen maar dat qil hij niet.

" bouwvakkers " zoals hij zich noemt horen zowiezo 2 keer per dag flink te warm eten zegt hij

"bOuwvakkers"?????

Lapzwansen, zul je bedoelen.

Waarom twee keer per dag warm eten?????

Denk je dat een echte bouwvakker tussen de middag een warme maaltijd krijgt van z'n baas ofzo.

En die verbouwen een heel huis in een maand tijd.
quote:Lee24 schreef op 15 augustus 2011 @ 14:25:

Huurcontract staat op mijn naam het gaat namelijk om een aangepaste woning die ik van de wmo hwb gekregenHouden zo! En verder nieuwe rekening openen, alleen op jouw naam, en daar het geld op over laten maken voortaan. Mocht je de stap zetten om m eruit te donderen, dan kun je tenminste makkelijker van m af.
Volgens mij doen ze heeele andere dingen dan klussen.
Wat een dikke onzin die schoonfamilie van je. Hoe kun je van die lapzwans houden? En zijn broer betaalt niks maar krijgt wel een volledig loon (ziektegeld) per maand?

Idd wat wil je met dit topic? Kom voor jezelf op want zo gaat het van kwaad tot erger. Je man heeft niks te lullen want hij maakt jouw geld op en niet zijn eigen geld. Ze maken gewoon ronduit misbruik van je.
Wat ik met dit topic wilde...

In eerste instantie vooral bij mezelf de twijfel wegnemen doordat ik vanqege schoonmoeder en man ging twijfelen if ik niet raar was en gewoon te moeilijk deed en het niet gewoon allemaal aan mij lag

Er komt alleen steeds meer naar boven nu
volgens mij ziet hun werkschema er zo uit:

9.00 aankomst + koffie drinken

10.00 beginnen

10.05 constateren dat ze schroefje X nodig hebben.

10.10 met z'n allen naar de bouwmarkt

10.45 weer terug

12.00 tijd voor lunch bij de snackbar

13.00 weer terug

13.30 koffie drinken

14.30 oh we hebben roerhoutjes voor de verf nodig, naar de Gamma

15.30 weer terug

16.30 tijd voor een biertje

17.30 naar huis

en dan staan er geen rook- en plaspauzes tussen. Maw, 2 uur en 45 minueten effectieve klustijd.

Ja, dan duurt het lang.
Ik blijf erbij: laat ze het maar afmaken, en zet je man er dan maar uit. Echt, alleen maar voordelen en je houdt meer geld over voor je gezin, waar het voor bedoeld is. Die telefoontje van je schoonmama moet je maar op de koop toe nemen.
Ik zou hem ook buiten flikkeren en z'n broer erbij..
quote:lila01 schreef op 15 augustus 2011 @ 13:59:

[...]

Nogmaals: haar man wil geen lunchpakket van thuis!En zij wil geen schulden omdat hij zo nodig twee keer per dag warm moet eten!!!!!

quote:Lee24 schreef op 15 augustus 2011 @ 14:28:

Wat ik met dit topic wilde...

In eerste instantie vooral bij mezelf de twijfel wegnemen doordat ik vanqege schoonmoeder en man ging twijfelen if ik niet raar was en gewoon te moeilijk deed en het niet gewoon allemaal aan mij lag

Er komt alleen steeds meer naar boven nuEn nu die twijfel is weggenomen en je (tenminste, dat hoop ik) doorhebt dat dit geen normale gang van zaken is, wat ga je nu doen?
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Ik zou bijna zeggen. ga dan lekker alleen verhuizen. Of wacht to alles over is en op zijn plek staat en zet die vent van je en je zwager dan op straat. Hij heeft jou niets te bieden behalve schulden. Zorg dat je voorbereid ben. Open vast een betaalrekening op eigen naam en stort daar je uitkering op. Laat ook de vaste lasten (=jouw vaste lasten) via die rekening lopen. Geef die man geen machtiging. Laat hem maar om zakgeld vragen. Vind ie vast heel vernederend. Dan gaat ie maar lekker bij zijn moeder uithuilen. Samen met zijn broer. Mag moeders weer lekker voor haar kinderen zorgen. Neem de telefoon niet op als zij belt en blokkeer hun nummer.

Echt, je verdient zoveel beter. Hoeveel maanden heb je nu weer nodig om uit die roodstand te komen? Als alleenstaand eouder krijg je waarschijnlijk ook nog wat meer toeslagen, dus financieel is geen enkel probleem.
En als die zwager met zijn verbrijzelde voet 8 uur per dag kan klussen, dan kan hij zich ook beter melden op z'n werk.

En een bijdrage voor kost en inwoning betalen of z'n koffers pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven