goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
maandag 15 augustus 2011 om 19:39
maandag 15 augustus 2011 om 19:40
quote:_yellowlove_ schreef op 15 augustus 2011 @ 19:39:
Faalhaas, ik dacht eerlijk gezegd dat je een oude bekende was.
Als dat niet zo is, begrijp ik Ibi wel.
Dit is natuurlijk een serieus topic over mensen met psychische problemen, je kunt ook met choco beppen op 3000+ ofzo.
Maar hier is niet echt geschikt nee.Waar is dat dan ?
Faalhaas, ik dacht eerlijk gezegd dat je een oude bekende was.
Als dat niet zo is, begrijp ik Ibi wel.
Dit is natuurlijk een serieus topic over mensen met psychische problemen, je kunt ook met choco beppen op 3000+ ofzo.
Maar hier is niet echt geschikt nee.Waar is dat dan ?
maandag 15 augustus 2011 om 19:40
Ha schattekes. Gelukkig ben je weer wat rustiger yellow.
Ibi ook een aardige dag gehad. Vasthouden meisjes.
Faalhaas, realiseer je dat sommigen echt rot in hun vel zitten. Je doet me denken aan mr Fluf oid. Het wordt denk ik op prijs gesteld wanneer je je even voorstelt.
Ik voel me met de dag opknappen. Heb het veel beter naar mijn zin, niet meer zo'n jankerig gevoel. Die ADHD diagnose laat ik maar voor wat het is. Ik leef er nl al 50 jaar mee Zal toch wel een soort van depressie geweest zijn waar ik het laatste jaar mee gekampt heb. Ik verwacht ook niet dat het meteen over is, maar voel me echt stukken beter.
Ibi ook een aardige dag gehad. Vasthouden meisjes.
Faalhaas, realiseer je dat sommigen echt rot in hun vel zitten. Je doet me denken aan mr Fluf oid. Het wordt denk ik op prijs gesteld wanneer je je even voorstelt.
Ik voel me met de dag opknappen. Heb het veel beter naar mijn zin, niet meer zo'n jankerig gevoel. Die ADHD diagnose laat ik maar voor wat het is. Ik leef er nl al 50 jaar mee Zal toch wel een soort van depressie geweest zijn waar ik het laatste jaar mee gekampt heb. Ik verwacht ook niet dat het meteen over is, maar voel me echt stukken beter.
maandag 15 augustus 2011 om 19:44
maandag 15 augustus 2011 om 20:07
ow trouwens mijn schoonmoeder is langs Patrick geweest en iemand heeft in het midden een plant geplaatst. Zucht ga dus van de week langs om die er weer uit te wippen. De steen kan ieder moment geleverd worden en dan moet het daar leeg zijn.
Ik weet dat het zijn vader ook niet is en ik weet gewoon niet wie dit verder nog gedaan kan hebben. Ik snap dit echt niet je laat toch even weten dat je zoiets gaat doen? Vrees ook echt hoe vol het gaat worden als de steen er ligt. Vrees dat er voor mij geen plaats meer is om iets neer te zetten.
Ben echt blij dat mensen langs komen hoor maar gewoon niet dingen neer zetten die daar lang moeten blijven staan. Zijn nu meerdere dingen die ik van de week mee neem naar huis van wie ik niet weet dat het is maar gewoon er niet meer kan staan als de steen ligt.
Ik weet dat het zijn vader ook niet is en ik weet gewoon niet wie dit verder nog gedaan kan hebben. Ik snap dit echt niet je laat toch even weten dat je zoiets gaat doen? Vrees ook echt hoe vol het gaat worden als de steen er ligt. Vrees dat er voor mij geen plaats meer is om iets neer te zetten.
Ben echt blij dat mensen langs komen hoor maar gewoon niet dingen neer zetten die daar lang moeten blijven staan. Zijn nu meerdere dingen die ik van de week mee neem naar huis van wie ik niet weet dat het is maar gewoon er niet meer kan staan als de steen ligt.
maandag 15 augustus 2011 om 20:08
Chat ik ben blij dat jij je beter voelt, hoop dat het ook aan blijft houden
Ibi goed van jou dat je een maaktijd hebt gekookt en elke avond goed eten! "zegt tante streng" Mooi voor je ieb dat je vandaag een goede dag hebt
Chooc dikke knuf voor jou nu je alleen bent
Yellow mail je mij over wanneer/hoe laat je komt? Ben blij dat jij je wat beter voelt
Ibi goed van jou dat je een maaktijd hebt gekookt en elke avond goed eten! "zegt tante streng" Mooi voor je ieb dat je vandaag een goede dag hebt
Chooc dikke knuf voor jou nu je alleen bent
Yellow mail je mij over wanneer/hoe laat je komt? Ben blij dat jij je wat beter voelt
maandag 15 augustus 2011 om 20:21
maandag 15 augustus 2011 om 20:26
Zo was net heel kort, want er kwam iemand mijn kookstel aansluiten.
Kan nu eindelijk op gas koken.
Chat fijn dat jij je beter voelt nu Fijn dat de medicatie zijn werk doet he
Ibi, raar hoor, wie zou dat toch zijn. Ook wel mooi ergens, dat er mensen nog aan hem denken.
Tante MIkhah, je moet even je adres mailen, dan weet ik waar ik heen moet en kan ik het uitzoeken.
Iebs mag ik ook jouw adres
Ik heb choco aan een douchegordijn geholpen via facebook en nu krijg ik een pony van haar lief he
Kan nu eindelijk op gas koken.
Chat fijn dat jij je beter voelt nu Fijn dat de medicatie zijn werk doet he
Ibi, raar hoor, wie zou dat toch zijn. Ook wel mooi ergens, dat er mensen nog aan hem denken.
Tante MIkhah, je moet even je adres mailen, dan weet ik waar ik heen moet en kan ik het uitzoeken.
Iebs mag ik ook jouw adres
Ik heb choco aan een douchegordijn geholpen via facebook en nu krijg ik een pony van haar lief he
maandag 15 augustus 2011 om 20:44
Als jij nou mn pa belt, uitlegt dat je mijn vriendinnetje bent, dat alles goed gaat met zn dochter blablabla, dat we een deal hadden en dat jij dus nu je paard opeist, mag je 1 van mijn 5 paardjes hebben goed? Zijn helaas geen pony's maar paardjes.. Als ik jou was zou ik voor die zwarte fries gaan, past bij jou