De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden:
deel 3 toegevoegd
Ogen dicht , ik durf het nietaan. Ben bang dat ik heel overstuur raak, en moet ook overstappen op 1 van de verboden plekken, dat gaat niet, dus ik denk dat ik echt voor de 4 uur optie ga.
Ik kijk laatste stukje foute serie. Sorry yellow. Vervelend dat je zo bang bent om hem tegen te komen. Veel plezier morgen!
Anoniem_34060
maandag 15 augustus 2011 om 23:23
Ik zit lekker op Funda te kijken. Ik wil naar de stad. Heerlijke oude huizen met stadstuin. Ben dat dorpse gedoe zo zat. Dagelijks word ik aangehouden over mijn veranderde haarkleur. Achterlijk gedoe. Oooooh aaaah ik herken je bijna niet, staat je goehoed! Pffff
Ja maar dat is gewoon om er eventjes uti te kkunnen he, daarom is het ook relatief goedkoop.
Alleen gewoon lekker slapen daar, meer is het niet natuurlijk.
Anoniem_71617
dinsdag 16 augustus 2011 om 00:56
Ik had niet naar de prijs gekeken maar voor die prijs heb je hier een grote gezinswoning. Ik ben ook niet bekend in Amsterdan maar het zal wel een mooie plek zijn.