goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
zo ben terug van de buren. Haha wilde morgen om 08.00 bij de dokter staan maar weet niet of dat gaat lukken. Jullie slapen denk ik al. Truste!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal! Gaap gaap, weer te weinig slaap...

Ik vond dat huisje in Amsterdam ook wel indrukwekken. Totdat ik zag dat je 1 kamer had voor die prijs! Ik heb familie in Amsterdam, dus altijd een logeer plek. Al kom ik er nooit...

Hou niet zo van grote steden. Ook niet van dorpen trouwens. laat mij maar zitten waar ik zit. Of lig nu... Nee Sanne, tijd om op te staan!

Fijne dag allemaal!
Ik zal me ook eens omhoogtakelen en onder de douche springen.

Goedemorgen dames!
Goedemorgen

Ibi mag ik ook nog je adres?
Wil niet wakker worden
Yellow, dr wil iemand mee rummikuppen. Heb gezegd dat ik je wel ff naar het rummitopic stuur, bij deze *schopt richting overig*
zo nog nooit zo lang een vergadering gehad. Had vanmorgen mijn eerste bestuursvergadering van de wijkvereniging. Op zich was het wel gezellig maar ben kapot heb natuurlijk enorm weinig geslapen.

Hypotheek heeft weer gebeld maar heb er ff geen zin in. Kabel die ik gisteren gekocht om weten te ruilen voor de juiste kabel maar was wel weer 7 euro duurder.

Vanavond ga ik met oom en tante naar de mexicaan. Ben wel benieuwd nog nooit op.

Zo en nu ga ik eens kijken of ik nog wat slaap kan pakken.
zo ik heb heerlijk geslapen! Zo maar eens richting de metro.
Eetse iebs!
Eet smakelijk iebs.

Kun je nog je adres mailen?

Stomme hypotheekmensen.. hoop dat het allemaal ok is.

Ik ben vandaaag bij shrink geweest, ik heb nu elke avond een emotie uurtje, waarin ik mag janken, gillen krijsen, en dan moet ik proberen overdag het te 'bewaren' tot dan.

Heb vanmiddag stiekem al gejankt.. Maar ik hoop toch dat het wellicht helpt.

Lieve mevrouw.

Hoe is het met iedereen? Morgen ga ik naar tante mika!
Jeeej Yellow komt in het mooie Drenthe. Ze vind Drenthe straks zo mooi dat ze hier dan wil wonen

Ik ben benieuwd Yellow of het helpt die emo uur
Veel plezier morgen Mika en Yellow!

Ik ga naar bed. Nightynight everyone!
Slaap lekker chocootje :hug;
Hé lieve yellow, ik dacht dat je vandaag naar Mika was. Ik denk dat een emotie uurtje goed kan werken. Je hoeft ook niet à la minute aan allerlei emoties toe te geven. Niet dat je het op moet kroppen, maar bewust je narigheid eruit gooien op vaste tijden. Ik weet het niet hoor, ik probeer logisch te denken. Hoop iig dat het je helpt meid. Veel plezier morgen samen.

Mika ik ben druk aan het downlooien. En aan het ordenen via calibre. Ineens zijn al mijn omslagen weg ahaha. Kijk er morgen wel verder naar. Zal vast iets verkeerd gedaan hebben
Was jij niet ook vandaag naar psycholoog chat? (omdat we vorige keer ook op zelfde dag waren) HOe was het/
Nee hoor, vandaag niet. Ik moet 1 september weer. Dat duurt nog ff..
yellow, je hebt mail.

Mensen kinderen wat heb ik heerlijk gegeten en gedronken vandaag. Ik hou van mexicaans eten blijkbaar! Jammie
Oh chat, sorry dat dacht ik.

Maar het gaat nu al een stukje beter met de medicatie toch?

Wat heb je gegeten iebs, tortilla?
Calibre ken ik niet Chat ik heb Adobe
nee eerst nacho met tomaat, kaas, zure room, advocado enz.

Daarna een enorme maaltijdsalade met feta, kip, pijnboompitten in een eetbare kom van... tja ik weet niet precies wat het was maar het was godelijk.

En toe had ik churito's met kaneelijs en passievrucht!

En het was zo enorm veel dat ik het zelfs niet op kreeg en dat wil wat zeggen.
ik liep vast en ben jullie nu kwijt. Ik ga maar slapen. Trusten allemaal!
Oh jammer mami

Slaap lekker!!
Jammer Chat lekker slapen dan maar. En geniet van je boeken
truste dames!
vanmiddag toch te lang geslapen denk ik lig nu nog wakker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven