goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
dinsdag 16 augustus 2011 om 07:09
Goeiemorgen allemaal! Gaap gaap, weer te weinig slaap...
Ik vond dat huisje in Amsterdam ook wel indrukwekken. Totdat ik zag dat je 1 kamer had voor die prijs! Ik heb familie in Amsterdam, dus altijd een logeer plek. Al kom ik er nooit...
Hou niet zo van grote steden. Ook niet van dorpen trouwens. laat mij maar zitten waar ik zit. Of lig nu... Nee Sanne, tijd om op te staan!
Fijne dag allemaal!
Ik vond dat huisje in Amsterdam ook wel indrukwekken. Totdat ik zag dat je 1 kamer had voor die prijs! Ik heb familie in Amsterdam, dus altijd een logeer plek. Al kom ik er nooit...
Hou niet zo van grote steden. Ook niet van dorpen trouwens. laat mij maar zitten waar ik zit. Of lig nu... Nee Sanne, tijd om op te staan!
Fijne dag allemaal!
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:15
zo nog nooit zo lang een vergadering gehad. Had vanmorgen mijn eerste bestuursvergadering van de wijkvereniging. Op zich was het wel gezellig maar ben kapot heb natuurlijk enorm weinig geslapen.
Hypotheek heeft weer gebeld maar heb er ff geen zin in. Kabel die ik gisteren gekocht om weten te ruilen voor de juiste kabel maar was wel weer 7 euro duurder.
Vanavond ga ik met oom en tante naar de mexicaan. Ben wel benieuwd nog nooit op.
Zo en nu ga ik eens kijken of ik nog wat slaap kan pakken.
Hypotheek heeft weer gebeld maar heb er ff geen zin in. Kabel die ik gisteren gekocht om weten te ruilen voor de juiste kabel maar was wel weer 7 euro duurder.
Vanavond ga ik met oom en tante naar de mexicaan. Ben wel benieuwd nog nooit op.
Zo en nu ga ik eens kijken of ik nog wat slaap kan pakken.
dinsdag 16 augustus 2011 om 19:07
Eet smakelijk iebs.
Kun je nog je adres mailen?
Stomme hypotheekmensen.. hoop dat het allemaal ok is.
Ik ben vandaaag bij shrink geweest, ik heb nu elke avond een emotie uurtje, waarin ik mag janken, gillen krijsen, en dan moet ik proberen overdag het te 'bewaren' tot dan.
Heb vanmiddag stiekem al gejankt.. Maar ik hoop toch dat het wellicht helpt.
Lieve mevrouw.
Hoe is het met iedereen? Morgen ga ik naar tante mika!
Kun je nog je adres mailen?
Stomme hypotheekmensen.. hoop dat het allemaal ok is.
Ik ben vandaaag bij shrink geweest, ik heb nu elke avond een emotie uurtje, waarin ik mag janken, gillen krijsen, en dan moet ik proberen overdag het te 'bewaren' tot dan.
Heb vanmiddag stiekem al gejankt.. Maar ik hoop toch dat het wellicht helpt.
Lieve mevrouw.
Hoe is het met iedereen? Morgen ga ik naar tante mika!
dinsdag 16 augustus 2011 om 22:32
Hé lieve yellow, ik dacht dat je vandaag naar Mika was. Ik denk dat een emotie uurtje goed kan werken. Je hoeft ook niet à la minute aan allerlei emoties toe te geven. Niet dat je het op moet kroppen, maar bewust je narigheid eruit gooien op vaste tijden. Ik weet het niet hoor, ik probeer logisch te denken. Hoop iig dat het je helpt meid. Veel plezier morgen samen.
Mika ik ben druk aan het downlooien. En aan het ordenen via calibre. Ineens zijn al mijn omslagen weg ahaha. Kijk er morgen wel verder naar. Zal vast iets verkeerd gedaan hebben
Mika ik ben druk aan het downlooien. En aan het ordenen via calibre. Ineens zijn al mijn omslagen weg ahaha. Kijk er morgen wel verder naar. Zal vast iets verkeerd gedaan hebben
dinsdag 16 augustus 2011 om 23:13
nee eerst nacho met tomaat, kaas, zure room, advocado enz.
Daarna een enorme maaltijdsalade met feta, kip, pijnboompitten in een eetbare kom van... tja ik weet niet precies wat het was maar het was godelijk.
En toe had ik churito's met kaneelijs en passievrucht!
En het was zo enorm veel dat ik het zelfs niet op kreeg en dat wil wat zeggen.
Daarna een enorme maaltijdsalade met feta, kip, pijnboompitten in een eetbare kom van... tja ik weet niet precies wat het was maar het was godelijk.
En toe had ik churito's met kaneelijs en passievrucht!
En het was zo enorm veel dat ik het zelfs niet op kreeg en dat wil wat zeggen.