Eten bij Ikea
dinsdag 16 augustus 2011 om 12:38
Nee, weinig keus en niet echt lekker. Die zweedse gehaktballetjes met frites ook een keer gegeten. Vond er weinig aan.
Sowieso eten bij ikea vind ik niets. Tussen de middag dacht ik laat ik eens een broodje eten daar. En er was gewoon niets gezonds qua beleg :-S alleen jam/pasta/hagelslag. En dat vind ik echt niet lekker.
Sowieso eten bij ikea vind ik niets. Tussen de middag dacht ik laat ik eens een broodje eten daar. En er was gewoon niets gezonds qua beleg :-S alleen jam/pasta/hagelslag. En dat vind ik echt niet lekker.
dinsdag 16 augustus 2011 om 12:42
Soms duurt het winkelen langer of er staat een gigantische file. Dan is het wel een aardige noodoplossing voor een enkele keer.
Alleen om te voorkomen dat je een hongerklop krijgt, maar ik zou toch echt de voorkeur geven aan een zelf gemaakte salade die ik van huis meeneem. Eventueel met een paar koel-elementen in een tupperwarebakje verpakt. Volgens mij is dat ook gezonder.
Of een heerlijk belegd broodje... (* Het is NU etenstijd. *)
Alleen om te voorkomen dat je een hongerklop krijgt, maar ik zou toch echt de voorkeur geven aan een zelf gemaakte salade die ik van huis meeneem. Eventueel met een paar koel-elementen in een tupperwarebakje verpakt. Volgens mij is dat ook gezonder.
Of een heerlijk belegd broodje... (* Het is NU etenstijd. *)
dinsdag 16 augustus 2011 om 12:43
quote:katrien_duck schreef op 16 augustus 2011 @ 12:41:
De gravadlax is wel lekker. Ze hebben er ook losse pistoletjes, dan maak je er een broodje gerookte zalm van.
Heel soms hebben ze ook een zalmmoot met frietjes, maar hoe die is weet ik niet.
Ja dat vind ik ook lekker!
Voor de rest weet ik niks lekkers bij Ikea.
Ja, de verse jus. In die bekers.
De gravadlax is wel lekker. Ze hebben er ook losse pistoletjes, dan maak je er een broodje gerookte zalm van.
Heel soms hebben ze ook een zalmmoot met frietjes, maar hoe die is weet ik niet.
Ja dat vind ik ook lekker!
Voor de rest weet ik niks lekkers bij Ikea.
Ja, de verse jus. In die bekers.
dinsdag 16 augustus 2011 om 12:44