iPhone batterij snel leeg?
dinsdag 16 augustus 2011 om 16:16
Wifi uitzetten als je niet thuis bent, app killer installeren, synchonisatie uitzetten, verlichting op de laagste stand, amper gebruiken....en dan gaan de meeste smartphones nog wel een dagje mee.
Heb je de telefoon al lang? Op batterijen zitten meestal een half jaar garantie, vraag ff de winkel om een nieuwe te bestellen.
Heb je de telefoon al lang? Op batterijen zitten meestal een half jaar garantie, vraag ff de winkel om een nieuwe te bestellen.
dinsdag 16 augustus 2011 om 16:28
Heb ik ook tot 3 keer toe gehad in het eerste jaar van mijn contract. De eerste 2 keer een nieuw toestel gekregen en de laatste keer hebben ze hem gereset. Allemaal onder garantie. Sindsdien doet hij het weer als een zonnetje maar ik ben wel steeds op mijn hoede.
Ben je bekend met het afsluiten van programs 's die op de achtergrond draaien? Door 2 keer snel op de zwarte knop te drukken krijg je ze te zien. Ik 'wis' dit rijtje zo'n 1 keer per dag en men zegt dat dit ook power spaart.
Ben je bekend met het afsluiten van programs 's die op de achtergrond draaien? Door 2 keer snel op de zwarte knop te drukken krijg je ze te zien. Ik 'wis' dit rijtje zo'n 1 keer per dag en men zegt dat dit ook power spaart.
dinsdag 16 augustus 2011 om 17:22
quote:noa81 schreef op 16 augustus 2011 @ 16:10:
Ik heb wel de helderheid van het scherm wat lager gezet, dan gaat de batterij iets langer mee.
Misschien een rare gedachte, maar het kan zijn dat dat het probleem is. Dat dacht ik dus ook leuk bij mijn telefoon dat het daar aan lag. Is wel geen iphone maar toch. Als je de helderheid van het scherm op standaard zet, gaat mijn telefoon 2-3 dagen mee. Als ik de helderheid lager zet gaat hij nog geen dag mee.
En ik gebruik mijn telefoon echt heel erg vaak. Internet staat de hele dag aan. Mail update hij. Ik sms, forum, maak foto's
. Maar mijn smartphone is daar bijzonder in denk ik
Ik heb wel de helderheid van het scherm wat lager gezet, dan gaat de batterij iets langer mee.
Misschien een rare gedachte, maar het kan zijn dat dat het probleem is. Dat dacht ik dus ook leuk bij mijn telefoon dat het daar aan lag. Is wel geen iphone maar toch. Als je de helderheid van het scherm op standaard zet, gaat mijn telefoon 2-3 dagen mee. Als ik de helderheid lager zet gaat hij nog geen dag mee.
En ik gebruik mijn telefoon echt heel erg vaak. Internet staat de hele dag aan. Mail update hij. Ik sms, forum, maak foto's
dinsdag 16 augustus 2011 om 18:47
quote:jusa schreef op 16 augustus 2011 @ 16:28:
Ben je bekend met het afsluiten van programs 's die op de achtergrond draaien? Door 2 keer snel op de zwarte knop te drukken krijg je ze te zien. Ik 'wis' dit rijtje zo'n 1 keer per dag en men zegt dat dit ook power spaart.Als ik 2x snel op de zwarte knop druk, krijg ik de laatste 4 apps die ik heb geopend te zien...?
Ben je bekend met het afsluiten van programs 's die op de achtergrond draaien? Door 2 keer snel op de zwarte knop te drukken krijg je ze te zien. Ik 'wis' dit rijtje zo'n 1 keer per dag en men zegt dat dit ook power spaart.Als ik 2x snel op de zwarte knop druk, krijg ik de laatste 4 apps die ik heb geopend te zien...?
woensdag 17 augustus 2011 om 16:21
Bekend probleem. Mijn iPhone gaat 1 of 1,5 dag mee en is dan leeg. Na mijn vakantie was de batterijduur nog maar 5 uur! Ook werd de telefoon vrij warm. Ik had alles al uitgezet wat je uit kunt zetten, wat niet hielp, en heb uiteindelijk gereset (ronde en bovenste knop tegelijk inhouden tot het apple icoontje verschijnt) wat het probleem keurig heeft opgelost.
donderdag 18 augustus 2011 om 12:19