Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor Max, Mamax! Hoop maar dat hij zijn broertje niet aansteekt.... Wat een zieke kindjes momenteel zeg!

Mal:
Hieperdepiep Hoeraaaaa, Tobias is jarig! Van harte gefeliciteerd, Naatie, Naatieman en natuurlijk feestvarken Tobias!

Ik heb even de tijd nu, m'n M3-klas zit te leren. Het is toetsweek en de directie heeft besloten dat we voordat de kinderen de 2 toetsen maken nog maar even 2 keer 45 minuten les moeten geven zodat we aan die 1040 uur komen. Dus prima, dan gaan ze maar studeren want lesgeven heeft geen zin zo, dan moet ik overal de studieboeken tussenuit gaan vissen omdat ze liever leren en daar heb ik geen zin in. Dus gezegd dat ze hun MP3spelers mochten gebruiken en nu is het muisstil.

Allereerst: Gefeliciteerd Mal met jullie nieuwe huis! Gaaf zeg! Ik heb de foto's bekeken en daar is een prachtig paleisje van te maken, dat weet ik zeker!

Amalia, dat bijten heeft Cas ook al een paar keer gedaan. Dan gil ik het echt uit en daar is ie dan wel gepast van onder de indruk. Eventjes in ieder geval.En dat rondkijken met tepel in de mond is ook niet erg prettig, vind ik. Maarja, er zijn kinderen die met een heel gebit borstvoeding krijgen en die zullen ook niet altijd bijten dus het is vast af te leren.

Bam> Volgens mij hebben wij op dezelfde plek kaarten gekocht

Oe Jinny, da's even schrikken, zo'n opmerking van zo'n arts! Wel goed dat ze er met de echo naar kijken. Volgens mij doen ze dat hier niet eens! In Duitsland zijn ze toch wel wat grundlicher (puntjes op u ). Gijs had ook zo'n hartruis en dat schrijven ze dan op en dan controleren ze dat nog 2-3 keer. En ik heb het zelf ook trouwens, nog steeds.

Oe, ik moet even wat doen, even babysitten en twee klassen tegelijk en viva schrijven gaat niet.

Tot later
Er schijnt ook een griepgolf aan te komen, dus misschien heeft hij hem nu al. Ik probeer de jongens een beetje uit elkaar te houden, het liefst lebbert Max Sam de hele dag af, dat probeer ik nu te vermijden. Al vraag ik me af of dat wat uitmaakt met al dat genies en gehoest.

Cin, bijten heeft Sam gelukkig nog niet gedaan, maar rondkijken met de tepel nog in z'n mond wel. Inderdaad niet lekker! Babysitze!
Tobias, gefeliciteerd!!!!

Jinny, dat is schrikken zo'n opmerking ineens, gelukkig gaan ze er meteen naar kijken, dat is dan wel weer een fijn idee. Nog een klein vraagje, is de poes al terug?

Mal, wat een heerlijk paleisje hebben jullie gekocht en volgens mij in een lekkere rustige wijk. Veel plezier met dromen over de inrichting. Verder een beetje kunnen slapen vannacht?

Cin, dat is ook wel een beetje veel 3 dingen tegelijk doen . En Gijs is dus lekker verwend de afgelopen dagen. En nu weer een beetje rust in de tent of gaan jullie nog carnaval vieren?

Mamax zielig hoor ook al zo'n ziek mannetje. Ja, dat uitelkaar houden heeft denk ik niet heel veel zin, de baccillen zitten toch al in jullie huis.

Thijmen heeft vandaag een gele neus, het blauw trekt dus gelukkig al een beetje weg. Maar hij heeft er gelukkig niet zo heel erg veel last van. Gisteren wilde hij alweer op zijn klimtoestel klimmen maar daar haalde ik hem nu maar even vanaf. Moet nog even bijkomen.

Vanavond gaan vriend en ik naar de edelsmid om ons bedachte ontwerp van de ringen te bespreken en dan over twee weken gaan we ze maken. Lijkt me erg leuk om te doen.

En na mijn werk race ik eerst nog even naar de kapper, eindelijk, is alweer 3 maanden geleden ofzo. Maar ik heb echt steeds geen tijd, maar het zit nog aardig dus dat valt mee.

Nou nu ga ik weer aan die Arbeit en nog even wat dingen afronden.
Enka, arme Thijmen, zo'n blauwe/groene/gele neus. Zeker leuk als je naar de supermarkt gaat of niet . Dat hij dan toch weer wil klimmen, bikkeltje hoor!

Wat leuk dat jullie je eigen ringen gaan maken! Ben erg benieuwd hoe ze worden!

Tja, waarom plast de kat. Ik weet het eigenlijk echt niet. De bak houden we schoon en ze doet het ook als wij gewoon thuis zijn. Ze deed het ook al voor de jongens er waren, dus dat is het volgens mij ook niet. Het is wel lastig hoor!
beterschap voor max, mamax

hier ook een sjaggie grieperig ventjuh.

ben er nou al moe van....

bord vloog hier door de kamer met zijn boterham, en dan denken dat ik nieuwe ga maken,,,tsssss... niet dus. dat leverde dus een krijsende serenade op.

naatie: het hoort er bij, maar fijn is anders, hopelijk gaat het snel beter.

mal: hoe is het met je zus?
Cin: ja dat dacht ik ook toen ik jou kaart kreeg, naatie volgens mij ook
Hel: is het bij jullie eiegenlijks al helemaal rond? en staat het huis van je vriend al in de verkoop?
Kokos: Het zal wel wennen zijn, maar ik ga het denk ik ook wel erg lekker/fijn vinden. Kom nu vaak erg in de knoei met van alles en nog wat, dus wellicht dat ik dat dan weer op orde kan brengen, zodat ik ook wat vroeger mijn mand op kan zoeken. En voor Juul lijkt het me helemaal geweldig, ik doe hem geen groter plezier denk ik.

Anderzijds, zijn die uurtjes zo om, dus misschien valt het ook wel tegen dat ik dan nog meer vlieg dan nu, haha. ze hebben wel flexibele tijden, dus dat is wel weer een voordeel
Jinny: Beterschap voor de grote kleine man. Dat is schrikken, als je dat zo tussen neus en lippen door verteld wordt. Sommige artsen beschikken ook totaal geen tact.

Bij julian werd mij dat ook plonpverloren verteld door het cb en moest gelijk door, Maar gelukkig stelde het niks voor. hopelijk is het bij THomas ook een storm in een glas water.

Gaat het alweer wat beter met hem?
Hoera voor Tobias! veel plezier vandaag, met veel leuks!
En even snel

Jin: wat een schrik. Hoeft niet ernstig te zijn toch? Maar wel vervelend uiteraard! Beterschap!!! Is Jinnyman deze week nou ook net aan het wek? Straks weer twee weken vrij toch?

Mamax: beterschap met Max ook, hopelijk knapt hij snel op!

Bam: Juul ook beterschap en hopelijk daarbij ook beter humeur!

Rest komt vanavond wel denk ik, moet zo weg...

Oh ja en ik heb achterstand met kaarten... sorry... Alles komt eraan!

Tobias gefeliciteerd
Hieperdepiep hoera voor:

Laurens,

Sam

&

Tobias!

En beterschap voor alle zieke kindjes, hier knapt hij gelukkig weer wat op .

Jin bedankt voor je kaartje! Schrikken zeg van die arts. Weet je al wanneer je naar de andere arst mag of heb ik daar overheen gelezen?

Mal .

Enka veel plezier vanavond! He bah wat een valpartij, gelukkig alleen een blauwe plek en helaas zal het ook wel niet de laatste zijn .

Cin wat heeft hij van jullie gekregen? Al zijn mamoetskelter of ben je daar nog voor aan het sparen .
Cd bedankt voor je geboortekaartje, leuk! Hoe gaat het nu, is hij alweer wat aangekomen?

Oh ja Enka je vroeg nog naar het kdv, nou dat is drama! Bij die ene heb ik mij afgemeld, alleen nog geen reactie over het inschrijfgeld gehad maar dat komt nog wel. Nu had ik alweer een ander kdv gevonden. Helemaal blij, in de buurt en met verlengde lunchopvang (heb maar tot 14.00 uur nodig) Maar daar kreeg ik gister bericht van dat ze de kinderen niet plaatsen omdat kinderen die hele dagen afnemen voorgaan Aan de ene kant begrijpelijk maar aan de andere kant kan ik daar niks mee. Dus voor ons is het gewoon stom. Hele dagen afnemen is geen optie omdat ik zonde van het geld vindt (wij moeten heel veel zelf betalen) en ik 's middags gewoon thuis ben. Dus nu???? Heb gebeld voor informatie over een gastouder dus dat telefoontje maar even afwachten .
Goedemiddag,

Wat een koude wind en het regent ook nog. Bah.

Ik was vanochtend bij vriend en vriendin, (zijn een midweek weg met de kinderen), ik kreeg de voordeur niet open. En binnen zitten 2 katten, 2 cavia's en 1 konijn. Buurvrouw erbij geroepen, die kreeg de deur ook niet open. Sleutel draait niet verder.

Kokosman komt zo thuis, misschien dat hij er wat aan kan doen.

HIEP HIEP HOERA VOOR TOBIAS! Naatie en man: gefeliciteerd!

CD, lief geboortekaartje. Dank je!

Jin, nou, jij kan ook wel een knuffel gebruiken: een ziek kind, zelf niet lekker en dan nog een opmerking van een arts die niet op zijn plaats is. Wat onprofessioneel.

Bam, Julian zal het uiteraard naar zijn zin hebben op de psp. Maar meer omdat jij ook thuis zit, dan zal het toch even wennen zijn. Je hebt hem toch om je heen.

Oh gezellig, een chagrijnig kind. Of ligt 'ie nu in bed?

Mamax, fijn dat alles goed is gegaan in het ziekenhuis. Schept wel een band, zo met die artsen.

Beterschap voor Max en jij sterkte ermee!

Enka, knuffel voor Thijmen. Wat schrik je dan hè? Leuk van die videocamera en de tv.

Oh leuk, vanavond naar de edelsmid. Veel plezier alvast.

Juud, da's balen van die KDV regels. Nu maar weer afwachten inderdaad.

Tobias, gefeliciteerd!!!! En ook Naatie+man

Wij zijn maar weer naar de huisarts gegaan (kan beter een abonnement nemen daar) want Jonathan werd vanmorgen wakker en moest zo raar hoesten dat hij helemaal hysterisch werd. En daar werd hij alleen maar benauwder van. Maar bij de huisarts waren de longetjes schoon, keel ook netjes maar zag hij wel een geirriteerd oortje. Hopen dat het geen ontsteking wordt. Oogjes zijn nu wel weer allebei schoon en hij was vannacht dan ook voor het eerst deze week weer aanvalsvrij. Hopelijk blijft dat zo. Het derde medicijn wat hij steeds weigerde eet hij nu op in de pap (mama is sneaky he). Dat scheelt een hoop stress voor hem.
Stressed is just desserts spelled backwards
Peter R de Vries beweert de zaak Natalee Hollaway te hebben opgelost maar zondag komt het pas op tv. Hij wil zeker de kijkcijfers van Boer zoekt vrouw overtreffen.

Echt vervelend, ik ben het constant aan het volgen, als je iets hebt moet je het ook meteen melden en niet zo half.

Stressed is just desserts spelled backwards
Kokos, wat een gedoe zeg, met die sleutel. Lekker handig. Ruitje intikken?

Cin, wat een uitkomst MP3-Speler haha. Een juf gaat met haar tijd mee! Hoe was het afgelopen zaterdag met je opleiding? He wat leuk, een meisje voor gg!

Juud, wat een gekloot met dat kdv. Schite lekker op dus.... Jij ook bedankt voor je kaart! Ik moest erg lachen.

Enka, poes is terug gelukkig. Kwam aanlopen toen ik hem door de hele buurt keihard heb geroepen. Wat zielig voor Thijmen. Wat Amalia zegt, een echte bikkel!

Beterschap voor Berend!

Thomas nog ziek. Hopelijk helpen alle druppels, inhaleerapparaat, antibiotica en hoestdrank. Jinnyman weer aan het werk. Lange dag vandaag. Ik heb echt mijn handen vol aan al die medicatie, het voeden en wat huishoudelijke dingen. Vaatwasser kapot, grrr.
Hoera, Tobias is twee jaar! Gefeliciteerd!
Tobias, gefeliciteerd!!!! Dat je maar lekker verwend mag worden

Bedankt voor alle kaarten die vandaag nog kwamen. Laurens was weer helemaal verguld. Mal, heel leuk die fotokaart!

Zo, vandaag weer een koude dag omdat de ramen werden vervangen van enkel naar dubbel glas. Ik heb de dag maar bij mijn zus rondgebracht. Was gezellig.

Ik ga De Mol kijken, doei!
Beterschap voor alle zieke kabouters. Hier ook 2 snotneuzen en berend hoest ook vreselijk en is de hele dag 'borstig'. Sneu.
allemaal op de verjaardag van Tobias

Of volgen jullie Peter R. de Vries met het laatste nieuws?
Ik doe iets wat op werken lijkt
Hoera voor Mare!!! Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk een leuke dag, met lekkere taart en cadeautjes! Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven