Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog niks. Nog niemand smsje ook gekregen? Ik hoop maar dat ze in een roes van blijdschap gewoon niet zo snel smst.
ik ook star!
Pfff ja dat hoop ik ook Star, dat ze het SMS en van opluchting vergeten..
Jeetje wat duurt wachten lang ja! Ik hoop zo dat ze thuis een klein feestje aan het vieren zijn!
wat een zenuwen....
hmm, ik hoop dat jullie idd gelijk hebben en dat ze het vergeten door goed nieuws...Juud ook niets gehoord?
Ik word altijd zo pessimistisch van lang wachten.... Laat het ajb goed nieuws zijn...
berichtje van Mal op de group!
Jullie zijn allemaal lief!!!!

Ik heb alles van het gesprek nu op de groep gezet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hieperdepiephoera voor Mare!
Mal jij bent ook lief en een kanjer!
Mamax wasmachine weer gemaakt? Geen goeie combinatie diarree en een kapotte wasmachine .

Naat hoe is het met je zwangerschap? Al driftig in het kannetje aan het plassen . Ik nog een weekje en dan ben ik er weer klaar mee .
Ik heb een appeltaart gebakken en het huis ruikt dan altijd zooo lekker, mmm!

Haha Amalia jij vergelijkt het echte werk met het plaatsen van een nieuw kozijn, deuren en wandje . Dat is een goeie, dan zijn er heel veel vakvrouwen onder ons . Plaats je wat foto's op de group?

Star ik moet voor Mart alleen al ¤ 200,00 betalen voor 2 dagen. Voor twee kinderen zal ik dan rond de ¤ 400,00 moeten gaan betalen en dat vind ik veel geld als ik bedenk dat mijn vriendin voor haar 2 kinderen voor 2 dagen maar ¤ 60,00 hoeft te betalen. Ik vind dat gewoon zonde van ons geld omdat ik die middagen gewoon thuis ben.

Hoe is het eigenlijk met je beugel? Wordt het al mooi? Als ik bevallen ben ga ik er ook aan heb ik met de nieuwe tandarts afgesproken, slik...

Naat hoe was het bij de tandarts? Ging Tobias mee? Mart zou afgelopen woensdag ook mee gaan naar mijn (uiteraard!) nieuwe tandarts, maar ja hij was ziek.

Mal ik vind ook dat die de Vries gelijk moet vertellen wat hij ontdekt heeft, dat stomme geheimzinnige gedoe daar houd ik niet van!

Ooh dancing queens bengint weer...
We hebben een nieuwe Juud. We hadden onze oude alweer 6 jaar en het was toen al een tweedehandsje. Nu voor het eerst van m'n leven een spiksplinternieuwe. Ik denk dat man hem morgen neer gaat zetten, is ook wel nodig, Max en Sam hebben allebei nog maar 1 rompertje...
Jullie zitten zeker allemaal op de groep, ik kan hem niet meer openen. Dan hier maar even gauw een voor Mal, Malman en Jonathan. Later uitgebreider op de groep.
Mal, jullie zijn lief en geweldig. De beste ouders die Jonathan zich maar kan wensen.
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 01-02-2008 21:21
Reden: De helft v/d tekst vergeten
% gewijzigd
Bridge, Bam en Jin hoe is het met jullie zieke kindjes?

Hmm ik probeer al een half uur te stofzuigen maar Mart wil hem niet meer loslaten, ben echt veel te soft voor mijn kind

Star hoe was de film?

Ooh hij is nu met wat anders bezig...
Goeiemorgen! Wat koud! Hier net een monchoutaart gemaakt voor morgen, lekker. Straks de fototaart bij de Hema ophalen en dan heb ik weer voor 2 weken taart, want zoveel mensen komen er morgen nou ook weer niet... Ben altijd bang dat ik te weinig eten heb

Laurens kan denneappel zeggen, zo knap :-)

Hel heb je mijn sms gekregen, of had ik niet het goede nummer ingetoetst?
quote:Juud_ schreef op 02 februari 2008 @ 09:52:

Hmm ik probeer al een half uur te stofzuigen maar Mart wil hem niet meer loslaten, ben echt veel te soft voor mijn kind

..Oja, heel vermoeiend, doet Laurens ook. Tegenwoordig pakt hij gelukkig 'jullie' bezem en mag hij nog even zuigen als ik klaar ben. Werkt meestal wel. Wat ook weer irritant is, want hij veegt precies waar ik ook zuig, dus lekker in de weg.
Oh ja Amaal morgen feestje Laurens met schoonvader he! Zie je er tegenop?
Hier een korte meld met ziek kind... Zucht... erg sneu en vermoeiend. voor ons beiden) Hij ligt er nu even in maar verwacht dat hij zo weer wakker wordt, dus gebruik de tijd even om te eten. Hij wil namelijk alleen maar mij dus heb nu twee kids aan me vastgeplakt!

Hier nog geen bevalling naderend dus dat is wel even fijn. Geduld geduld...

Verder geen nieuws.
Juud, hoe kan het dan dat je zoveel moet betalen? Je krijgt toch bijdrage van belastingdienst? Tweede kind betaal je overigens minder voor.

Beterschap voor Tiesje Bridge!
Film was leuk trouwens Juud, Wakeen Phoenix altijd smakelijk
Nee hoor Juud, zie er niet tegenop, ik hoop hij wel Maar ik weet wel dat ik er morgen tegenop ga zien. Ik laat Laurens verjaardag er niet door verpesten hoor. Ik heb genoeg afleiding. Ze komen pas laat, en kunnen dus snel weer oprotten.

Vandaag lekker nuttig de ramen gelapt, want die nwe ramen waren natuurlijk heel vies. Ziet er mooi en fris uit, fijn. En alles nog even opgeruimd. We zijn nu echt samen op de bank van ons heerlijke huis aan het genieten.

Fijne zaterdagavond!!!
Nog een hele dikke vette hieperdepiephoeraaaaaaa kus van Mare voor Tobias! Ben je alweer een beetje bijgekomen van alle commotie?!

Schatten, heel erg bedankt voor alle leuke jaarten en felicitaties hier! Mare denkt nu dat alle post voor haar is . Rustige, gezellige verjaardag gehad. Mare ging meteen helemaal op in 'dr nieuwe keukentje en pannenset. 's Middags mijn ouders langs, die brachten een schattig poppenbedje mee dat ook meteen in gebruik werd genomen. Andere opa en oma komen volgende week in H (opa moest vrij onverwacht naar het ziekenhuis, niets ernstigs gelukkig).

En nu ga ik snel op de groep lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven