de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Hoe gaat het met de wachtbankers?

Yam, ik had toen al gestemd maar kon niets aan de sterren veranderen... Heb dus eigenlijk maar 0 sterren gegeven of niet? Ik zal het nog eens proberen met een ander emailadres.
Alle reacties Link kopieren
Heb vandaag pas de test gedaan.

Hoop dat ze de uitslag voor 12 uur door faxt naar het ziekenhuis.

Dan weet ik of ik zwanger bent.

Ik hoop van wel. Ben nog steeds niet ongesteld.

Geen buikpijn bruine vloed.

Ik had de test gisteren moeten doen, maar zat op de camping portzeland. Vandaag moest mijn man voor zijn werk terug komen dus heb ik de test bij ons in de buurt gedaan. Een dagje lang wachten op de uitslag. Kan er ook wel bij heb al zo lang gewacht.

Ik ga straks weer terug naar portzelande als het goed af loop met mijn. Het is dus vandaag dus extra spannende dag.

De uitslag zou ik laten weten via mij iphone.

Muisz hoe gaat het?

Kaeten nog eventjes wachten hoop dat voor jou ook een positieve test is. Wanneer moet je laten prikken?

ABC. Hoe voel je nu. Moe, misselijk?
Brigitte, ik hoef niet meer te testen ik ben al 19 weken zwanger. Vandaag de 20 weken echo.

Maar heb jij geen gewone urinetest gedaan, thuis? Knap hoor, dat je je in kan houden!
Oh Eva, wat een enorme teleurstelling! Een dikke troostknuffel voor jou.

Brigitte, spannend! Ik duim voor je!

Met mij gaat het matig. Ik probeer vooral niet te denken aan de toekomst en even mijn kop in het zand te steken. Ik weet dat deze dagen net na de negatieve uitslag het moeilijkst zijn. Straks zit ik weer in mijn gewone ritme en voel ik me best ok. Da's een geruststellend vooruitzicht.
Kaet, jee, vandaag alweer de 20 weken echo! Ik hoop dat je een mooi bewegend kleintje ziet!
quote:kaetje schreef op 17 augustus 2011 @ 10:56:

Brigitte, ik hoef niet meer te testen ik ben al 19 weken zwanger. Vandaag de 20 weken echo.

Maar heb jij geen gewone urinetest gedaan, thuis? Knap hoor, dat je je in kan houden!

Spannend Kaetje! Ik hoop dat alles er op en aan zit. Ik draai mijn duimen.

Brigitte: met Kaetje eens trouwens, ik had allang een test thuis gedaan!!! Spannend hoor.

Muisz:
Hier gisteravond weer bloedverlies (helderrood met klonten, sorry voor de details). Ook wat menstruatiepijn erbij en na ruim twee uur was het over. Nu is het weer goed. Ik snap er niks van. Vind het maar raar en onzeker allemaal.
Kaet succes met de echo!! Ik denk aan je...

Hopelijk zit alles erop en er aan en kan je even genieten van je wonderkadootje! Oh ja, het wordt volgens mij een meisje!
Lekker laten leven...
ABC, bah, wat een onzekerheid! Ik duim voor je dat het allemaal gewoon goed blijft gaan!
Lekker laten leven...
Hier begint de vakantie alweer af te tellen.. Zaterdagochtend vroeg vertrekken we weer. Ik zie er een beetje tegen op, omdat, hoe lief bedoeld dan ook, vrienden en familie zullen gaan vragen hoe het met mij gaat. Nu zit ik in een soort veilig coconnetje... Hoop niet dat dit vreemd klinkt?

Maar ja, het gewone leven gaat straks weer beginnen en gelukkig ben ik dan weer uitgerust.

Stiefpap ligt nog steeds in z'huis en gaat niet veel beter. Om hem ben ik wel blij dat we weer richting huis gaan. Stiekum ben ik bang dat hij er ineens tussenuit piept...

Tot mijn verrassing is gisteren, na 1 dag niks, de bloeding weer begonnen. Ik vind 2 weken wel genoeg!

Tot zover deze egopost!

Oh ja Yam; Goed bezig! Mag ik nog een keer het hyvesadres hebben? Thanks!
Lekker laten leven...
Jeetje wat is er weer veel geschreven. Ga ik even lekker een dagje naar de sauna met mams en zus loop ik gelijk 5 pagina's achter.

Kaetje, spannend de echo!

Taatje, super goed nieuws.

Eva, een knuffel voor jou. Wat een teleurstelling net na een positieve test.

Magic, vind het helemaal niet vreemd klinken en kan me goed voorstellen dat je daar toch tegenop ziet hoe goed iedereen het ook bedoelt.

ABC, bah die onzekerheid. Ik hoop zo voor je dat het gewoon goed zit.

Brigitte, wat klink je relaxed. Ik hoop op goed nieuws.
Loekie, hopelijk dat zo'n speciale datum helpt inderdaad. Jij was nu toch weer met een poging bezig of niet?
Abc: wat een onzekerheid voor jou, het kortdurende bloedverlies. Ik had de eerste weken ook regelmatig last van vage (menstruatie)krampen.

Magic: nee, klinkt niet vreemd. Ik kan me dat zo goed voorstellen, dat je nog geen zin hebt in (lief bedoelde) belangstelling van vrienden en familie.

Succes met je stiefvader!

Vandaag ben ik ontzettend boos, maar weet niet waarom. Misschien door mijn werk (gedoe en onzekerheid, niet voor mijn baan maar wat ze nu weer allemaal gaan doen en roepen), hormonen of een soort reactie op gisteren. Ik weet in ieder geval niet waar ik het kwijt moet....
Herkenbaar taartje, ik voel me met enige regelmaat boos en gefrustreerd. Alles vliegt me aan bij tijden....zucht.

voor eva en de duimen draaien nog even door voor brigitte.
De echo was goed! Het kindje zag er goed uit voor zover ze op een echo kunnen zien. En we krijgen er een jongetje bij!!
Wat een mooi nieuws! Een jongetje, gefeliciteerd
Kaet, gefeliciteerd!!!!
Joepie Kaetje!!! Een jongetje

Wat ontzettend fijn dat de echo goed was.
Kaetje gefeliciteerd!!! Kootje krijgt een broertje HOERA
Jaaaaaa keat wat leuk een jongetje!!!!!!

Gefeliciteerd
Yes yes yes; Kaetje!!!... een jongen! Zie je nou wel, je moet niet naar mij luisteren..

Wat fijn dat alles goed is, gefeliciteerd!!
Lekker laten leven...
Hallo helaas hebben ze dw resutaat te laat gefaxt. Hoop morgen de uitslag te hebben. Gelukkig nog steeds niet ongesteld. Ben rustig omdat ik weet dst ik slecht nieuws kan krijgen. Vorige keer heel veel pijn gedaan. Had alles al aan geschaft dacht dat ik zwanger was.

Dit keer heb ik gewoon gezegd niet te veel hopen dan zien we wel wat er gebeurd. Als ik morgen zwanger zou zijn dan betekend nog steeds niet dat ik een kindtje ga krijgen er kan nog zoveel mis gaan. Zeker met mijn leeftijd van + 37. Misschien moet ik het wel weg laten hadden als vruchtwater puntie slecht resutaat heeft. Dat zijn toch dingen die je zorg maken. Vandaar dat ik een beetje afstand neem. Wil niet nog een keer zoveel verdriet hebben.
Kaetje: van harte gefeliciteerd!!! Kootje krijgt een broertje!!!!!!! HOERA
Kaetje, van harte gefeliciteerd!!!
Van harte gefeliciteerd, Kaet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven