Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
kos, had nog niet gereageerd op het vk verhaal. Fijn dat baby goed groeit maar hoezo krijg je dan med indicatie? Misschien kan ze een goede gyn aanbevelen??

chicaa, ja ze mist ze dan wel idd!! ze vraagt dan de hele tijd waar ze zijn......

En je zegt nu wel NO maar je weet het nooit!! bij mij was het ook heel lang nee hoor en opeens........ Je hebt nog tijd zat. Goed dat het rennen lekker gaat!
Ben ik weer even.

Hip, jouw vakantie klinkt ook heerlijk! Ik heb de eerste paar dagen ook wat regen gehad en dan is kamperen echt niet grappig

Heb je gewonnen met monopoly?

Eline heeft trouwens s avonds redelijk geslapen in de caravan. Overdag was een drama ze heeft alleen de dag dat we aankwamen geslapen en nog een paar keer in de auto.

Het monster is nu trouwens ook wakker en ligt naast me in bed mijn rug en armen te aaien... Wat moet ik daar nou mee?

Kos balen dat je naar de gyn moet.

Eline heeft in bed het volgende aan knuffels: aap pop kleinie (dat is een kleine aap) doekie woezel pip pinquin en 2 beitjes van de leerdammer kaas o ja en een dora knuffelkussen. Behoorlijk druk dus.

Chicaa fijn dat je knie het zo goed heeft gehouden!

Doggie ik denk dat je het goed doet met je potjes training ik heb absoluut geen tips voor je succes!
SANNE HOERAAA!!! gefeliciteerd met je verjaardag!! Maak er een leuke dag van!! xxx Tess en Hippie

hieperdepiep HOERA voor Sanne! laat je lekker verwennen door man en kind!

Gefeliciteerd Sanne!! Maak er een leuke dag van! Ben je goed verwend?

Zo ik heb net EIN-DE-LIJK Chris zijn kamertje afgeschilderd. En ga nu even lekker lunchen in de stad, heb ik net besloten. Heb ook nog een cadeaubon van de Prenetal en Mexx van 100 euro gevonden, dus die ga ik maar eens besteden!

Tot vanavond!
Kom ik net op tijd kijken: gelukkige verjaardag Sanne
Sanne! Gefeliciteerd met je verjaardag meid! Maak er een leuke dag van. Je hebt iig mooi weer
Gefeliciteerd Sanne!! Al een mooie tekening of iets dergelijks gehad van Tess??
Ik heb al dagen een heel vervelend kind, zegt hij vandaag "mama au in mijn oren." Heeft hij ook koorts, 38,5. Dus ha gebeld en blijkt er een virus rond te waaien, dat begint met hoesten (had ie zondag al) en dat overslaat op de neus en oren. Moest Xylo neusspray 3 dagen 3 x per dag en paracetamol geven, hoestdrank voor het slapen en veel laten drinken. Arm kind! En irritant dat ik hem al 3 dagen vond!!!! Hij heeft gewoon pijn en zit niet lekker in zijn vel. Voel me een beetje schuldig!
Doggie jij ontaarde moeder!!!!!

Wist jij toch niet??? Ik vind mijn kind ook weleens irritant hoor! Ik hoop dat hij met de spray snel opknapt. Heb nog nooit van die spray gehoord trouwens. Hoe is het verder met je ? Moet je binnenkort weer op pad of hoeft dat voorlopig niet?

Julia, lekker dat eline bij je ouders in de caravan kon slapen. Sliep ze goed? En jij kon dus lekker uitslapen in je tentje ookal was het koud... !

Waar is janets eigenlijk? is ze op vakantie inmiddels ? zal wel.

RR genieten van je dagje?

Ik heb ook een dagje zonder kids! Tess vanochtend weer weggebracht, dit keer zonder huilen gelukkig. Haar favoriete juf is na haar vakantie ziek geworden dus die was er niet maar het viel dus toch mee.

Daarna de 2 oudste naar het station gebracht waar mijn moeder ze stond op te wachten. Door naar pedicure en PC hooftstraat.... Mooie voeten en 2 broeken verder

Wilde nu even in het zonnetje gaan zitten maar het wordt net bewolkt!!
gisteren lag de Linda weer op de mat. Blader er even doorheen. Een heel nummer over NY. Heb even heimwee........
Sanne, van harte, en je had zowaar geluk met het weer vandaag, het leek wel zomer!

Ha! Ons internet is weer gemaakt, zat een aantal dagen zonder door een kapotte modem, net nu man een paar dagen de deur uit was en ikzelf kan dat ding natuurlijk niet aan de praat krijgen... En wat is er veel geschreven in die paar dagen zeg!

Hip en Julia, jullie vakantie klinkt heerlijk! Ben wel een beetje jaloers hoor, ben ook behoorlijk aan vakantie toe voor mijn gevoel.

Hier ook een vaste knuffel, een konijn. Die was laatst ook kwijt, grote paniek! Uiteindelijk vonden we hem terug in de loopauto van Nick, phieuw. We hebben trouwens wel een tweede, maar die is nooit in de was geweest, niet ingeknuffeld etc dus die accepteert Nick niet als vervanging. Het konijn mag dus ook niet mee naar buiten uit angst dat we hem kwijt raken. Wel gaat hij altijd mee naar het KDV.

Dog, arme Tim. Tja, kon jij ook niet weten toch. Wel goed dat je even de HA gebeld hebt. Hopelijk werken de sprays etc snel.

Kos, het is nog niet zeker toch, van die medische indicatie? Wie weet kun je toch nog gewoon bij je huidige VK blijven. Zal voor je duimen.
Julius heeft een witte Hema-knuffel en daar hebben we er 3 van. Als wuzzie (=knuffie) vies is, vraagt hij zelf een nieuwe. 's Avonds pakt hij vaak de andere wuzzies uit de la en slaapt hij met 3 wuzzies.
Sanne, ik had je net op op FB gefelciteerd, maar nogmaals, van harte!!

Ik houd het kort, gisteren had ik een heel verhaal getikt, knalde internet er weer uit. Was echt pisnijdig! Er wordt weer aan gewerkt maar.... pfff.

dus korte reacties van mij! Ik ga even lezen nu...
quote:doggie75 schreef op 17 augustus 2011 @ 13:52:

Ik heb al dagen een heel vervelend kind, zegt hij vandaag "mama au in mijn oren." Heeft hij ook koorts, 38,5. Dus ha gebeld en blijkt er een virus rond te waaien, dat begint met hoesten (had ie zondag al) en dat overslaat op de neus en oren. Moest Xylo neusspray 3 dagen 3 x per dag en paracetamol geven, hoestdrank voor het slapen en veel laten drinken. Arm kind! En irritant dat ik hem al 3 dagen vond!!!! Hij heeft gewoon pijn en zit niet lekker in zijn vel. Voel me een beetje schuldig!

nu voel ik mij ook een slechte moeder....em loopt al een tijd te klooien met haar oren en koorts..een nu ook dat hoesten..vanochtend spuugde ze gewoon slijm...(van de commode, op de vloerbedekking, vlak voor vertrek... hoezee!)

morgen direct bellen
RR: wat moest je dan nog schilderen? en welke gordijnen heb je gekocht? lekker gebrast met de bonnen?

Hip; kids weg, mams aan de shop haha...zo hoort het! lekker wil nog een pedicure doen, lijkt mij lekker zo vlak voor de

Sanne'hoe was je verjaardag, genoten?

Doggie; suuces met Tim, sneu..en morgne heb jij ook een spannende de dag, laat je even weten op hyves hoe je het vond?

bevalling...en een mommy-massage! Artikel over NY...beetje heimwee? ging je niet mss terug binnekort?

Bara; weer internet, fijn! bijna uitgeklust?

idd kan nog bij de verlos blijven, maar vk ging ervanuit dat ze echt echt mijn dossier gaan overnemen.

Elza; soms copy ik een tekst alvast, zodat ik e enreserve mocht internet eruit floepen...snap dat je nijdig word..loopt alweer even te klooien daarmee. maar adem in adem uit...bijna op vakantie! hoelang gaan jullie?

vandaag proefdrukken ontvangen van de geboortekaartjes...vind ze zooo wijs geworden! vooral het meisjes kaartje.. man moest even zuchten toen ik weer wat nieuws had bedacht. haha ...wil perse eitketten met gekleurde tekst, en sluitstickers...maar hij is wijs en gaat niet in discussie

als hij dat nou ook eens zou doen met de naam....

o ja en Wij hebben een nieuwe auto

belachelijk maar wel leuk voor de baby
Sanne, ook nog gefeliciteerd!
Hey Sanne, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Hoop dat je mooie cadaus hebt gekregen En als het weer net zo mooi was als bij ons gisteren heb je vast lekker buiten in de tuin een feestje kunnen vieren.

Ow tot zover even, de kleine man is wakker en heeft honger !
Oe Kos heb je hem echt??? hij is wel errug gaaf. Denk dat Eline hem ook wel mooi zou vinden die wil nu ook altijd achter het stuur zitten van de auto.

Arme Em, heb je de HA al gebeld?

Hip, ik heb niet echt uit kunnen slapen in mijn tentje. Het was in de nachten af en toe zooooooo koud dat ik echt wakker werd van de kou

De vakantie was echt heerlijk, maar ik heb niet echt het idee dat ik uitgerust ben. Eline vond het wel leuk, want die zei gister nog een keer tegen me dat ze weer op vakantie wilde naar de camping.

Ik ben nog nooit in NY geweest, maar ik kan me vorostellen dat als je ineens zo'n blad op de mat krijgt dat je dan wel erg graag eventjes terug wil!

Dog, ik vind mijn kind ook regelmatig irritant. Volgens mij niets ontaards aan hoort bij de leeftijd.

En als hij niet eerder aangeeft dat hij ergens last van heeft, dan kan jij het toch ook niet ruiken. Ik vind dat altijd erg lastig.
Kaatje; succes vandaag!

Julia; ja wij hebben hem echt...kado opa en oma..heb wel gezegd dat hij maar daar moet blijven, hebben de kids daar ook leuk speelgoed!

moet idd de HA nog bellen!

vandaag lekker rustig dagje!
Kos, staat op hyves.

Ha al gebeld? Ik moest de gewone xylo... neusspray kopen, vanaf 2 jaar zonder recept te krijgen en thijmhoestsiroop. Dus ook nog even naar de apotheek Kos.

Hip, jaaa snap je heimwee!! Heerlijk NY, love it!

Juul, gelukkig vind jij je draakje ook zo irritant soms. Ik vind hem nu gewoon niet leuk soms, hij zoekt zo de grenzen op. "Stoute mama" is zo vaak te horen nu en dan moet hij weer op de trap, wil dat niet horen. Smijt met alles, gaat op de grond liggen huilen en loopt in de winkels keihard weg. Gewoon vervelend dus!
heb weer even internet, ze kunnen maar niet vinden wat er aan de hand is!

Virusje aan het rondwaden dus! Hier geen last gelukkig, dus is de zee nog niet overgezwommen ;) Moet zetten dat Joy juist heel lief en gezellig is op ht moment, prima want we gaan bijna op vakantie.

Over de buggy, Hip als ze er in slaapt is het natuurlijk een super ding!! Ik zou zo graag willen dat Joy dat deed, maar echt, die slaapt alleen in haar bedje. Ze slaapt dan wel heel goed! Nu ook met hoofdkussen trouwens. Maar goed, dan moet de buggy alleen mee voor het lopen.

Kos wahahahaa gaaf die auto! en kaartje klinkt goed, nog steeds niet uit de naam... hmmmm.... wordt nog spannend!

Juul, nee met kou kan ik ook niet slapen! dus uitrusten is niet gelukt, jammer! :( snel weer gaan en kacheltje mee ;)

Hip, logisch hoor dat je dan even heimwee hebt, betekent dat het er gewoon fijn had! ach zo ver is het nou ook weer niet ;) Had je daar eigenlijk ook heimwee naar NL? Ik heb daar dus geen last van....

Oh en ja, Janets is op vakantie ;)
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Heb een heerlijk dagje gehad met prima weer, goed verwend en uiteindelijk de hele dag nog aanloop gehad terwijl ik er eigenlijk niet veel aan zou doen gisteren. 's middags kwam nog een vriendin die ik al een tijdje niet had gezien en Tess heeft heerlijk bijna 4 uur liggen ronken (was haar helemaal vergeten, om half 5 uiteindelijk maar wakker gemaakt ) dus heerlijk rustig bij kunnen kletsen.

's morgens waren mijn ouders er en die hadden mijn neefje van 6 meegenomen en die heeft met Tess zo lopen stoeien (nouja, Tess daagde hem continue uit) dat het leek alsof ik wel 20 kinderen over de vloer had. Zaterdag wordt het mooi weer dus dan vier ik het nog even dunnetjes over met een BBQ met wat mensen.

Oeps Dog, maar dat kun je toch ook niet weten van Tim zijn oren? Ik denk dat iedereen zijn eigen kind wel's flink irritant vind.

Oh Hip, kan me goed voorstellen dat je dan heimwee hebt als je zo'n blad leest. Het heeft toch ook wel wat speciaals die stad.

Ik ben 1x in SF geweest en daar heb ik nog steeds heimwee naar..kan je nagaan, heb er niet eens gewoond.

Janets is idd op vakantie, nu 2 weken weg dacht ik.

Bara, daar ben je weer...kun je eindelijk weer meeschrijven omdat je wat meer tijd hebt, gaat je modem kapot. Huis helemaal klaar nu?

Whahaha Kos, leuk ding die auto maar wat een gevaarte zeg! Dat zou ik dus echt niet in huis moeten hebben. Maar goed, bij jullie thuis komt ie dus ook niet. Weet je zeker dat het geen jongen wordt?

Zet je ons gewoon op een dwaalspoor met meisjesnamen?

Hoe is het met Em nu? Zelfde virus als Tim?

Elza, ben je druk voor de vakantie ofzo? Of omdat internet er iedere keer uitploft. Dat is ook héél erg irritant.

Nu nog maar 3 nachtjes..

Heb gisteren mijn bestelling van de H&M binnen gekregen. Dat Baseball jasje is echt superleuk maar wat zit er een verschil tussen die broeken zeg!! Ik had die spijkerlegging in een 92 besteld want de 86 was hier hoog water geworden, dat broekje is dus ook prima. Maar de andere broeken had ik ook in 92 besteld en die zijn dus gewoon ruim 6 cm langer dan die spijkerlegging. Aangezien Tess in de taille makkelijk nog 86 aan kan, ga ik ze maar ruilen voor die maat.

En nu met die nieuwe site moet je heel goed opletten dat je de goede kleur aanklikt vind ik. Ik heb nu dus een wit jurkje in plaats van een roze....wit heeft ze zat dus de halve bestelling kan dus weer retour, irritant zeg! Shirtjes had ik in mt 86/92 besteld en die zijn gelukkig wel goed qua maat.
Sanne, zo herkenbaar die verschillende maten bij H&M, heb net 2 nieuwe broeken in 98 gekocht, de ene is te lang en de ander te kort. Zo raar!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven