Bah... topic verdwenen

17-08-2011 16:07 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms volg je een topic en ineens... poef, weg.

Net ook weer. Waarom? T was een pittige discussie, maar waarom wordt t hele topic dan ineens zonder enig bericht verwijderd, en niet die ene reactie die echt niet kan? Of waarom krijg je geen melding te zien waarom het topic verwijderd / gesloten is?

Bah, geeft zo'n onbevredigd gevoel.

Kennen jullie dat?
quote:Yraatje schreef op 17 augustus 2011 @ 16:20:

[...]

Die bloedstollingsziekte heb ik dan gemist...

ja, ze noemde het zelf ''ziekte vlijden''

i.p.v. ziekte van Leiden.

anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 15:45
Reden: daarom
% gewijzigd
quote:kaatje_85 schreef op 17 augustus 2011 @ 16:22:

[...]

ja, ze noemde het zelf ''ziekte vlijden''

i.p.v. ziekte van Leiden.

Ok... Nooit van gehoord... Is dat erg??
Ik wilde eerst nog John Williams inschakelen maar dat bleek een druppel op de gloeiende plaat toen TO nog twee kinderen erbij wenste en een aandoening bleek te hebben waarbij anticonceptie geen nut heeft.

Ik hou het maar op een troll. Zelfs in vergelijking met schrijnende situaties was dit wel erg veel 'toestand'.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Ik heb heel wat gemist , zie ik zo.
quote:VivaFleur schreef op 17 augustus 2011 @ 16:24:

Ik wilde eerst nog John Williams inschakelen maar dat bleek een druppel op de gloeiende plaat toen TO nog twee kinderen erbij wenste en een aandoening bleek te hebben waarbij anticonceptie geen nut heeft.

Ik hou het maar op een troll. Zelfs in vergelijking met schrijnende situaties was dit wel erg veel 'toestand'.

Tja, ik twijfelde aan de waarheid, maar aangezien het erg lijkt op het verhaal van iemand die ik ken, was het nog niet eens zo heel onmogelijk, helaas...

En die heeft ook de ene pech na de andere... en krijgt ook dingen over zich heen die een ander niet eens bij elkaar verzonnen krijgt.
he verdurrie, mn internet knalde eruit en toen alles gereset was bleek het topic weg te zijn. Hopelijk is het wel nep, anders is het echt diep triest...
quote:kaatje_85 schreef op 17 augustus 2011 @ 16:17:

[...]

Eerste 2 uit van Marokkaan nummer 1, toen een tweeling van een mysteryguest , en toen nummer 5 (en 6 op komst) van Marokkaan nummer 2.

Dat is wat ik ervan begrepen had.

Oh, en de eerste 4 kinderen niet erkend, natuurlijk.Nee hoor, er waren wel degelijk vier vaders in het spel. De eerste twee vaders van de kinderen die ze op haar 17e en 19e kreeg waren géén Marokkanen. De derde ook niet, daar kreeg ze een tweeling van. Haar huidige vriend wel. Met hem kreeg ze kind nummer vijf omdat hij anders niet verder wilde met de relatie. En nu zwanger van nummer zes terwijl ze geen geld, geen ruimte en samen slechts 1 parttimebaantje en veel schulden hadden. Maar haar vriend zou een MBO-opleiding gaan doen, ze konden van de stufi leven en over een paar jaar nog wel een paar kinderen erbij maken.
Ik was ook bij pagina 10.... Helaas.

Eergisteren ook al berichten verwijderd, terwijl deze op de goede pijler stond (prikbord) en er niet echt werd gescholden o.i.d.

De mod's zijn terug van vakantie?!
Anticonceptie geen nut???

Je kan altijd nog een condoom of iets in die trant gebruiken, toch?

Ik ben ook niet zo van de pil, vanwege veel mensen met longembolie/trombose in mijn familie. Maar het condoom gebruiken we dan weer wel. Tot nu toe zeer effectief (want: geen kinderen)
*neemt een slokje van de naborrel en bieds iedereen een bitterballetje aan*

van mij had dit topic nog niet weg gehoeven. (is dat nederlands?) Kreeg er net goede zin in. Soms zijn de trollen leuker dan het reguliere aanbod.
quote:yvonjaspers schreef op 17 augustus 2011 @ 16:27:

[...]

Nee hoor, er waren wel degelijk vier vaders in het spel. De eerste twee vaders van de kinderen die ze op haar 17e en 19e kreeg waren géén Marokkanen. De derde ook niet, daar kreeg ze een tweeling van. Haar huidige vriend wel. Met hem kreeg ze kind nummer vijf omdat hij anders niet verder wilde met de relatie. En nu zwanger van nummer zes terwijl ze geen geld, geen ruimte en samen slechts 1 parttimebaantje en veel schulden hadden. Maar haar vriend zou een MBO-opleiding gaan doen, ze konden van de stufi leven en over een paar jaar nog wel een paar kinderen erbij maken.

3 vaders volgens mij hoor. Van 32 en 28. Volgens mij had ze de leeftijd van haar huidige vriend niet genoemd.

Maar volgens mij heeft ze het in totaal maar over 3 vaders gehad.
Oh lekker... bitterballen! Thanx!
Hoewel het verhaal ongeloofwaardig was, was het toch geen verkeerd of ontspoord topic? Dat ene scheldwoord, ach, daar hoef je geen topic voor te sluiten toch?
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 15:46
% gewijzigd
Geen bitterballen voor mij.. ik ga met een uurtje aan de lasagne

Maar voor mij had het ook niet weggehoeven...
quote:khemam schreef op 17 augustus 2011 @ 16:28:

*neemt een slokje van de naborrel en bieds iedereen een bitterballetje aan*

van mij had dit topic nog niet weg gehoeven. (is dat nederlands?) Kreeg er net goede zin in. Soms zijn de trollen leuker dan het reguliere aanbod.

Het is dat het geen vrijdag is

En, ja gehoeven is gewoon Nederlands!
quote:panadol schreef op 17 augustus 2011 @ 16:30:

[...]

Haar vriend wilde geen condoom gebruiken en ze is per ongeluk zwanger geworden van no 6.

Ok...

Tja... daar heb ik even overheen gelezen...

Ik snap het. Condooms zijn natuurlijk duur!!!
quote:Yraatje schreef op 17 augustus 2011 @ 16:29:

[...]

3 vaders volgens mij hoor. Van 32 en 28. Volgens mij had ze de leeftijd van haar huidige vriend niet genoemd.

Maar volgens mij heeft ze het in totaal maar over 3 vaders gehad.Nee, in haar OP had ze het over eerdere relatieS waar de eerste twee kinderen uit voortgekomen waren. Hier is later in het topic nog speciaal op doorgevraagd, en dat bevestigde TO ook.
quote:yvonjaspers schreef op 17 augustus 2011 @ 16:31:

[...]

Nee, in haar OP had ze het over eerdere relatieS waar de eerste twee kinderen uit voortgekomen waren. Hier is later in het topic nog speciaal op doorgevraagd, en dat bevestigde TO ook.

Toch jammer dat we dat niet meer na kunnen kijken he???

Die ene vader meer of minder maakt dan in dit geval ook niet meer uit...
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 15:47
% gewijzigd
quote:Yraatje schreef op 17 augustus 2011 @ 16:31:

[...]

Ok...

Tja... daar heb ik even overheen gelezen...

Ik snap het. Condooms zijn natuurlijk duur!!!aah joooh, even uitspoelen en hergebruiken
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 15:47
% gewijzigd
quote:panadol schreef op 17 augustus 2011 @ 16:33:

[...]

Als je jointjes kunt betalen dan kun je ook kapotjes kopen.Je moet wel prioriteiten stellen natuurlijk he?
quote:Starshine schreef op 17 augustus 2011 @ 16:34:

[...]

aah joooh, even uitspoelen en hergebruiken

Ghehehe...

Ik stel dat hier toch maar niet voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven