Sommige nicks moesten verboden worden!

donderdag 31 januari 2008 om 13:10
donderdag 31 januari 2008 om 13:15
Je kan van te voren ook niet zien hoeveel meisjes er al zijn. Ik had eerst ook verbrasteringen van me eigen naam geprobeerd. Maar die werden allemaal geweigerd ik dacht ik ben 35 ik voel me nog een meisje dus dan maar meisje35. Later als je dan op meer dan een ding reageerd ga je pas denken wat een domme naam eigenlijk. Kinderachtig vooral en zo niet ik. Toen heb ik ook een tijdje gezegd noem mij maar gewoon ( Me eigen naam) Maarja toen werden het hier goede vriendinnen waar je net iets meer tegen verteld. En ook dingen die dus je meelezende zussen b.v niet hoeven weten.
Nu ben ik nou eenmaal ook zo lang al meis dat ik niet anders meer zou willen. Veel weten wel wie ik ben enz. Echte mooie forumnamen vind ik altijd al Zuss om dat ik dat een krachtige naam vind en helahola omdat ik er vrolijk van word.
Nu ben ik nou eenmaal ook zo lang al meis dat ik niet anders meer zou willen. Veel weten wel wie ik ben enz. Echte mooie forumnamen vind ik altijd al Zuss om dat ik dat een krachtige naam vind en helahola omdat ik er vrolijk van word.
donderdag 31 januari 2008 om 13:44
Een azratje. Geen idee wat het is. Misschien betekent het een rat uit de azteken of is het verkeerd gespeld en moet het een asratje zijn. Een ratje dat in de as heeft liggen rollen ofzo.
Laat dat Baramakeh maar weg. Dat was een echt bestaande achternaam waar ik allang niks meer mee te maken heb.
Laat dat Baramakeh maar weg. Dat was een echt bestaande achternaam waar ik allang niks meer mee te maken heb.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)

donderdag 31 januari 2008 om 14:06
donderdag 31 januari 2008 om 14:19
Ik voel me aangesproken........
Mijn naam is indd onuitspreekbaar en moeilijk snel te typen.
Toen ik me hier aanmelde was alles wat met het eerste gedeelte van mijn naam te maken heeft al bezet. En cijfers erachter zetten vond ik niet zon geslaagd idee. Vandaar deze rotnaam
Mijn naam is indd onuitspreekbaar en moeilijk snel te typen.
Toen ik me hier aanmelde was alles wat met het eerste gedeelte van mijn naam te maken heeft al bezet. En cijfers erachter zetten vond ik niet zon geslaagd idee. Vandaar deze rotnaam
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 31 januari 2008 om 14:21
Als ik had geweten dat ik hier na jaren nog rond zou hangen, had ik ook een andere nick gekozen. Iets creatievers, maar na 10 minuten namen verzinnen was de pijp wel uit.
Achteraf jammer, maar ik ga nu niet de moeite nemen om wéér 10 minuten namen te verzinnen die toch al ergens in de grote database zwerven.
Ben wel blij dat Celeone een andere nick heeft gekozen, met de vorige herkende ik haar niet
Achteraf jammer, maar ik ga nu niet de moeite nemen om wéér 10 minuten namen te verzinnen die toch al ergens in de grote database zwerven.
Ben wel blij dat Celeone een andere nick heeft gekozen, met de vorige herkende ik haar niet