de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Keatje, gefeliciteerd!! Wat leuk nog een jongentje!

Brigitte Hopelijk krijg je morgen de uitslag.
Kaetje gefeliciteerd! Wat super weer een jongetje! En wat een wonder dat het spontaan gelukt is bij jullie. Ik was op vakantie in Mexico toen ik het las en heb er toen de hele tijd aan gedacht hoe bijzonder het eigenlijk is. Echt super voor jullie!

Ik lees/leef nog altijd trouw met jullie mee. Intens verdrietig wordt ik van de situatie van Merel en Dolfijn, de miskramen en al het andere leed, de onzekerheid en het grote verdriet....

Blij wordt ik natuurlijk van het leuke babynieuws!

Met mij gaat het heel goed. Onze dochter is 2 weken geleden een jaar geworden en zelf ben ik inmiddels alweer 23 weken zwanger van een jongetje. Ook weer via ICSI dit keer. Ik heb lang getwijfeld om dit nieuws hier te brengen omdat er nog zoveel meiden zijn die nog steeds met lege handen staan en ook omdat ik geen actieve meeschrijver ben natuurlijk. Maar goed, misschien hadden jullie het ook wel gelezen bij 'Na 11 maanden'.

Ik hoop echt dan jullie allemaal op welke manier dan ook ooit (liefst heel snel) mama mogen worden lieve meiden!
Kaetje gefeliciteerd!!

Brigitte, weet je al meer???

Abc, hoe gaat het nu?
Kaetje: wat leuk een jongetje. gefeliciteerd

Brigitte: Spannend hoor en vind het knap dat je zo rustig bent/blijft eronder.

Is het misschien niet beter om een vlokkentest te doen? Dat kan al op 9 weken en een vruchtwaterpunctie pas rond 16weken is mij verteld.

Gister heb ik de uitslagen van bloed onderzoek, zaadonderzoek etc. gehad.

Alles is helemaal goed geen afwijkingen. Het enige waar ik rekening mee moet houden is dat in geen antistoffen heb tegen de kattenkrabziekte, kortom net als zoveel zwangere geen kattenbakken schoon maken etc.

Nou kan het bij ons natuurlijk nooit in 1x soepel verlopen, dus ik verwachte al een maar..... en idd die kwam erachteraan. In het AMC zijn ze het complete medische dossier kwijt van mijn broertje waar precies in beschreven staat wat er "mis" is en daardoor zou bij ons ook alles nog langer kunnen gaan duren.

Ben vanmorgen al allerlei instanties aan het afbellen geweest en kan elk moment terug gebeld worden door mijn huisarts, wellicht dat zei nog correspondentie hebben hierover.
Brigitte, weet je de uitslag al??? Spannend hoor! Snap wel dat je nog niet te vroeg wilt juichen, het is in het begin altijd nog erg kwetsbaar.

Ik heb de halve nacht wakker gelegen en aan ons tweede jongetje gedacht. Ineens voel ik hem ook veel harder bewegen! Zo leuk! De placenta ligt dit keer voor dus ik had eigenlijk nog niet veel gevoeld maar nu begint het toch echt wel te komen.
Kaetje, gefeliciteerd!

Hier sinds een half uurtje weer wat bloedverlies. Ik geloof er niet meer in, laat het dus nu maar doorzetten ook.
abc
ABC
abctje toch..
Abc, nee toch
Abctje, nee toch?!

Brigitte, spaanend hoor!

En kaet, wat leuk, nog een jongetje!
ABC.. Nee toch!

Brigitte nog in spanning! Wel fijn dat je er nu rustig onder bent. Maar een teleurstelling is nooit fijn.

Kaetje, jongens zijn stoer! Leuk! (En als het een meisje was geweest: meisjes zijn lief!) Heerlijk, geniet van jullie rijkdom.

Watson, gefeliciteerd. Fijn dat er ook zoveel positief nieuws is.

Ikke, fijn dat alles goed is! Nu kunnen jullie dus verder, als het dossier terecht is en jij genoeg bent afgevallen? Wat is de volgende stap?
Ach ABCtje toch...wat erg! Héle dikke knuffel *plengt een traan weg*....

Ik heb een slechte dag. Gisteren belde mijn broer dat stiefpaps door ambulance naar huis is gebracht omdat hij graag thuis wil sterven. Ze zijn gestopt met medicatie en de arts denkt aan een week, al heb je daar nooit zekerheid over. Wij denken er over om naar huis te gaan.

Ben net, ongelovig als ik ben, even naar de kerk geweest om een kaars te branden voor hem en mijn moeder.

En ik heb jullie raad opgevolgd.. Ik heb een prachtige ring gekocht als een soort van symbolische herinnering aan deze tijd. Het is een stoere, krachtige ring geworden die ik vond passen bij al wat er ineens gebeurt in ons leven...

Liefs!
Lekker laten leven...
quote:MagiC_ schreef op 18 augustus 2011 @ 13:07:

Ach ABCtje toch...wat erg! Héle dikke knuffel *plengt een traan weg*....

Ik heb een slechte dag. Gisteren belde mijn broer dat stiefpaps door ambulance naar huis is gebracht omdat hij graag thuis wil sterven. Ze zijn gestopt met medicatie en de arts denkt aan een week, al heb je daar nooit zekerheid over. Wij denken er over om naar huis te gaan.

Ben net, ongelovig als ik ben, even naar de kerk geweest om een kaars te branden voor hem en mijn moeder.

En ik heb jullie raad opgevolgd.. Ik heb een prachtige ring gekocht als een soort van symbolische herinnering aan deze tijd. Het is een stoere, krachtige ring geworden die ik vond passen bij al wat er ineens gebeurt in ons leven...

Liefs!
quote:Pop77 schreef op 18 augustus 2011 @ 12:49:

Ikke, fijn dat alles goed is! Nu kunnen jullie dus verder, als het dossier terecht is en jij genoeg bent afgevallen? Wat is de volgende stap?

Krijg van mijn huisarts het bericht datzei een kopie van het dossier hebben liggen en daar krijg ik dan ook weer een kopie van om in het AZM te kunnen afgeven.

19 september moeten we voor een gesprek naar het AZM en dan horen we precies wat de verdere stappen zullen worden.

Wel of geen aanvullend genetisch onderzoek etc.

MagiC: heel erg veel sterkte gewenst. Wat maak je een vreselijk moeilijke periode door.
Magic, voor jou ook een dikke

Ik denk dat ik in jouw geval naar huis zou gaan. Jij bent de enige die de beslissing kan nemen. Maar stel dat je nu naar huis gaat en je stiefvader leeft nog 3 weken... Dan heb je vast geen spijt dat je naar huis bent gegaan van je vakantie. Maar als je blijft en je komt thuis en je bent nog maar net op tijd dan krijg je misschien wél spijt. Maar nogmaals, jij bent de enige die die beslissing kan nemen. Hoe lang zou jullie vakantie anders nog duren?
ABC, wat erg meis!

Magic, wat een rot nieuws. Gaat ineens veel sneller he? Sterkte!
*breekt in*

Kaetje! Wat gaaf zeg nog een jongen! Ik volg je al jaren.. bijzonder (en fijn) dat jullie dit spontane geluk mag overkomen

ABC.. vreselijk zeg.. sterkte..

@Magic, ik ben alleen maar een meelezer.. dus waar bemoei ik me mee.. maar ik weet uit eigen ervaring dat je iemand in zijn allerlaatste levensfase maar eén keer bij kan staan.. die periode kan je nooit meer overdoen. Daarmee bedoel ik niet dat je persé naar huis zou moeten gaan.. Dat moet een ieder zelf weten.. maar besef je dat deze periode nooit meer terug komt.. Veel sterkte.

*breekt uit*
Enigme, wat lief dat je inbreekt! Grappig dat er mensen zijn die al jaren meelezen...

We zijn ook zooooo blij dat dit ons zomaar gegund is en ook zo snel. Helemaal geen stress dit keer, wat is dat lekker!
Lieve Enigme en Kaetje; ik ben me er erg van bewust dat ik dit niet over kan doen. Het is meer dat ikzelf eigenlijk naar huis wil, maar dat mijn familie zegt dat 1 dag (waar hebben we het over??) niet uitmaakt. Nou, voor mij maakt die ene dag ook niet uit en ik wil eigenlijk gewoon naar huis!

Wordt vervolgd..
Lekker laten leven...
ABC; wat een dag voor jullie.......denk aan je, heb je nog hoop?

Keatje; gefeliciteerd met je mooie echo, wat een wondertje toch he?! Geniet geniet geniet!!

Suzzel;inderdaad, wij zijn nu met ICSI poging 3 bezig. Heel spannend allemaal!

Brigit;En, weet je al iets? Duim duim voor jou
Ik ben ook benieuwd naar Brigitte.

Weet iemand of je vlak na een IUI naar de sauna kunt?
Ramiaatje, mij werd het afgeraden om na een terugplaatsing naar de sauna te gaan of heel fanatiek te sporten.

Kaetje, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is.

Abc, hoe is het nu? Weet je al zeker dat het mis is? Je kunt ook bloedverlies hebben zonder dat dat iets betekent he? Dat blijkt wel uit alle verhalen hier.

Magic: heel veel sterkte! Ik hoop dat je op een goede manier afscheid kunt nemen.

Brigitte: hoe is het???
Ramiaatje, ik mocht dat volgens mij wel van mijn fertiliteitsarts. Vraag het anders even aan de gyn.

Magic, van je vakantie genieten doe je toch al niet echt meer als je eigelijk liever naar huis wil. Dus aan die ene dag op vakantie heb je eigenlijk ook niks meer....

Loekie, het is inderdaad een wonder! Dat er een kindje groeit maar ook dat je zo in je buik kan gluren.
Magic: wat een zware weken en wat is het veel te snel gegaan met je stiefvader. Heel veel sterkte.

Abc: jij ook een Ik hoop nog steeds dat het goed is.....

Ramiaatje: saunabezoek heeft iets te maken met warmte en het uitzetten van de bloedvaten wat dus risicos met zich meebrengt, vooral als je het niet gewend bent om in de sauna te zitten. De gyn vertelde bovenstaande (ongeveer) aan mij. Het kan dus maar hoeft dus niet. Vaag maar ik zou persoonlijk het risico niet nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven