Met 2 mannen daten...

18-08-2011 13:50 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Even een gewetensvraagje neerleggen op het forum: vinden jullie dat je met 2 (of meerdere) mannsen tegelijkerijd mag daten?

Ben nu beetje bezig met het hele internetdaten; en vroeg me het zo af (ook omdat de situatie zich nu voordoet...)
(Bijna) Alles kan, als je maar eerlijk bent!
Ik zou het gewoon doen. Wel er altijd eerlijk over zijn als 1 van die mannen ernaar vraagt.
Met zijn drietjes drankje doen?

Ik vind dat het wel kan. Een man die op meerdere paarden wedt, in die fase, zal ik ook begrijpen.

Zelf zou ik daar denk ik ook eerlijk over zijn. Die behoefte zou ik wel hebben. Om voor de date al te zeggen dat ik in de fase zit dat ik nog met meerdere mannen afspreek.

En als het serieus wordt, uiteraard, is het met die andere mannen klaar.

Maar het ligt eraan. Als je bijv heel intensief MSN-contact hebt met diepe gesprekken en waarbij je uitspreekt dat je heel wat verwacht van jullie date.... en daarbij je andere dates verzijgt, dat vind ik wat anders dan dat je na 2 x chatten zegt: Drankje doen?

Kan het niet zo goed uitleggen. Zou iig wel eerlijk zijn daarover.

En als één date helemaal geweldig verloopt en potentie heeft, kun je beter die ander afzeggen denk ik.
Ik heb het weleens gedaan. Echter weet ik meestal bij een eerste date al of iets potentie heeft en als iets potentie heeft dan zou ik wel de andere date(s) afkappen.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Pff, maar ook als je met allebei gewoon date...vind het zelf best lastig....vind beide kerels in kwestie leuk en met 1 nu 2 dates gehad en met de andere meer (en daar is ook wat meer mee gebeurd).

Voel mezelf er prettig bij en de mannen in kwestie hoeven het toch niet te weten, ze zijn nog niet over exclusivitiet begonnen....
Als jij je er prettig bij voelt en je vindt dat het wel kan, waarom vraag je onze mening dan???
Waarom eerlijk zijn? Je kent de persoon met wie je gaat daten nog helemaal niet. Pas als er een tweede date komt wordt het een ander verhaal.
Natuurlijk.
quote:Claudia2010 schreef op 18 augustus 2011 @ 13:51:

Ik zou het gewoon doen. Wel er altijd eerlijk over zijn als 1 van die mannen ernaar vraagt.

Dus wat niet weet, wat niet deert?

Ik vind het zelf niet netjes en date altijd met één persoon tegelijk. Heb ook niet echt de behoefte om met meerdere mensen tegelijk te daten, eerlijk gezegd.

Zou je het zelf leuk vinden als jouw date nog andere lijntjes open heeft staan?
Nou ik voel me er prettig bij, maar dat wil niet zeggen dat het goed is ....

Mannen hebben vaak meerdere lijntjes open staan....dat hoor ik wel van mannelijke vrienden en collega's pas als je exclusiviteit afspreekt is het exclusief..
Laat je eigen geweten hierin spreken.

* En hierbij ga ik ervan uit dat je geweten gaat spreken zodra er gevoelens bij komen kijken bij een van jullie*
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:kalliope1986 schreef op 18 augustus 2011 @ 16:55:

Mannen hebben vaak meerdere lijntjes open staan

Ik zou wat dat betreft niet te generaliserend zijn. Het gaat immers om jouw dates, niet om "mannen" in het algemeen.

Bovendien vind ik "ik doe het omdat anderen het ook doen" echt een prutexcuus.
Ik had de 1e date met mijn partner en daarvoor al de afspraak gemaakt om daarna met een andere man iets samen te doen [waar sex bij komt kijken]. Ik vond dat ik dat niet kon maken tegenover mijn partner, dus ik heb dat afgezegd.

Achteraf wel een beetje spijt van.
quote:VenneJo schreef op 18 augustus 2011 @ 17:00:

Ik had de 1e date met mijn partner en daarvoor al de afspraak gemaakt om daarna met een andere man iets samen te doen (waar sex bij komt kijken). Ik vond dat ik dat niet kon maken tegenover mijn partner, dus ik heb dat afgezegd.

Achteraf wel een beetje spijt van.Je hebt spijt van het feit dat je niet na je date met wat nu je huidige partner is, nog even hebt geneukt met whoknowswho, gewoon omdat het kon? Wow..
De meningen zijn dus verdeeld.....gok dus dat ik maar gewoon moet doen wat goed voelt...
Je hebt toch niks met een date? Je spreekt alleen wat af en drinkt wat. Pas als je denkt dat er meer in zit, zou ik stoppen met het daten met meer mannen.
Nee idd, maar ik ben wel met een van beide heren naar bed geweest en met de andere gezoend....van allebei denk ik dat het wel wat zou kunnen worden
quote:kalliope1986 schreef op 18 augustus 2011 @ 17:44:

Nee idd, maar ik ben wel met een van beide heren naar bed geweest en met de andere gezoend....van allebei denk ik dat het wel wat zou kunnen wordenZucht.
Je hebt het niet verteld en vindt dat ze het niet hoeven te weten (van elkaar), dus je hebt wel degelijk wat te verbergen, wat betekent dat je weet dat het fout is wat je doet.

Ik vind daten met meer mensen prima, als ze het weten, als je niks verbergt. Zeker bij een eerste date. En als ik iemand echt leuk blijk te vinden dan hou ik het bij die persoon. Maar dat is persoonlijk. Als jij niet monogaam wilt zijn, dan moet je daar alleen wel eerlijk over zijn. Want je kunt er niet vanuit gaan dat omdat zij er niet over begonnen zijn ze het allemaal wel prima vinden. Misschien gaan zij er wel vanuit dat jij monogaam bent.
Precies, het hangt er van af of je een monogame relatie wilt, ja of nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven