Even van me afschrijven

15-08-2011 21:43 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forummers,

Ik wil even van me afschrijven.

Zoals jullie in mijn vorige topic hebben kunnen lezen is de systeemtherapie die mijn ex en ik zouden volgen na de eerste keer al mislukt.

Vanavond belde hij mij en heeft me werkelijk overal voor uitgescholden,voor alles wat mooi en lelijk is.

Hij ging echt compleet door het lint en als een idioot aan het schreeuwen geweest.

Alles was mijn schuld,ik spoor niet,ik heb psychische hulp nodig en hij kan niet verder met zijn leven zolang ik niet normaal doe en hij dus 24/7 met mij bezig moet zijn.

Hij was dus compleet doorgedraaid.

Ik heb gezegd dat ik op deze manier geen gesprek met hem kan voeren en ik heb opgehangen.

Dit is niet de eerste keer,en voorgaande keren ging ik er altijd op in zodat het nog meer uit de hand liep maar deze keer heb ik me gelukkig in weten te houden.

Ik zit nu te trillen en te huilen achter de pc,nou ja ik snap dat jullie hier niets mee kunnen maar ik wilde het toch even kwijt.

Bedankt voor het lezen..
Alle contact verbreken! Het is toch ook je ex man.
Goed gereageerd!

En een knuffel voor je rot periode.
..popcorn?
Ex is ex, je kunt je beter concentreren op jezelf en hoe je verder wilt.
verba volant, scripta manent.
quote:ramiaatje schreef op 15 augustus 2011 @ 21:51:

maar waarom wil je therapie met je ex volgen? (sorry ken je vorige topic niet).

edit: ah ik zie het, julie hebben samen een kind.
Dat heb je goed gedaan!

En het is ook niet gek dat je je nu zo rot voelt.

Waarschijnlijk komen er nu herinneringen naar boven die je liever wilt vergeten.
Heel veel sterkte..klinkt als een man met vele issues.
Niemand verdient het om zo behandeld te worden, maar je hebt goed gereageerd. Je mag echt trots op jezelf zijn. Hopelijk vind je de power in jezelf!
This is not kosher!
Dankjewel voor jullie knuffels,die kan ik nu even heel goed gebruiken.

Ik denk echt dat hij een psychische stoornis heeft maar hij weigert alle hulp.

Ik heb in het verleden wel eens geadviseerd om hulp te zoeken maar hij vind dat de hele wereld gek is behalve hij.

Hij wil wel naar een psychiater en dan samen met mij zodat die psychiater kan vertellen dat zijn gedrag veroorzaakt wordt door mij en dat ik dus een probleem heb en hulp nodig ben.

Hij ziet wel dat zijn gedrag soms niet helemaal goed is maar altijd heeft hij er een excuus voor en altijd komt het er op neer dat het eigenlijk allemaal aan een ander ligt.

Hij is in het verleden zijn bedrijf kwijtgeraakt (nog voor hij mij kende) en vanaf toen is het bergafwaarts met hem gegaan.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Je bent heel dapper geweest door op te hangen.

Hopelijk kom je snel een beetje bij. Geef jezelf een kopje thee en iets zoets om je te verwennen. Kan je een vriendin bellen? Goede vrienden kan je altijd bellen als je zoiets heftigs mee maakt.
Beste Shenya, die man zal echt niet zijn zwakheden( h)erkennen en jij kan hem dat zéker niet laten inzien.

Ga voor jezelf en je kind leven, laat de ellende bij hem.
This is not kosher!
quote:Ienimimi schreef op 15 augustus 2011 @ 21:55:

Heel veel sterkte..klinkt als een man met vele issues.

Ja,dat mag je wel zeggen.

Ik heb ook zo mijn issues hoor,dat geef ik toe.

Ik ben altijd erg onzeker geweest,weinig vrienden,ik heb mezelf altijd ontzettend lelijk gevonden.

Toen ik hem tegenkwam na heel vaak te zijn afgewezen door mannen was ik blij en eigenlijk dankbaar dat er eindelijk iemand was die mij wél wilde.

Nu besef ik wel dat ik nooit aan die man had moeten beginnen en dat ik alleen beter af ben..
Niemand verdient het om zo behandeld te worden! Heel goed van je dat je het gesprek afgekapt hebt. Moet je direct met hem in contact blijven voor jullie kind of kan hij jullie kind ook op een andere manier ontmoeten?

Misschien geen gek idee om onder dat voorwendsel met hem mee te gaan naar een psychiater. Die laat zich vast niet door hem voor zijn karretje spannen...
Die man plaatst werkelijk alles buiten zichzelf,al zijn gedrag komt voort uit wat een ander doet of zegt of juist niet doet of zegt.

Nooit ligt het echt aan hem.

Woedend maakt me dat soms maar ook machteloos.
Lieve mensen bedankt voor jullie reacties en knuffels dat had ik echt even nodig.

Ik ga nu douchen en proberen te slapen maar morgen na mijn werk kom ik weer reageren.
Ik hoop dat je lekker kan slapen, welterusten!

Enne, je bent niet verplicht tot reageren hoor!
quote:sistermoon schreef op 15 augustus 2011 @ 22:49:

Wel

Sterkte meid, wat een rotsituatie
Niet
Hopelijk had je vandaag een betere dag, zónder ex-gezeur!
quote:sistermoon schreef op 15 augustus 2011 @ 22:49:

Nee dat weet ik maar ik vind het wel zo netjes om dat wel te doen.

Ik lees vaak mee hier op het forum en ik weet dat velen er een hekel aan hebben dat een to zomaar wegblijft.

Helaas had ik de afgelopen dagen geen internet dus ik kon niet eerder reageren.

Dus excuses dat ik zo laat weer reageer

Ik heb in de afgelopen dagen de jaren dat wij een relatie hadden nog eens de revue laten passeren en dit is wat ik opgemerkt heb:

-wisselende stemmingen

-soms dagen achtereen piekeren en in bed blijven liggen

-denken dat alles hem maar overkomt

-altijd gelijk willen hebben en daarvoor alles uit de kast trekken

-alles ligt altijd aan een ander en nooit aan hem

- buitensporige woede uitbarstingen waarin hij je uitscheld voor alles wat mooi en lelijk is soms zelfs met spullen gooien en spullen vernielen en bijvoorbeeld een dag later doen alsof er niets gebeurd is,hooguit zeggen dat het door het gedrag of een uitspraak van een ander komt

-veel aandacht nodig

-onvolwassen puberaal gedrag

- geen hulp willen maar meteen de boel omdraaien en er van overtuigd zijn dat de ander psychisch gestoord is en niet hij.

Wat ik hiermee wil?

Nou niets eigenlijk,ik wilde het gewoon eens op een rijtje zetten..
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met mensen die dit gedrag vertonen en zouden jullie met mij willen delen hoe jullie daar mee omgaan/gingen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven