The never ending question nr. 82

13-02-2011 19:59 3149 berichten
hier ondervragen we verder
Alle reacties Link kopieren
da's duidelijk én terecht lotteke!

Dat telefoon tijdens eten gaat en ik zeg "laat maar, we zijn aan het eten" mijn man vervolgens toch opneemt terwijl hij ziet dat het mijn moeder is, die -blijkt- ook nog in een ***-humeur te zijn.... dat werd me even teveel.

wanneer heb je voor het laatst héél hard gelachen?
Echt heeeeeeeel hard gelachen? Paar weken geleden had ik de slappe lach op een zeer ongepast moment

En jij?
I am surrounded by morons
Van de week op de bank met mijn moeder omdat ze een hele droge opmerking maakte.

Ben jij wel eens overspannen geweest?
Common sense is not so common.
Voltaire
Nee. Ik heb wel eens een stressnek. Telt dat ook?

Wat doe jij als je stress hebt?
lijstjes maken en afstrepen (zodat ik weer overzicht heb) en daarna een heerlijk bad.

Wat is het lekkerste dat je kunt koken?
Ik zit nog in de beginfase maar laatst karbonades in een witbiersausje gemaakt, was erg lekker!

Ik ben net vreselijk uitgescholden en te kakken gezet bij mijn buren door een buurman en ik woon hier nog maar net. Heb een flink rotgevoel nu. Wat zou jij nu doen?
Ik zou willen weten wat er gezegd is en daar een gevolg aan vastknopen. Weet natuurlijk niet hoe er 't is en wat je al gezegd hebt.

Wat doe jij tegen een opgeblazen gevoel?
Poepen

Om het kort samen te vatten, we wonen in een flat. Ik als koper en hij als huurder. Sinds de woningen verkocht worden is er tweestrijd (in zijn hoofd geloof ik)

De buurtkinderen en deze man speelden op de weg, naast allerlei auto's. Ik vroeg ze of het niet slimmer was om 10 meter verderop te spelen omdat daar geen auto's zijn.

Hij ging tekeer tegen me waarom ik hier woon omdat ik nooit met die kinderen speel, dat ik de buurt verpest en dat ik de k mag krijgen. En dat ze daar bleven spelen en ik moest mijn auto maar verzetten.. Heb hem strak aangekeken en gezegd dat we volwassenen zijn en dat we best als normale mensen en als buren kunnen communiceren. Antwoord hierop was dat we geen buren zijn, ik ben koper en hij huurder. Stomme zak Ben echt boos.

Wat heb jij gegeten vanavond?
Een vegetarische groenteburger, gekookte aardappelen en erwten met worteltjes.

Welk tijdschrift vind jij waardeloos?
alle roddelbladen, alleen al het papier daar van brrrrrrr

ben je wel eens onder narcose geweest? En wat vond je daar van???
Ja, ik weet er maar weinig van

heb jij wel eens hoofdpijn?
Heel soms. Niet vaak gelukkig.

Heb je binnenkort een dagje/weekendje weg gepland?
Nee, maar wel heel erg veel zin in, een Belgische stad oid met man. Hmm, misschien maar eens over hebben.....

Ben je moeder? Of wil je moeder worden?
Ik wil graag moeder worden. Over een jaar beginnen met proberen, zo spannend! Intussen al veel kleine kindjes om me heen. Zet je wel aan 't denken!

Wat is jouw speciale huis-tuin-keuken tip?

@Chocolover, lekker zo laten, geen energie in steken. Is je auto beschadigt, je weet waar je zijn moet!
Met een droge doek en baby-olie is RVS zó weer schoon

Ben je graag alleen?
@Julia; spannend en leuk!! (en natuuuuurlijk heb ik al de prachtigste dochter )
Ja, ben wel graag alleen. Veel mensen om me heen kan ik niet altijd goed verdragen.

Wie mag van jou snel van de kijkbuis verdwijnen??
al die home-shopping presentatoren.

Waar ben je bang voor?
Om nog meer dierbaren te verliezen (maar is uiteindelijk onvermijdelijk )

Heb jij een rare tic?
Ik moet mijn kleding aanhebben of in bed liggen vóór het bad leeggelopen is.

jij?
ik moet van alles drie. Of vijf. Maar ik probeer er niet aan toe te geven. Overigens alleen met nootjes enzo, niet met grote dingen, dus ik hoef geen drie fietsen

Ik vind 'm leuk, ik laat de vraag staan.
Behoorlijk dwangmatig aangelegd. Alles rangschikken op kleur en aantal, wc-papier MOET met het velletje naar voren hangen, geen deurklinken willen aanraken (en andere vieze dingen, zoals die grijpstangen in het ov) en nog veeeeeel meer. Probeer er ook niet te veel aan toe te geven.

Ben je een flirt?
Twisted, zijn we gezellig samen dwangneurotisch

Ja, ik ben wel een erge flirt. Nu ik een vaste relatie heb met iemand waar ik echt gek op ben is het wel al een stuk minder, maar soms.. 't is fijn om te zien of het nog lukt.

Wat zoek jij in een relatie?
Liefde, lust, vriendschap, passie, tederheid, wederzijds respect en veel, heel veel humor.

Ben je jaloers aangelegd?
je hebt dus niet veel eisen lol

Nee, niet zo jaloersig. In het verleden wel, maar dan had ik ook gelijk.

Wanneer ben jij een echt loeder geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven