goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ibi jarig?!  Dat deze dag je positieve energie brengt. (choco komt ) En dat het een dag is zonder veel pijn.
Lieve Ibi, gefeliciteerd met je verjaardag.

Ondanks alles, met alles.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ibi ik weet dat je hoofd er niet naar staat maar toch gefeliciteerd meid. Ik hoop dat je een leuk weekend hebt met Chooc
Jullie laten me huilen! Bedankt voor de lieve woorden.

Was vanmorgen vroeg wakker en dacht laat ik gebruik maken hiervan en even langs de dokter gaan. Toen ik daar aan kwam was het zo enorm druk dat ik nogmaals op mijn horloge keek. Het was geen kwart voor 8 maar kwart voor 9 dus ik was een uur te laat.

Nou ja wel al naar de kruidvat geweest (had ik snoep geschept voor ongeveer 1,50 maar de weegschaal deed het niet en de jongen achter de kassa sloeg 0.20.) Toch een leuk verjaardagskado.

Zo nog stofzuigen en dweilen,
Zo inmiddels gedweild even wachten tot het helemaal droog is dan kan ik verder in de keuken.

Grof vuil is nog niet opgehaald vindt het altijd zo vervelend als dat er maar staat. Nou ja zal in de loop van de middag wel weer goed komen.
Wel idd vroeg actief iebs.

Ik ben zwaar down, wil eigenijk zo gaan, maar tante mika ligt nog (of beter gezegd weer, ze is wel eventjes op weggeweest) op bed te snurken. Dus wacht tot ze wakker is.
Over een uurtje rijd ik naar de andere kant van Nederland

Nu nog ff afwassen, was opruimen, kattenbak verschonen, briefje voor buurman met instructies neerleggen, eten, tas inpakken en gaaaaaan met die banaaaan

Topic is al over de 3000 dus moeten straks maar ff snel een nieuwe maken Iebs! Doen we gewoon meteen als ik bij jou ben!
Wat ben je toch actief Ieb. Heerlijk zo'n zak kruidvatsnoep. Loop er meestal snel voorbij. Fijn weekend samen met Chooc!

Getver yellow, wat naar toch voor je. Verandering van omgeving helpt ook niet echt. Doe voorzichtig meis

Ik moest net wel lachen om je kaart Dank je wel lieverd!
Ibi, van mij ook gefeliciteerd, ook ondanks alles. En zoals Elmervrouw zo mooi schrijft, ook mét alles.

Ik hoop dat Choco en jij een goed weekend zullen hebben.
Fijn dat de kaart in de smaak viel

Zit in supervolle trein... kan dus niet lekker laptop filmpje kijken jammergenoeg. Zit beetje te spelen met telefoon.

Tante mika bedankt voor deze dagen, het was heel fijn . Sorry voor al mijn emotionele gedoe.
Yellow geen sorry toch, wij (dochter en ik) vonden het heel gezellig met jou. Dus dat emotionele viel wel mee hoor. Ik vond het zelf een beetje zwaar afscheid je zat zo triest in de trein. Ik wilde dat ik je kon helpen meis maar sommige dingen moet je aan professionals overlaten. En ik denk echt dat AD je goed zou kunnen helpen. Wil je er voor tante mikaah over nadenken? Misschien straks in je eigen huisje dat je weer een beetje tot rust komt. En als er iets is kun je mij mailen of bellen he. Dikke knuf meid
Ik ben thuis

Ik ben te lui om naar de winkel te gaan dus moet nu rantsoeneren met 3 blikjes energy drink

Werd ongesteld in de trein

Met zakdoekjes zelf maandverband geknutseld... pff
Iebs en ik hebben gruwelijk geshopt! Lang leve de markt, zeeman, big bazar en een hobbywinkel die failliet gaat

We zullen na het eten ff een nieuw topic maken!
we zijn uitgegeten. Moment nog jullie zitten vast in spanning te wachten.
Ik wel. Is er al een nieuw topic?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven