goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
vrijdag 19 augustus 2011 om 09:56
Jullie laten me huilen! Bedankt voor de lieve woorden.
Was vanmorgen vroeg wakker en dacht laat ik gebruik maken hiervan en even langs de dokter gaan. Toen ik daar aan kwam was het zo enorm druk dat ik nogmaals op mijn horloge keek. Het was geen kwart voor 8 maar kwart voor 9 dus ik was een uur te laat.
Nou ja wel al naar de kruidvat geweest (had ik snoep geschept voor ongeveer 1,50 maar de weegschaal deed het niet en de jongen achter de kassa sloeg 0.20.) Toch een leuk verjaardagskado.
Zo nog stofzuigen en dweilen,
Was vanmorgen vroeg wakker en dacht laat ik gebruik maken hiervan en even langs de dokter gaan. Toen ik daar aan kwam was het zo enorm druk dat ik nogmaals op mijn horloge keek. Het was geen kwart voor 8 maar kwart voor 9 dus ik was een uur te laat.
Nou ja wel al naar de kruidvat geweest (had ik snoep geschept voor ongeveer 1,50 maar de weegschaal deed het niet en de jongen achter de kassa sloeg 0.20.) Toch een leuk verjaardagskado.
Zo nog stofzuigen en dweilen,
vrijdag 19 augustus 2011 om 11:57
Over een uurtje rijd ik naar de andere kant van Nederland
Nu nog ff afwassen, was opruimen, kattenbak verschonen, briefje voor buurman met instructies neerleggen, eten, tas inpakken en gaaaaaan met die banaaaan
Topic is al over de 3000 dus moeten straks maar ff snel een nieuwe maken Iebs! Doen we gewoon meteen als ik bij jou ben!
Nu nog ff afwassen, was opruimen, kattenbak verschonen, briefje voor buurman met instructies neerleggen, eten, tas inpakken en gaaaaaan met die banaaaan
Topic is al over de 3000 dus moeten straks maar ff snel een nieuwe maken Iebs! Doen we gewoon meteen als ik bij jou ben!
vrijdag 19 augustus 2011 om 12:08
vrijdag 19 augustus 2011 om 14:59
vrijdag 19 augustus 2011 om 15:51
Yellow geen sorry toch, wij (dochter en ik) vonden het heel gezellig met jou. Dus dat emotionele viel wel mee hoor. Ik vond het zelf een beetje zwaar afscheid je zat zo triest in de trein. Ik wilde dat ik je kon helpen meis maar sommige dingen moet je aan professionals overlaten. En ik denk echt dat AD je goed zou kunnen helpen. Wil je er voor tante mikaah over nadenken? Misschien straks in je eigen huisje dat je weer een beetje tot rust komt. En als er iets is kun je mij mailen of bellen he. Dikke knuf meid