Is dit raar?

19-08-2011 17:11 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een onschuldige kennis vertelt nooit tegen zijn vriendin dat ik weleens bij hem thuis zit.

Ook mag ik niet bij hem langs komen als zijn vriendin er is.

Ik kan beter wegblijven van zijn verjaardag (iedereen mag gewoon binnenvallen)...omdat zijn vriendin er dan waarschijnlijk is.

Wat is er dan precies gaande, als je geen relatie samen hebt, maar alleen weleens op de koffie gaat?

Hij behandeld me als iets dat geheim gehouden moet worden...zonder reden.

Dan kraam je toch onzin uit en maak je het onnodig verdacht?

Vaak heb ik ook aangekaart er niet meer te komen, maar dat wil hij niet.

Zouden jullie zoiets raar vinden?

N.B. Ik heb geen gevoelens voor hem, maar hij verteld me wel dat ze vaak ruzie hebben en dat ze een onstabiele relatie hebben.
quote:pinkgun schreef op 19 augustus 2011 @ 17:11:

Een onschuldige kennis vertelt nooit tegen zijn vriendin dat ik weleens bij hem thuis zit.

Ook mag ik niet bij hem langs komen als zijn vriendin er is.

Ik kan beter wegblijven van zijn verjaardag (iedereen mag gewoon binnenvallen)...omdat zijn vriendin er dan waarschijnlijk is.

Wat is er dan precies gaande, als je geen relatie samen hebt, maar alleen weleens op de koffie gaat?

Hij behandeld me als iets dat geheim gehouden moet worden...zonder reden.

Dan kraam je toch onzin uit en maak je het onnodig verdacht?

Vaak heb ik ook aangekaart er niet meer te komen, maar dat wil hij niet.

Zouden jullie zoiets raar vinden?

N.B. Ik heb geen gevoelens voor hemnou en? Als jij niet meer wilt komen omdat hij je als een geheim behandelt dan kom je toch niet meer?
Misschien is zijn vriendin overmatig jaloers.
Nah, einde kennis zou ik zeggen. Ik wil niet als geheime kennis achtergehouden worden, niets leuks aan.
Ja, heel erg raar. Enig idee waarom hij zo doet?
quote:Nelletje schreef op 19 augustus 2011 @ 17:13:

Ja, heel erg raar. Enig idee waarom hij zo doet?Waarom ga jij (TO) er in mee?
Overmatig jaloerse vriendin? De kennis wil toch meer en is bang dat de vriendin het zal merken als zijn komt?

In ieder geval erg krampachtig allemaal. En daar zou ik helemaal geen trek in hebben, zulk geneuzel.
quote:Substanza_ schreef op 19 augustus 2011 @ 17:13:

Misschien is zijn vriendin overmatig jaloers.

Ja, hij zegt van wel.

Maar alle vrouwen zijn wel een beetje jaloers...vooral als je vriend zo geheimzinnig doet lijkt mij.

Kijk: als je mij op die verjaardag laat (of het huis in als die vriendin er is)....dan is de lucht geklaard lijkt mij!?
Maar waarom moet jij zonodig naar die verjaardag of daar zijn als slechts kennis zijnde? Het is maar een kennis, geen eeuwenoude vriend/famillie.
Je bent voor hem niet belangrijk genoeg (want anders zou je altijd welkom zijn) én je bent voor hem niet geil genoeg anders had hij allang wat geprobeerd.

Why bother? And why opening topics?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik vind het raar ja. Het is eigenlijk ook gek dat je nog naar zijn verjaardag wilt terwijl hij je geheim wil houden.
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:lughnasadh schreef op 19 augustus 2011 @ 17:17:

Maar waarom moet jij zonodig naar die verjaardag of daar zijn als slechts kennis zijnde? Het is maar een kennis, geen eeuwenoude vriend/famillie.

Ik bezoek hem regelmatig en ken hem al wat jaartjes.

Gewoon even een kadootje geven zou toch leuk zijn...

Verleden jaar had ik hem een boeket bloemen gegeven (een dag voor zijn verjaardag).

Later vertelde hij: "Ik maar wachten totdat iemand zou vragen van wie ik dat mooie boeket had gekregen...maar dat gebeurde niet!"

Zijn vriendin was er ook...hij zei helemaal niks over die bloemen....maar vond het echt een heel leuk kado!
quote:pinkgun schreef op 19 augustus 2011 @ 17:11:

N.B. Ik heb geen gevoelens voor hem, maar hij verteld me wel dat ze vaak ruzie hebben en dat ze een onstabiele relatie hebben.

Het woord maar ontkent de zin die ervoor staat.

wat je inderdaad heel helder maakt met de rest zijn na maar, aangezien het anders van geen enkel belang is dat zij vaak ruzie hebben of een onstabiele relatie hebben.

Oftewel je hebt gevoelens voor hem die je ontkent en daarom vindt je het vervelend dat hij je als een geheim behandelt en neem je toch geen afstand wat je wel zou moeten doen.
quote:Very.Cherry schreef op 19 augustus 2011 @ 17:21:

Je bent voor hem niet belangrijk genoeg (want anders zou je altijd welkom zijn) én je bent voor hem niet geil genoeg anders had hij allang wat geprobeerd.

Why bother? And why opening topics?

Nee joh, ben te jong om iets met hem te beginnen!

Die gast is veeeeeeeeeeeeels te oud!

Die vriendin is uitgezakt...(sorry)....

Ik niet!
quote:pinkgun schreef op 19 augustus 2011 @ 17:24:

[...]

Ik (nog) niet!
Tsja, het komt toch een beetje sneu over. Hij wil je duidelijk niet meer laten zijn dan een vage kennis, fokt je wat op over die prachtige bloemen en verbant je vervolgens weer naar de coulissen. Je moet het maar willen.

[...]

Ik niet!en wederom waarom is dat belangrijke info als jij toch geen gevoelens voor hem hebt? Waarom dan lelijk doen over zijn vriendin?
quote:lughnasadh schreef op 19 augustus 2011 @ 17:24:

Tsja, het komt toch een beetje sneu over. Hij wil je duidelijk niet meer laten zijn dan een vage kennis, fokt je wat op over die prachtige bloemen en verbant je vervolgens weer naar de coulissen. Je moet het maar willen.

Vage kennis ben ik niet van hem.

En de reden dat ik naar de coulissen verbannen word is zijn vriendin. (die hij langer kent dan mij)

Andere famillie van hem heb ik wel gezien, dan maakt het niet uit.

Als zij niet zou komen zou het niet uitmaken, ik ben altijd welkom.
quote:pinkgun schreef op 19 augustus 2011 @ 17:27:

[...]

Vage kennis ben ik niet van hem.

En de reden dat ik naar de coulissen verbannen word is zijn vriendin. (die hij langer kent dan mij)

Andere famillie van hem heb ik wel gezien, dan maakt het niet uit.

Als zij niet zou komen zou het niet uitmaken, ik ben altijd welkom.is omdat hij het wil en jij het accepteert

[...]

Ik niet!O, nu snap ik het. Niet zij is jaloers, maar jij.
quote:liselore schreef op 19 augustus 2011 @ 17:26:

[...]

en wederom waarom is dat belangrijke info als jij toch geen gevoelens voor hem hebt? Waarom dan lelijk doen over zijn vriendin?

Jij doet lelijk over mij, dat ik niet geil genoeg ben, alsof ik lelijk ben.

Terwijl hij vaak zegt dat ik er goed uitzie en dat soort dingen.

Maarja, ik ben nog jong, fris en fruitig.

En dat doet er ook allemaal niet toe.

Ik heb geen gevoelens voor hem, ik vind het alleen raar en vraag of jullie dat ook raar zouden vinden.

Hij viert het niet, maar er komen gewoon een beetje mensen binnendruppelen door de dag heen om hem wat te geven.

Maar ik schijn echt niet gezien te mogen worden door die vriendin.

Dat zou iedereen raar vinden als een ouwe kennis dat tegen je verteld...kom op zeg!
quote:pinkgun schreef op 19 augustus 2011 @ 17:29:

[...]

Jij doet lelijk over mij, dat ik niet geil genoeg ben, alsof ik lelijk ben.

Terwijl hij vaak zegt dat ik er goed uitzie en dat soort dingen.

Maarja, ik ben nog jong, fris en fruitig.

En dat doet er ook allemaal niet toe.

Ik heb geen gevoelens voor hem, ik vind het alleen raar en vraag of jullie dat ook raar zouden vinden.que? gebruik je iets of zo?
Ik vind het raar dat jij er zo vreselijk druk over maakt. Wat is er zo leuk aan die knakker dat jij zo wanhopig bevriend met hem wil blijven en erbij wil zijn als zijn lelijke uitgezakte ouwe vriendin er ook is?

Die man zou allang kennis-af zijn bij mij, met dat geheimzinnige gedoe. Sneaky allemaal, bah.
quote:liselore schreef op 19 augustus 2011 @ 17:31:

[...]

que? gebruik je iets of zo?Neusspray.
quote:lughnasadh schreef op 19 augustus 2011 @ 17:34:

Ik vind het raar dat jij er zo vreselijk druk over maakt. Wat is er zo leuk aan die knakker dat jij zo wanhopig bevriend met hem wil blijven en erbij wil zijn als zijn lelijke uitgezakte ouwe vriendin er ook is?

Die man zou allang kennis-af zijn bij mij, met dat geheimzinnige gedoe. Sneaky allemaal, bah.

Maar stel: jouw vriend (weet niet of je er momenteel eentje hebt) zou zo'n contact hebben met een jongere vrouw.

Zou je dat niet raar vinden dan?

Als je zou weten dat hij tegen haar zou zeggen: dan en dan kan je niet komen, want dan is mijn vriendin er?

En dat hij details over jullie relatie tegen haar verteld?

Nou, mij lijkt het wel raar als mijn vriend zoiets zou doen, lijkt me niet leuk als ik dat zou weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven