ik mis mijn ex

19-08-2011 18:31 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
na een relatie te hebben gehad van 7 jaar heb ik het uitgemaakt met mijn ex .

ik moet zeggen onze relatie was niet een relatie dat je geweldig kon noemen.

om een of ander reden heeft hij mij mishandelt en bedreigt maar door het goede in hem in te zien heb ik het hem altijd vergeven omdat ik d8 dat hij er niks aan kon doen. tussen de jaren door heb ik andere mannen leren kennen waarvan ik wel een relatie mee wou hebben maar het niet durfde door mijn ex waardoor ik er steeds weer naar terug ging. ik werd er ongelukkig van en zag geen toekomst samen met mijn ex.

nu 7 maanden terug heb ik mijn nieuwe vriend leren kennen waarvan ik zwanger van ben geraakt en ook de echte reden is waardoor ik bij mijn ex weg ging.

ik vond dat ik er goed aan deed maar nu 7 maanden later voel ik me schuldig en vraag ik me af of ik er wel goed aan gedaan heb om bij mijn ex weg te gaan omdat ik alles wat positief was in de relatie en van wat we allemaal samen deden begin te missen!! ik zou graag jullie mening willen weten
Hoe moet ik dat zien? Je bent zwanger van een ander en je wilt je ex terug?
Doen joh, he... de vader van je kind bedriegen voor iemand die je heeft mishandeld.

quote:missymissy schreef op 19 augustus 2011 @ 18:31:

om een of ander reden heeft hij mij mishandelt en bedreigt maar door het goede in hem in te zien heb ik het hem altijd vergeven omdat ik d8 dat hij er niks aan kon doen. tussen de jaren door heb ik andere mannen leren kennen waarvan ik wel een relatie mee wou hebben maar het niet durfde door mijn ex waardoor ik er steeds weer naar terug ging. ik werd er ongelukkig van en zag geen toekomst samen met mijn ex.

nu 7 maanden terug heb ik mijn nieuwe vriend leren kennen waarvan ik zwanger van ben geraakt en ook de echte reden is waardoor ik bij mijn ex weg ging.

ik vond dat ik er goed aan deed maar nu 7 maanden later voel ik me schuldig en vraag ik me af of ik er wel goed aan gedaan heb om bij mijn ex weg te gaan omdat ik alles wat positief was in de relatie en van wat we allemaal samen deden begin te missen!! ik zou graag jullie mening willen wetenWas mishandeling en bedreiging niet genoeg om je te doen inzien dat deze man nou niet echt je-van-het was?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Laat me raden..

Hij laat je geweldig voelen. Hoge pieken, diepe dalen.

Je wil hem omdat hij jou iets geeft.

Je bent wanhopig omdat hij jou datzelfde ontneemt en meer.

Niet gezond.
en wat is het wat je precies mist???
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Of ze wil gewoon de wachtwoorden van zijn email
Ze heeft hem vergeven omdat ze dacht dat hij niks aan de mishandeling en bedreiging kon doen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:ik vond dat ik er goed aan deed maar nu 7 maanden later voel ik me schuldig en vraag ik me af of ik er wel goed aan gedaan heb om bij mijn ex weg te gaan omdat ik alles wat positief was in de relatie en van wat we allemaal samen deden begin te missen!! ik zou graag jullie mening willen wetenquote:missymissy schreef op 19 augustus 2011 @ 18:31:

nu 7 maanden terug heb ik mijn nieuwe vriend leren kennen waarvan ik zwanger van ben geraakt en ook de echte reden is waardoor ik bij mijn ex weg ging. wat was er leuk aan die relatie?
Mishandeling en bedreiging zijn nooit goed te praten.

Als je terug gaat loop je grote kans weer in dat schuitje te zitten.

Ik kan me niet voorstellen dat je dat wilt.

Jij komt terug met het kind van een ander waarvoor je hem verlaten hebt. Lijkt me niet dat dat goed kan komen.
odi et amo
ik begrijp het eigenlijk helemaal niet, ik mis een van mijn exen ook maar hij heeft mij nooit mishandeld en bedreigd, als dat wel zo zijn geweest dan zat hij nu 8 jaar later niet zo nu en dan nog in mijn gedachten.

Wat mis je bij je huidige partner wat je wel bij je ex vond (afgezien van de mishandeling uiteraard), ben daar erg benieuwd daar, want al was het zo'n geweldige man, als ik door hem of zou weten dat hij iemand anders zou mishandelen dan zou de liefde toch echt snel veranderen in minachting.
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 15:29
Reden: daarom
% gewijzigd
je bent gehersenspoeld en denkt dat je hem nodig hebt. Dat is niet zo. Geef 't tijd.

Wel eens aan 'n Psycho gedacht? Want heb ook zo'n relatie gehad. Ga niet terug. Wees 'n goed voorbeeld voor je kind. '
Nieuwe man is niet spannend genoeg maar is wel goed papa-materiaal. De ex is een verslaving waar ze (nu ze de 'buit' van de ander binnen heeft gehaald) niet buiten kan.
Er zijn altijd momenten dat je iemand kan missen vanwege de leuke momenten, maar vergeet de slechte momenten niet!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Aubrey schreef op 19 augustus 2011 @ 18:46:

Nieuwe man is niet spannend genoeg maar is wel goed papa-materiaal. De ex is een verslaving waar ze (nu ze de 'buit' van de ander binnen heeft gehaald) niet buiten kan.Eens. Bovendien kan drama ook verslavend werken. Die hoge pieken en diepe dalen.
Ik snap haar wel... Zo'n relatie is ongezond, maar idd 'n verslaving.

Maar je hebt 'n kind, denk even logsich na. Moet jouw kind ook geslagen worden? Want ik garandeer je, dat zal hij doen.
Ik vind het heel erg voor je ongeboren kind en de papa in spé dat je zulke zieke gedachtes hebt.
Of ze doet een laatste poging en zegt tegen ex dat het kind van hem is, nog zieker maar wel een optie
Waarom ziek...?

Zolang jij niet in zo'n relatie hebt gezeten, snap je 't niet.

Niet dat ik zeg: ga terug. Want dan is ze pas ziek.
Er hangt serieus wat bedrading bij je los als je overweegt terug te gaan naar je geweldadige ex, met de kind van een ander.

Als je het doet wordt je een pagina twee berichtje in het AD.

Dat je je eigen leven in gevaar brengt is op zich al erg genoeg, maar dat van je (ongeboren?) kind slaat werkelijk alles.

Als je niet gelukkig bent binnen je huidige relatie, stort je dan niet terug in de armen van een ander.

Ga eerst eens op eigen benen staan.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
aan sommige berichten die ik lees zie ik dat ik niet duidelijk genoeg ben geweest met mijn verhaal.

het is niet zo dat ik terug wil naar mijn ex ik ben harstikke gelukkig met mijn nieuwe vriend en wil hem ook niet kwijt en besef zelf ook dat ik niet spoor als ik terug ga naar mijn ex .

het is zo dat hij naast de mishandelingen op een of ander manier altijd klaar voor me heeft gestaan en ik me een soort van schuldig voel. wat natuurlijk belachelijk klinkt.

maar moet zeggen dat ik heel wat heb aan jullie reacties
Je mist de man niet maar de 'goede momenten' en 'de spanning' maar je kunt niet alles hebben.

Wees tevreden met deze leuke man en richt je op jullie kind en relatie. Echt je ex is geen enkele energie meer waard.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Maar hoe zit dat dan met je gevoel voor je huidige vriend?

Zou je niet heel je gevoel voor hem moeten hebben.?

Want alleen bij elkaar blijven omdat je een kind krijgt,

en zodat je niet terugvalt naar je ex, is absoluut geen goede basis. Iets inzien is een ding, dat als doel gebruiken een tweede.
Heb je je bewust zwanger laten maken, zodat je een absolute reden had om bij je ex weg te gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven