nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Eerste tube elmex? Al eens per ongeluk op je eigen tandenborstel gedaan?
Meen je dat Ookeentheeleut? Heeft je oudste helemaal geen tandontwikkeling, of komen ze 'gewoon' niet door?
This is not kosher!
quote:Ookeentheeleut schreef op 19 augustus 2011 @ 23:20:

Kwart over elf.... Oudste heeft zendium met Nijntje erop (heel vies), jongste heeft nog geen tanden.

Ik schrijf 'nog' maar dat weten we natuurlijk niet zeker. Als we pech hebben, krijgt hij nooit tandjes en moet hij vanaf zijn tweede aan een kinderkunstgebitje.

Vindt oudste Nijntje wel lekker? Of gaat het alleen om het plaatje?
Even voor de goede orde: oudste krijgt net haar laatste kiesjes door en poetst met Nijntje. Vooral vanwege het plaatje denk ik... Hoewel ze wel zegt dat ze mijn pasta niet lekker vindt, heb ik haar nooit horen klagen over de zendium.

Jongste heeft nog geen tanden, maar is pas 3,5 maand.....
quote:Ookeentheeleut schreef op 19 augustus 2011 @ 23:22:

Eerste tube elmex? Al eens per ongeluk op je eigen tandenborstel gedaan?Wel de babytandpasta hè? Geschikt vanaf 0 jaar. Heb hem idd zelf geproefd, lekker mild smaakje.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Och sorry, verkeerd gelezen.
This is not kosher!
Lieve dames, ik ga slapen..... Bedankt voor de vermakelijke avond vol ijsmarsen, aluhoedjes, ovenschalen en tandpasta.
Welterusten aan Theeleut! (ookeen)
Welterusten ookeentheeleut!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Slaap lekker!
Okee, heb totaal geen bijdrage geleverd aan dit topic maar ik wens jullie een goede nacht.
This is not kosher!
Je hoeft ook geen bijdrage te leveren, Wellhello. Je moet alleen maar nutteloos ouwehoeren hier
Wellhello, wel degelijk! Want je hebt aangetoond dat er klassenpolitiek heerst op het forum. En dat we bij 'Legally Blond I' onze avatar kunnen wijzigen. Dat is heel nuttige informatie!

En natuurlijk ook voor jou een heel goede nacht.
Ik begin met poetsen altijd links onder, binnenkant
Welterusten Welhello!
Ik ook linksonder, maar dan bovenop!
Nou, hier is ook slaaptijd aangebroken. Manlief ligt al een uur naast mij te ronken. Kids hoesten zich alleen het ongans, dus of ik meteen kan slapen?
Weltrusten Soez, hoop dat je gauw weer wat opknapt!
Welterusten, ook ik ga maar eens slapen. Het was me een waar genoegen met jullie over niets te praten.
Was inderdaad leuk, heb een hoop geleerd vanavond.

Slaap lekker!
Das raar, ik was ineens uitgelogd. Ik ga trouwens ook slapen. Welterusten allemaal en bedankt voor de pret!
quote:Wellhello schreef op 19 augustus 2011 @ 22:45:

En ik heb een snurkende poes, dus op drie punten match ik in dit topic! Jeeeej...

mijn kat snurkt ook, zo van dat piepende. gaat soms zo hard dat ik ga schreeuwen naar hem, hihi.

goeiemoggel trouwens (al zal ik zeer waarschijnlijk ook op dit topic zeldzaam zijn als ochtendmens....)

waarom drink ik trouwens zwarte koffie als ik dat eigenlijk niet zo lekker vind? cafeine-addict...
Goedemorgen!

Zwarte koffie als eerste op de dag is mijn perfecte begin van de dag.

Heb geloof ik niet gesnurkt vannacht.
Hier ook niet gesnurkt vannacht. Maar ik lag alleen dus misschien wel maar weet ik het niet.....
Wij gaan nu brood eten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven