nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
zaterdag 20 augustus 2011 om 15:21
Goh, wij waren erg snel vandaag, rond het middageten de boodschappen alweer binnen. En dat terwijl er 5 winkels bezocht moesten worden. Kids in de bakfiets, en gaan met die banaan! Ennuh, inderdaad, ik voel me stukken beter dan gisteren! Joepie!!! Kan eindelijk zeggen dat ik aan de beterende hand ben. Komt vast door de ontspanning op dit nutteloze topic.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zaterdag 20 augustus 2011 om 20:28
Groentsoep (nu in snelcorrectie als veie takel), op brood had ik palingworst, pindakaas met stukjes noot en een cracker met appelstroop.
Nelletje, can harte gefeliciteerd met de nieuwe koelkast. Hoe gaan jullie hem noemen? En ik ben natuurlijk erg benieuwd wat voor soort ijs er in de vriezer ligt. En of de 35% stickers wel goed bleven plakken op diepvriesartikelen....
Soezie, fijn dat je opknapt. Lust je alweer koffie?
Nelletje, can harte gefeliciteerd met de nieuwe koelkast. Hoe gaan jullie hem noemen? En ik ben natuurlijk erg benieuwd wat voor soort ijs er in de vriezer ligt. En of de 35% stickers wel goed bleven plakken op diepvriesartikelen....
Soezie, fijn dat je opknapt. Lust je alweer koffie?
zaterdag 20 augustus 2011 om 21:49
zaterdag 20 augustus 2011 om 22:08
Ja, dat mag natuurlijk weer wel. Maar van pinda's in mijn bonbon sta ik ook niet te springen eerlijk gezegd. Alhoewel ik een snickers dan wel weer lust. Heb alleen liever een mars (ijs dan wel geen ijs )
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zaterdag 20 augustus 2011 om 22:25
Salade was heerlijk!
Nog geen naam voor de koelkast. Hebben jullie een suggestie? Hij is groot en zilver
Er liggen ijssticks in de vriezer. Ander ijs moet ik nog halen. De stickers blijven prima zitten. Heb vooral vlees, brood en vegadingen in de vriezer gedaan.
Wat is palingworst? Nog nooit van gehoord.
Soez, wat goed dat je alweer aan de koffie zit.
Nog geen naam voor de koelkast. Hebben jullie een suggestie? Hij is groot en zilver
Er liggen ijssticks in de vriezer. Ander ijs moet ik nog halen. De stickers blijven prima zitten. Heb vooral vlees, brood en vegadingen in de vriezer gedaan.
Wat is palingworst? Nog nooit van gehoord.
Soez, wat goed dat je alweer aan de koffie zit.
zaterdag 20 augustus 2011 om 22:36
zaterdag 20 augustus 2011 om 22:42