Over datum chocola veilig?

20-08-2011 19:56 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier nog 3 dozen Toffifee liggen en voel me mega kl#@!***&^^te dus heb er behoefte aan!!

Nu staat er op dat het tenminste houdbaar is tot 01-04-11...

Hoe zit dat, kan ik dacht echt niet meer eten?
zijn ze al groen van kleur met rode stippen?

zoja weg gooien!

zo nee dan gewoon lekker opeten.
Joh, die dingen zijn maanden zo niet jaren goed, dus ik zou me niet zo druk maken om die paar maanden.

Gewoon open maken, kijken of het er nog goed uit ziet (een beetje wit uitgeslagen kan geen kwaad) en dan opeten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gewoon doen. Je merkt het vanzelf als je een hapje neemt en zolang ze niet helemaal wit beslagen zijn kan het prima.
Hoe krijg je het voor elkaar om 3 dozen toffifee maanden onaangebroken in je kast te laten liggen
quote:_discovery_ schreef op 20 augustus 2011 @ 20:01:

Hoe krijg je het voor elkaar om 3 dozen toffifee maanden onaangebroken in je kast te laten liggen ja dat vroeg ik mij dus ook af
Ik denk dat je acuut het loodje legt

Nee hoor, de datum is maar bij benadering en zeker een product als chocola bederft niet gauw. Dus ik zeg: veel plezier!
quote:desteny schreef op 20 augustus 2011 @ 20:03:

[...]

ja dat vroeg ik mij dus ook af

Haha, tis ongelooflijk misschien maar er ligt nog veel meer chocola in mijn kast.. altijd!!

Ben heel braaf, neem (wel elke dag) een klein stukje en leg het dan weer terug...

Koop dus veel meer dan ik op kan!
De fabrikant garandeert de kwaliteit niet meer na die datum, maar dat betekent niet dat het slecht is geworden. Kan (maar dat zie je meteen), maar meestal is een product nog lang te eten. Enjoy!...
Thanks voor de reacties in elk geval, ik kan mijn verdriet weg eten dus... ;-p
Gewerkt in een chocoladewinkel zeg ik doe maar en geniet! en volgende keer sneller opeten
ik zou het niet doen. Stuur maar naar mij....
quote:StefanieV schreef op 20 augustus 2011 @ 20:07:

Gewerkt in een chocoladewinkel zeg ik doe maar en geniet! en volgende keer sneller opeten Hoeveel chocola had jij dan wel niet in huis?! Of geen behoefte meer aan als je de hele dag tussen de chocola werkt?
Als er heel veel suiker in zit zal het ook zo'n vaart niet lopen! Geniet er lekker van . . . .
Nee, dan word je eerst heel ziek, en vervolgens ga je gruwelijk dood.

Weet iedereen tog...
Wil je nog kwijt waarom je je zo klote voelt? Één troost, chocola helpt altijd. Altijd. Echt. Ervaringsdeskundige hier in da house. Dus lekker eten!
quote:Tanneketoverhex schreef op 20 augustus 2011 @ 20:28:

Wil je nog kwijt waarom je je zo klote voelt? Één troost, chocola helpt altijd. Altijd. Echt. Ervaringsdeskundige hier in da house. Dus lekker eten!

Ja hoor, dat wil ik best kwijt, kijk maar bij mijn loepje, dan kun je mijn andere topic lezen...

Alleen... ik ben net door vrienden overgehaald om met hen de stad in te gaan, ze hadden nl. zo'n vermoeden dat ik vanavond zielig, alleen huilend op de bank zou blijven zitten met .... jawel chocola!!!

Dus de Toffifee's moeten weer wachten!!

Hier liefhebbers? Heb genoeg voor iedereen!!
Ik denk dat je na drie dozen toffifee sowieso erg misslijk bent, over de datum of niet.
Toffifee? Ja lekker, doe mij maar ook een stukje. Ik kan eventueel nog wel ruilen met een chocoladeletter (melkchocolade) die hier nog ligt.
quote:Tanneketoverhex wrote on 20 August 2011 @ 20:28:

Wil je nog kwijt waarom je je zo klote voelt? Één troost, chocola helpt altijd. Altijd. Echt. Ervaringsdeskundige hier in da house. Dus lekker eten!Dan zal ik wel de uitzondering op de regel zijn, want mijn mood verandert echt niet na het eten van chocolade. Als ik al iets voel, dan is het meestal misselijkheid. Misschien ligt dat aan het feit dat ik niet zo'n zoetekauw ben...
Ben het eens met Friezin....

Dat risico loop je trouwens ook na een avondje in de stad :-)

En sterkte met wat er mis is..... (kan volgens mij niet loepen vanaf mijn mobiel)
quote:Ookeentheeleut schreef op 20 augustus 2011 @ 21:18:

Ben het eens met Friezin....

Dat risico loop je trouwens ook na een avondje in de stad :-)

En sterkte met wat er mis is..... (kan volgens mij niet loepen vanaf mijn mobiel)

Thanks Ookeentheeleut..

Mijn andere topic staat in Relaties

Ik neem er een op jullie allemaal vanavond, ff geen mannen meer!!
quote:kevin8 schreef op 20 augustus 2011 @ 21:13:

Toffifee? Ja lekker, doe mij maar ook een stukje. Ik kan eventueel nog wel ruilen met een chocoladeletter (melkchocolade) die hier nog ligt.

Komtie aan...!!

http://4.bp.blogspot.com/ ... _big_Blackangel887462.jpg
Even snel je andere topic gelezen. Meid, ga lekker de stad in en zet de bloemetjes buiten!
quote:Ookeentheeleut schreef op 20 augustus 2011 @ 21:41:

Even snel je andere topic gelezen. Meid, ga lekker de stad in en zet de bloemetjes buiten!Ja ga ik zeker doen, thanks!!!

Jullie ook nog een fijne avond!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven