gratis apps gratis gebruiken?

20-08-2011 21:16 15 berichten
Hey,

hier weer de grote diginerd....

heb een nieuwe gsm met touchscreen (Samsung C3300).

nu wil ik gratis apps downloaden via de pc en dan op de telefoon zetten.

als dit op mijn telefoon staat en ik gebruik de app (bijvoorbeeld spelletjes) dan is het ook gratis?

of moet ik dan via mijn gsm het internet op? Dat is namelijk niet de bedoeling omdat ik simonly voor 7,50 per maand heb.

wie oh wie?

Oh ja, en mijn telefoonboek is leeg terwijl mijn oude simkaart erin zit. Hoe kom ik weer bij mijn telefoonnummers?

Hellepie!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch je thuisnetwerk op via je telefoon?...
Je hebt voor veel spelletjes geen internet nodig, voor sommigen wel.

Je had op je oude telefoon + sim eerst alle telefoonnummers op de SIM moeten zetten en dan de sim in de nwe foon.

Als je thuis bent en je hebt thuiis Wifi dan moet je dat gebruiken, dat is gratis. (niet bellen natuurlijk maar wel evt skypen)
Je bent zelf een theepot
Wat voor Apps wil je?

Is dat de Samsung star? Daar heb je geloof ik niet zoveel Apps voor. Dat is toch geen android toestel?
Oh help,

ik ben echt een digi-nerd!

Wat is een thuisnetwerk, hoe plaats ik de nummers op de simkaart? moet hij dan weer eerst in de oude telefoon?

Wat is Wifi en wat is een android toestel?

op de site van samsung staan gratis apps maar als ik die heb geinstalleerd, hoe weet ik dan of ik tijdens het gebruik op internet zit?

zoiets als buienmradar op je telefoon, dan zit je toch op internet?

en met een simpel spelletje niet?

dit is het toestel:

http://www.bol.com/nl/p/e ... index.html#product_images
Denk dat hier weinig tot geen apps voor zijn.

Gebruik je android op die telefoon???

Dan zou je op deze site heel heel misschien iets kunnen downloaden.

En als je thuis wifi internet hebt kan je daar op inloggen kost het je geen mb's van je abonnement.
Wanneer je buienradar als app op je mobiel zet.

Zoekt hij als je die app aan zet wel internet.

Bij spelletjes weer niet.

Nummers van je oude simkaart kopieren op het geheugen van je nieuwe telefoon.

En dan je nieuwe sim erin en je hebt al je nummers in je telefoonboek. (denk ik)

Ik kon met mijn nieuwe HTC het versturen via Bluetooth.

Misschien dat dat ook bij jou kan werken. Succes
quote:marjan77 schreef op 20 augustus 2011 @ 21:52:

Oh help,

ik ben echt een digi-nerd!

Wat is een thuisnetwerk, hoe plaats ik de nummers op de simkaart? moet hij dan weer eerst in de oude telefoon?

Wat is Wifi en wat is een android toestel?

op de site van samsung staan gratis apps maar als ik die heb geinstalleerd, hoe weet ik dan of ik tijdens het gebruik op internet zit?

zoiets als buienmradar op je telefoon, dan zit je toch op internet?

en met een simpel spelletje niet?

Met thuisnetwerk wordt bedoeld hoe je thuis internet hebt op de laptop/pc. Zit daar een netwerkkabel aan/in voor het internet of gebruik je draadloos (wifi)?

Heb je wifi dan laat je je gsm contact maken met dat netwerk en internet je gratis.

Voor nu.nl/buienradar etc heb je internet nddig, 99% vab de spelletjes niet, maar bijv tapzoo wel (suf spel, doet er niet, is als voorbeeld)

Android is een besturingssysteem (zoals Winows, Linux), dat kun je in de specs zien van het toestel (kijk even in de gebruiiksaanwijzing of die link)
Je bent zelf een theepot
TO, heb je een vriendin die een beetje verstand heeft van deze dingen? En ook nog eens rustig en duidelijk uit kan leggen? Sleep je oude en nieuwe toestel dan even mee naar haar.

Of nog beter, laat haar bij jou met je toestel klooien, kan ze gelijk kijken of je op het wireless netwek kunt met je toestel.

Succes
ik zal kijken of ik android gebruik/heb.

Ach, Wifi, dacht al, wat komt me dat bekend voor!

We hebben op onze laptop inderdaad draadloos internet.

volgens samsung kun je apps op de telefoon zetten maar als ik naar de site ga is er niets geschikt voor mijn toestel.

en ik wil zo graag Tetris op mijn teostel!

Ga morgen verder proberen, alvast bedankt voor de hulp!
Ok je kunt misschien wel tetris erop zetten, maar apps gaat niet. Je hebt geen besturingssysteem wat dat ondersteund (er kan nooit android op deze telefoon, daar is hij te 'simpel' voor)

Je kunt vast wel ergens games downloaden (net zoals je dat vroeger kon als je een smsje stuurde enzo)
Je hebt inderdaad geen android.. En dus kun je er geen Apps op zetten omdat die niet geschikt zijn voor je telefoon.

En blijkbaar wilde je dat wel. Kun je de telefoon misschien nog ruilen?
Op de C3300 draait Bada, en je kan daar gewoon Java apps opzetten. Alleen niet zo gemakkelijk als op een Android toestel uiteraard.
dan ga ik maar eens googelen op Java.

het was me niet specifiek om apps te doen maar meer om spelletjes en dan in het bijzonder tetris

Omdat samsung aangaf dat er spelletjes dmv apps op konden zat ik aan apps te denken.

De telefoon ruilen doe ik maar niet, het fijne is dat hij een mp3 speler, radio en dubbele speakers heeft.

Nu nog de spelletjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven