nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ookeentheeleut schreef op 20 augustus 2011 @ 23:28:

Zwangerschap duurt ongeveer elf maanden. Ze moeten proberen iets fatsoenlijks te maken uit die genen en dat kost tijd.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Hmmm....misschien moet het dan maar Sarkozy worden. Al klopt de lengte niet helemaal. De koelkast is 2 meter en Sarkozy 1 meter 69 ofzo.
O ja, ik snap alliteratie inmiddels... O jeee.... Dan is dit forum nuttig geweest! Dan is het echt tijd om naar bed te gaan...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Sarkozy's Coole broer dan?
Jullie zijn grappig!

Maar, ik ga nu echt slapen. Morgen drukke dag.

Slaap lekker allemaal
Ik ga echt mijn bedje opzoeken... Anders wordt het een korte nacht, en dat is zo zonde nu ik me net weer beter voel. Morgenochtend weer twee wekkertjes present om acht uur denk ik...
Welterusten allemaal!
Broehahaha, Sarkozy een coole broer...Maar in ieder geval heb je dan een positieve associatie (nee, geen alliteratie) bij die naam.

@Soezie: Ik ben fan van jouw kat. Als ik in mijn volgende leven een huiskat mag zijn, dan neem ik wat van zijn trucs over.
Welterusten allemaal!
Wij zouden vandaag spruitjes eten (witte bonen in tomatensaus voor de spruithaters), met krieltjes en vegadingen. Maar toen we de kinderen op gingen halen bleken die eigenlijk nog liever een dagje extra te logeren en toen zijn we toch maar blijven eten en dat werd een reuzebarbecue met gepofte aardappels, worstjes, heel veel kip, witlofsalade, zelfgemaakte frieten met schil, satesaus, knoflooksaus... kortom nu zijn man en ik weer thuis. Propvol en kinderloos. In geen tijden meer zo'n rustig weekend gehad!
Groentsoep, die spruitjes.... is dat op geheel vrijwillige basis?
Goeiemorgen!

Tja, spruitjes is ook niet het ideale 'welkom thuis lieve kindertjes!'-eten hè?

Als een bbq het alternatief is had ik het ook wel geweten!
Whoehoe! Mijn kat heeft een fan! Als het hem nou maar niet naar zijn hoofd gaat stijgen...
Het nut van spruitjes is dat andere groenten dan opeens heel lekker smaken..... (denk ik tenminste)
Spruitjes zijn alleen lekker met veeeeeeeeel spekjes.
Spruitjes vind ik wel lekker (o jee...mag ik nu nog meepraten?). Kort geblancheerd, gebakken met kaas en spekjes, in een ovenschotel. Doe mij maar spruiten. Maar niet in de zomer. Ik vind het typisch wintervoer, net als stamppotten. In de winter eet ik graag zuurkoolstamp-, bloemkoolstamp- of hutspot. Maar ik moet er nu niet aan denken.

Ik heb met mijzelf afgesproken dat dit de laatste dag is dat ik mij ziek voel. Morgen weer beter. Willen jullie mijn lichaam eraan herinneren dat we die afspraak hebben gemaakt?
Ik had die afspraak ook al met mijn lijf op afgelopen woensdag gemaakt Isadoro... Helaas herinnerde mijn lichaam die pas gisteren. Ben dus niet de beste persoon om dat aan over te laten ben ik bang. Vervelend dat je je nog zo ziek voelt...

Hou wel erg veel van bloemkool, maar zuurkool alleen met die crème fraîche variant van knorr (of honig?). Wat vinden jullie van witlof? Manlief vond me niet zo aardig tegen de kids omdat ik witlof voor ze gekocht heb om eens te proeven... Ben wel van plan om deze te koken met een appeltje erdoor.
Witlof is lekker!!

Ik eet het met de maggimix voor witlofschotel met spekjes en gehakt, of met ham en kaas uit de oven of met gehaktsaus en aardappelpuree uit de oven. Heerlijk!
quote:Ookeentheeleut schreef op 21 augustus 2011 @ 04:54:

Groentsoep, die spruitjes.... is dat op geheel vrijwillige basis?Ja. Sterker nog: ze doen er een moord voor. En nee, we hongeren ze niet eerst drie weken uit .
quote:Nelletje schreef op 21 augustus 2011 @ 14:38:

Witlof is lekker!!

Ik eet het met de maggimix voor witlofschotel met spekjes en gehakt, of met ham en kaas uit de oven of met gehaktsaus en aardappelpuree uit de oven. Heerlijk!

We witlof!

Nou ja, mijn man dan niet. Die lust eigenlijk alleen bonen. Witte bonen, groene bonen, snijbonen, kidneybonen, chilibonen... gek word je ervan. Maar voor hem kopen we dan dus gewoon een blikkie .
Hoe oud zijn je kids groentsoep? Of valt dat niet meer onder nutteloze informatie, haha!
7 en 10.

Fijn dat je je weer beter voelt Soes!
quote:isadoro schreef op 21 augustus 2011 @ 14:18:

Ik heb met mijzelf afgesproken dat dit de laatste dag is dat ik mij ziek voel. Morgen weer beter. Willen jullie mijn lichaam eraan herinneren dat we die afspraak hebben gemaakt?HALLOOOO! ISADORO'S LICHAAAAAAAAAAM!!! BETER WORDEN JOH!
Ben geen fan van spruiten of witlof. Wel van alle stamppotten. En van pannenkoeken.
quote:groentsoep2 schreef op 21 augustus 2011 @ 14:58:

[...]

HALLOOOO! ISADORO'S LICHAAAAAAAAAAM!!! BETER WORDEN JOH!Morgen pas hè, groentsoep...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven