nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Moet morgen maar eens achter de laptop gaan zitten, want zie geen avatars op de mobiel...
Koffiemeneer mag blijven :-)

En ik wil ook een avatar
Waarom heb je je bloemetje dan weer terug?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Huh? Neehoor, mijn bloemetje is niet terug toch?
Nee hoor, ik zie een mooi elfje
Ik ook Isadoro.
Nou wat raar, ik zie een bloemetje... Snap er niks van!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Wat gebeurt er als je even op F5 drukt? Dat helpt weleens.
Heeeeee, nu zie ik weer een elfje! Heb niet op F5 gedrukt trouwens, maar wat doet F5 dan? Vernieuwen? Ik druk namelijk steeds op de vernieuwknop, maar je bleef een bloemetje houden...
F5 vernieuwt ook, maar dat schijnt weleens te helpen als je een avatar niet of verkeerd ziet. Maar het viva-forum is gewoon raar
Ik denk dat ik vanavond maar eens vroeg mijn bedje induik. Sta er morgen weer alleen voor met de twins, en als ik nog naar het CJG wil zal ik de ochtend niet al te langzaam van start moeten gaan... Ook nog wat thuiswerk te doen.

Dus een vroege welterusten dit keer! Met de groeten aan Koffieman en Sarkozy de koelvries-combi...
O sorry, Koffiemeneer... Foutje
Welterusten!

Ik F5 mij gek, want ik kan ook geen favorieten toevoegen en ik durf dit topic niet meer te sluiten, omdat ik jullie anders kwijt ben. (Ik heb een vreselijk geheugen en vergeet ook hoe het topic heet...)
Slaap lekker Soezie!!

Isadoro, je kan op je eigen loepje klikken en dan vind je alles terug
Ook vanaf hier welterusten!

Isadoro, raak ons niet kwijt!
Goeiemorgen! Nou, ik mocht uitslapen vanochtend, mijn wekkertjes wekten mij pas om half tien! Zitten jullie al aan de koffie?
Wat heerlijk Soezie!

Ik ben net onder de douche vandaan. Had gisteravond geen zin meer. Mag straks aan het werk

Jij nog plannen voor vandaag?
Ja, luiers verschonen, hahaha, zit er hier eentje 'as we speak' op mijn schoot zijn luier vol te kleien.

En vanmiddag naar het CJG. Van te voren even oefenen met dochterlief op mijn rug binden...

En ik moet nog wat werken (thuis)

O jee... Zoon perst zo hard dat ik word ondergekotst!
Ai, dat is sneu!

Heb je zo'n draagdoek geval? Heb me altijd al afgevraagd hoe je dat nou in je eentje voor elkaar krijgt.
Ik heb een draagdoek idd, maar ook een bondolino. Bondolino vind ik makkelijker om mee op de rug te dragen, maar met de draagdoek heb je eventueel de mogelijkheid om er eentje op de rug en eentje op de buik te dragen. Heb een draagdoekconsult gedaan om te leren een kind op de rug te dragen (in mijn eentje idd!), maar dat moet ik wel weer even oefenen...

Hoe laat moet je werken?
Ha, ik kan het nog! Dochterlief is niet op de grond gekletterd .
Gelukkig

Ik moet alleen vanmiddag werken, vanaf 2 uur. Erg relaxed dus.
Ik hoef morgen pas weer. Vandaag lekker genieten van het weer!
Lekker!

Ik werd net gebeld, dat morgen beter uitkomt dus ik ben nu ook vrij!
O, super Nelletje! Ook genieten van het weer dan maar! Ik ga voor een lekkere bak koffie eerst, met mijn allerlaatste bonbonnetje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven